En glijmiddel. Om die droge kut van je mee op te kalefaterenquote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hater. Tegenwoordig verkopen ze zelfs seksspeeltjes daar. They have it all
Al met al toch wel een teleurstellend toernooi (tot nu toe). Niks memorabels behalve Sjerrok en weinig spanning.quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Best wel teleurstellende dag vandaag die potjes
Mooi en Eindhoven gaan niet samen.quote:Op zondag 29 december 2019 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja in ons mooie Eindhoven in de Heuvel. Wat een graftyfus kutwinkel zeg![]()
Zal die droge kut van me eens over je gezicht halen. Kijken of je dan ook nog zo praat.quote:Op zondag 29 december 2019 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En glijmiddel. Om die droge kut van je mee op te kalefateren
Wright- MvG maakt alles goedquote:
Echt? Wat voor geile shit kun je daar kopen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hater. Tegenwoordig verkopen ze zelfs seksspeeltjes daar. They have it all
Ik liep er van de week en hadden best wel wat leuk uitziende vibosquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt? Wat voor geile shit kun je daar kopen dan?
Ja, alle dikke lagen er al te vroeg uit, nieuwe generatie heeft geen karakter.quote:
Eens. Maar 2 legendarische potjes ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al met al toch wel een teleurstellend toernooi (tot nu toe). Niks memorabels behalve Sjerrok en weinig spanning.
Sow! Ziedend.quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zal die droge kut van me eens over je gezicht halen. Kijken of je dan ook nog zo praat.
Een CB2000, ouwe cuckquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wowquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zal die droge kut van me eens over je gezicht halen. Kijken of je dan ook nog zo praat.
Tenga eierenquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ook gekocht?quote:Op zondag 29 december 2019 23:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik liep er van de week en hadden best wel wat leuk uitziende vibos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |