Fijn hequote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Die verkrachtingsversie staat hoger dan 1 van de mooiste nummers ooit? Zegt ie dat nou?
quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn niet verwend inderdaad!
Maar gelukkig maken de FOK!sters het allemaal meer dan goed.
Leuk hoor!!quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het was wel het meisje waardoor ik leerde liefhebben ja. 2,5 jaar samen geweest en de gekste dingen gedaan![]()
Ook nooit meer zo avontuurlijk geweest als destijds
Yep.quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Die verkrachtingsversie staat hoger dan 1 van de mooiste nummers ooit? Zegt ie dat nou?
Jup, die wanstaltige coverversie staat inderdaad hoger dan ooit. Nog 1 of 2 jaar wachten en we zien dat Disturbed-gedrocht standaard in de top 10 (ik vrees met grote vrezen)quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Nee dat heb ik tot nu toe gemistquote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dat weet je nu pas? Daar hebben we al 32 topics over vol geloof ik
Ik ook, 1 and 1 makes 2, 2 and 1 makes 3 genotquote:
smoothquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn niet verwend inderdaad!
Maar gelukkig maken de FOK!sters het allemaal meer dan goed.
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Disturbed op 18Haha, was een kutlijst.
Ik ben zeker disturbedquote:
In de top 4000 nietquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Disturbed hoger dan S&G?
Nederland is een land van...
@Rellende_Rotscholier en ik zijn het met je eens.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over smaak valt overigens prima te twisten, sommige mensen hebben het gewoon verkeerd.
Die doen wat mij betreft gewoon niet meer mee
Waarom, vertel me waarom.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
Klaag maar raak mensen, maar zo komt Anita Meyer. Dat wordt pas spannend.
Jouw beledigingen die vaak huishoudelijke apparaten zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wegwerpmokkel. Diepgang van een stofzuiger.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Ok die quote klopt nog wel dusquote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
Ik ben niet helemaal barbaars
Zoals iedereen die op disturbed heeft gestemd?quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over smaak valt overigens prima te twisten, sommige mensen hebben het gewoon verkeerd.
Die doen wat mij betreft gewoon niet meer mee
Was was het toch mooi tot 2 minuten geleden hequote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat heb ik tot nu toe gemist
Ik had ook gewoon door kunnen leven zonder deze info
quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij prefereert Sylvana Simons ofzo?
Heb net een lijstje genoemd en Sylvana staat er niet op.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij prefereert Sylvana Simons ofzo?
Is Anita Meyer nog niet, dus?quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
Klaag maar raak mensen, maar zo komt Anita Meyer.
Ik breek graag een lans voor de intens goede kuffer "Never Gonna Give You Up" van The Keys.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi dat deze hoger staat dan de andere nummers van The Black Keys. Terecht.
100%.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en ik zijn het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |