ik ben baas ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:48 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben jij forumbaas? Ik ken jou nog van toen ik sanasoufi was!
Nee Pakistaanse, snap het verschilquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ben baas ja.
Jij was toch van die Indiase acteurs?
Kwark? Graag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:46 schreef Roces18 het volgende:
Kan iemand deze staatsmongool opsluiten? Grgr
In zijn afscheidstopic 2 weken geleden zei je nog dat er voor VK geen weg meer terug was als mod. Wat kan de wereld toch veranderen in 2 weken tijd.quote:
Klopt en arabische! p.s. ben een meisje, is alleen grappig om me als jongen voor te doen. Ben hier overigens niet lang meer. Maandag nieuwe baan, en ik ga mijn best doen, zodat ik het verder in het leven kan schoppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ben baas ja.
Jij was toch van die Indiase acteurs?
Maar trouwen wil je wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Klopt en arabische! p.s. ben een meisje, is alleen grappig om me als jongen voor te doen. Ben hier overigens niet lang meer. Maandag nieuwe baan, en ik ga mijn best doen, zodat ik het verder in het leven kan schoppen.
Voor de duidelijkheid: Als ik niet voor alles bang was:quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja en als je toch bezig bent kluun ook.
Duh! Is mijn droom, heb een relatie gehad tot vorig jaar januari. Was mijn eerste relatie, heeft 8 maanden geduurd, maar die jongen mocht niet verder met me omdat zijn 75-jarige tante hem als een loopjongen gebruikte en zijn volle aandacht nodig had. En zijn tante was belangrijker voor hem dan ik..,quote:
Dus je act wisselt nu en nu ben je plotseling een vrouw?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:53 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Als ik niet voor alles bang was:
Zilvervisjes
Ziektes
Contracten
Werken
Solliciteren
Duo
Etc
Zou ik nooit afleiding op een forum komen zoeken. Vandaar dat ik hoop dat de dingen snel beter worden. Baan, man, huis, kinderen.
zo'n kwaliteit mag nooit verloren gaan!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In zijn afscheidstopic 2 weken geleden zei je nog dat er voor VK geen weg meer terug was als mod. Wat kan de wereld toch veranderen in 2 weken tijd.
Wie Vanillekwark kent, is pure kwaliteit gewend.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
zo'n kwaliteit mag nooit verloren gaan!
yvonne is U hoor .... foei Kluunquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:48 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben jij forumbaas? Ik ken jou nog van toen ik sanasoufi was!
Gefeliciteerd en veel succes.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Klopt en arabische! p.s. ben een meisje, is alleen grappig om me als jongen voor te doen. Ben hier overigens niet lang meer. Maandag nieuwe baan, en ik ga mijn best doen, zodat ik het verder in het leven kan schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |