Altijd hopen op het beste.quote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou het? Het spektakel houdt nog niet echt over.
Zal morgen eens gaan kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 23:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik liep er van de week en hadden best wel wat leuk uitziende vibos
Rellende is daar niet weg te slaan.quote:Op zondag 29 december 2019 23:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zet Rellende daar ook de boel op stelten?
Nee, de seksspeeltjes dood zit redelijk vol. Maar.. morgen loop ik nog langs een kruidvat, dus wie weetquote:
ik heb niet zo veel speeltjes helaasquote:Op zondag 29 december 2019 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, de seksspeeltjes dood zit redelijk vol. Maar.. morgen loop ik nog langs een kruidvat, dus wie weet
ik vind het een matig toernooiquote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef leolinedance het volgende:
halve finale/finalemateriaal hebben we gezien
Nou! Nu makkelijk te krijgen bij de kruidvat! Zo’n vibo is ook leuk voor mannen!quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel speeltjes helaas
Eén volleybal en meer past er ook niet in.quote:Op zondag 29 december 2019 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel speeltjes helaas
MvG en Prijs natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Nober het volgende:
Zeg 't maar jongens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwa butplugs lijken mij een stuk beterquote:Op zondag 29 december 2019 23:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou! Nu makkelijk te krijgen bij de kruidvat! Zo’n vibo is ook leuk voor mannen!
Barnie kan dat ook goedquote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk dat The Feather dat accentje faked
Heb niet opgelet of ze die hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa butplugs lijken mij een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |