Cumbek is aanquote:Op zondag 29 december 2019 23:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Sjaak denkt dat het nog kan voor Durrant
Erger dan de Kruidvat wordt het nietquote:Op zondag 29 december 2019 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je daar al eens ooit geweest ? Als aids een winkel was...
Die takkeheks.quote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erger dan de Kruidvat wordt het niet
De Actionquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De aldiquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat mijn keeltyfus overgaat.quote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen hier hoopt op de 5-4.
Moet je Whitlock bellenquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat mijn keeltyfus overgaat.
Hater. Tegenwoordig verkopen ze zelfs seksspeeltjes daar. They have it allquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je moet ook niet meeblèren met Erik de Jongquote:Op zondag 29 december 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat mijn keeltyfus overgaat.
Erik de Jong? Even googelenquote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet ook niet meeblèren met Erik de Jong
Gelukkig Aspinall nog wel gewonnen, anders was dit een flopdagquote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik geef deze dag geen voldoende
Ja in ons mooie Eindhoven in de Heuvel. Wat een graftyfus kutwinkel zegquote:Op zondag 29 december 2019 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je daar al eens ooit geweest ? Als aids een winkel was...
Ik kan dit moeilijk gelovenquote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef Coco. het volgende:
El-Stinho, een groot Spinvis fan, moest Erik de Jong googlen.
Wel soft spulquote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hater. Tegenwoordig verkopen ze zelfs seksspeeltjes daar. They have it all
En glijmiddel. Om die droge kut van je mee op te kalefaterenquote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Al met al toch wel een teleurstellend toernooi (tot nu toe). Niks memorabels behalve Sjerrok en weinig spanning.quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Best wel teleurstellende dag vandaag die potjes
Mooi en Eindhoven gaan niet samen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja in ons mooie Eindhoven in de Heuvel. Wat een graftyfus kutwinkel zeg![]()
Zal die droge kut van me eens over je gezicht halen. Kijken of je dan ook nog zo praat.quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En glijmiddel. Om die droge kut van je mee op te kalefateren
Wright- MvG maakt alles goedquote:
Echt? Wat voor geile shit kun je daar kopen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik liep er van de week en hadden best wel wat leuk uitziende vibosquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt? Wat voor geile shit kun je daar kopen dan?
Ja, alle dikke lagen er al te vroeg uit, nieuwe generatie heeft geen karakter.quote:
Eens. Maar 2 legendarische potjes ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al met al toch wel een teleurstellend toernooi (tot nu toe). Niks memorabels behalve Sjerrok en weinig spanning.
Sow! Ziedend.quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zal die droge kut van me eens over je gezicht halen. Kijken of je dan ook nog zo praat.
Een CB2000, ouwe cuckquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wowquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zal die droge kut van me eens over je gezicht halen. Kijken of je dan ook nog zo praat.
Tenga eierenquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ook gekocht?quote:Op zondag 29 december 2019 23:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik liep er van de week en hadden best wel wat leuk uitziende vibos
Altijd hopen op het beste.quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou het? Het spektakel houdt nog niet echt over.
Zal morgen eens gaan kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 23:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik liep er van de week en hadden best wel wat leuk uitziende vibos
Rellende is daar niet weg te slaan.quote:Op zondag 29 december 2019 23:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zet Rellende daar ook de boel op stelten?
Nee, de seksspeeltjes dood zit redelijk vol. Maar.. morgen loop ik nog langs een kruidvat, dus wie weetquote:
ik heb niet zo veel speeltjes helaasquote:Op zondag 29 december 2019 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, de seksspeeltjes dood zit redelijk vol. Maar.. morgen loop ik nog langs een kruidvat, dus wie weet
ik vind het een matig toernooiquote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef leolinedance het volgende:
halve finale/finalemateriaal hebben we gezien
Nou! Nu makkelijk te krijgen bij de kruidvat! Zo’n vibo is ook leuk voor mannen!quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel speeltjes helaas
Eén volleybal en meer past er ook niet in.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel speeltjes helaas
MvG en Prijs natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Nober het volgende:
Zeg 't maar jongens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwa butplugs lijken mij een stuk beterquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou! Nu makkelijk te krijgen bij de kruidvat! Zo’n vibo is ook leuk voor mannen!
Barnie kan dat ook goedquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk dat The Feather dat accentje faked
Heb niet opgelet of ze die hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa butplugs lijken mij een stuk beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |