Fijn hequote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Die verkrachtingsversie staat hoger dan 1 van de mooiste nummers ooit? Zegt ie dat nou?
quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn niet verwend inderdaad!
Maar gelukkig maken de FOK!sters het allemaal meer dan goed.
Leuk hoor!!quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het was wel het meisje waardoor ik leerde liefhebben ja. 2,5 jaar samen geweest en de gekste dingen gedaan![]()
Ook nooit meer zo avontuurlijk geweest als destijds
Yep.quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Die verkrachtingsversie staat hoger dan 1 van de mooiste nummers ooit? Zegt ie dat nou?
Jup, die wanstaltige coverversie staat inderdaad hoger dan ooit. Nog 1 of 2 jaar wachten en we zien dat Disturbed-gedrocht standaard in de top 10 (ik vrees met grote vrezen)quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Nee dat heb ik tot nu toe gemistquote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dat weet je nu pas? Daar hebben we al 32 topics over vol geloof ik
Ik ook, 1 and 1 makes 2, 2 and 1 makes 3 genotquote:
smoothquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn niet verwend inderdaad!
Maar gelukkig maken de FOK!sters het allemaal meer dan goed.
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Disturbed op 18Haha, was een kutlijst.
Ik ben zeker disturbedquote:
In de top 4000 nietquote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Disturbed hoger dan S&G?
Nederland is een land van...
@Rellende_Rotscholier en ik zijn het met je eens.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over smaak valt overigens prima te twisten, sommige mensen hebben het gewoon verkeerd.
Die doen wat mij betreft gewoon niet meer mee
Waarom, vertel me waarom.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
Klaag maar raak mensen, maar zo komt Anita Meyer. Dat wordt pas spannend.
Jouw beledigingen die vaak huishoudelijke apparaten zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wegwerpmokkel. Diepgang van een stofzuiger.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:49 schreef essnhills het volgende:
Wtf
Wtf
Wtf
Ok die quote klopt nog wel dusquote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
Ik ben niet helemaal barbaars
Zoals iedereen die op disturbed heeft gestemd?quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over smaak valt overigens prima te twisten, sommige mensen hebben het gewoon verkeerd.
Die doen wat mij betreft gewoon niet meer mee
Was was het toch mooi tot 2 minuten geleden hequote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat heb ik tot nu toe gemist
Ik had ook gewoon door kunnen leven zonder deze info
quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij prefereert Sylvana Simons ofzo?
Heb net een lijstje genoemd en Sylvana staat er niet op.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij prefereert Sylvana Simons ofzo?
Is Anita Meyer nog niet, dus?quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
Klaag maar raak mensen, maar zo komt Anita Meyer.
Ik breek graag een lans voor de intens goede kuffer "Never Gonna Give You Up" van The Keys.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi dat deze hoger staat dan de andere nummers van The Black Keys. Terecht.
100%.quote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en ik zijn het met je eens.
Dames en Heren...Don Leo Blokhuisquote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk feitje:
Black Keys waren dit aan t opnemen, eerst in akoestische versie, daarna elektrisch. Maar over beide versies waren ze niet tevreden. Toen heeft de producer ze in elkaar geschoven. Vandaar dat er na een minuut of 1,5 zo'n abrupte temposwitch is
quote:Op zondag 29 december 2019 22:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Ok die quote klopt nog wel dus
Je snapt 'mquote:Op zondag 29 december 2019 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals iedereen die op disturbed heeft gestemd?
Nice, dat wist ik niet. Vetquote:Op zondag 29 december 2019 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk feitje:
Black Keys waren dit aan t opnemen, eerst in akoestische versie, daarna elektrisch. Maar over beide versies waren ze niet tevreden. Toen heeft de producer ze in elkaar geschoven. Vandaar dat er na een minuut of 1,5 zo'n abrupte temposwitch is
Ja, ik was meteen verkocht toen ik het hoorde maar nu ik de clip erbij heb gezien helemaal. Volgend jaar moet dit in de top 2000 komenquote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meggggggg![]()
![]()
een van de geilste clip in the history of music
![]()
(dit nummer is ook megavet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |