SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
topquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had quote alert niet aanstaan. Nu wel.
quote:
Gadverdamme, zet die rotzooi voortaan in een spoiler.quote:
Alleen bij Pink?quote:Op zondag 29 december 2019 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gadverdamme, zet die rotzooi voortaan in een spoiler.
ah nu weet ik ook wat HHB is.. dankquote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
npo 1 heeft nu nog een stukje martine Bijl
quote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah nu weet ik ook wat HHB is.. dank
understatementquote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet het meest enerverende nummer van de Floyd..
Still got the blues?quote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef Hamlapjes het volgende:
En we zijn weer terug uit Drenthe, dus we kunnen weer meeposten!
nopequote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yikes, nee, daar kan ik het beslist niet mee eens zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef Gretzl het volgende:
p!nk>>>>> Floyd
(9/10 van hun nummers)
Ohja, sorry! Heel Holland Bakt inddquote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah nu weet ik ook wat HHB is.. dank
Maar wel mooiquote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij maar Ordinary People van John Legend danquote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef LTVDK het volgende:
Us and them. And after all we're only ordinary men
ja beetje slagroom na het gebak dit...quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja, sorry! Heel Holland Bakt indd
quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Confession: Ik vind TDSotM de meest overgewaardeerde plaat aller tijden
Ik werd al geappt dat ze cannoli's aan het maken zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
npo 1 heeft nu nog een stukje martine Bijl
ik hb nog nieuwjaarsrolletjews met slag5roomquote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja beetje slagroom na het gebak dit...
Gewaagde uitspraak welquote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Het spijt mequote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja beetje slagroom na het gebak dit...
Kwaliteits muziek is niet je ding toch?quote:
Tja, in vrijwel alle albumlijsten staat het hoog in de top 10. Ik wil niet zeggen dat het album bij mij een zware onvoldoende scoort, maar ik vind de enorme klassiekerstatus gewoon wat overroepenquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kwaliteits muziek is niet je ding toch?
quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Ik vroeger ook nooit omdat mijn vader het zo geweldig vond en ik lekker 'rebels' was. Tegenwoordig kan ik er echt van genietenquote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
Pink Floyd is altijd zoiets dat ik nooit zelf opzet, maar het altijd wel mooi vind als het zo voorbij komt
Prehistorische dinorock is inderdaad niet zo m'n dingquote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kwaliteits muziek is niet je ding toch?
Terecht welquote:
Snap ik opzich wel, ik vind bijvoorbeeld The Wall best wel overgewaardeerd van hunquote:Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, in vrijwel alle albumlijsten staat het hoog in de top 10. Ik wil niet zeggen dat het album bij mij een zware onvoldoende scoort, maar ik vind de enorme klassiekerstatus gewoon wat overroepen
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prehistorische dinorock is inderdaad niet zo m'n ding
Dinorockquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prehistorische dinorock is inderdaad niet zo m'n ding
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Zou Grohl ook doen trouwens @:essnhills
Ik ook.quote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Nee, zou Grohl niet doenquote:
forest gump is wel veranderd zegquote:
Je eigen kaarsje nog niet hoop ik?quote:Op zondag 29 december 2019 21:37 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even wat is nou zo donker ineens.
Maar mijn kaarsjes zijn uitgegaan
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op zondag 29 december 2019 21:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je eigen kaarsje nog niet hoop ik?
Meh?quote:
Afgezien van dat geschreeuw op het einde van elke zinquote:Op zondag 29 december 2019 21:37 schreef peaceman het volgende:
FF is live prima, qua tracks echter niet heel speciaal op een paar na.
Beentjes wijdquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
tracks als deze hebben dat wel in extremequote:Op zondag 29 december 2019 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Afgezien van dat geschreeuw op het einde van elke zin
Ik heb hem niet zelf verzonnen. Je kan hem trouwens ook makkelijk omdraaien naar (stoffige) rockdino, dat bekt net zo lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 21:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dinorock
Die houden we er wel in. Net als Eftelingmetal.
Too soon.quote:Op zondag 29 december 2019 21:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je baard eraf is.
Misschien wil hij wel een All My Life'je doenquote:Op zondag 29 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Ben het er op zich mee eens, heb voorkeur voor het iets eerdere werk.quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel een All My Life'je doen
Maakt mij het nou uit wie het verzonnen heeftquote:Op zondag 29 december 2019 21:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf verzonnen. Je kan hem trouwens ook makkelijk omdraaien naar (stoffige) rockdino, dat bekt net zo lekker
euh..quote:Op zondag 29 december 2019 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben het er op zich mee eens, heb voorkeur voor het iets eerdere werk.
Het is alsnog een prima plaat, maar het wordt te veel opgepijpt
Gelukkig hebben we nog steeds voor circa 10% raakvlakken, dat is genoeg om je te vriend te houdenquote:
Gelukkig niet nee.quote:
De toon is gezet. Platen pijpen alles.quote:Op zondag 29 december 2019 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben het er op zich mee eens, heb voorkeur voor het iets eerdere werk.
Het is alsnog een prima plaat, maar het wordt te veel opgepijpt
ik moet door het jaar heen echt vaker naar Radio 2 gaan luisteren, speciaal voor Annemiekequote:
Eens.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef peaceman het volgende:
1 van de minste nummers van Queen wat mij betreft...
wat ga je daar doen?quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Na dit nummer maar eens langzaam maar zeker richting station.
Het zou eens tijd worden ook.quote:
een beetje ja.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
opzetje van Annemiek ging een beetje fout
Dat is sws waar.quote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog steeds voor circa 10% raakvlakken, dat is genoeg om je te vriend te houden![]()
En beter een beetje bakkeleien met een medemuziekfreak dan iemand treffen die er vrijwel niks om geeft
Deze?quote:Op zondag 29 december 2019 21:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet altijd aan die tekenfilm denken
Nee dat zei iemand anders net ook al. Kom, wie was dat ook weer....quote:Op zondag 29 december 2019 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het geen geweldig liedje hoor.
Mijn beste vriend ophalen, komende dagen gaan we een soort van game- en Top 2000-marathon tegelijk houdenquote:
Zouden ze elkaar kennen?quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zei iemand anders net ook al. Kom, wie was dat ook weer....
quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ophalen, komende dagen gaan we een soort van game- en Top 2000-marathon tegelijk houden
gezellig!quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ophalen, komende dagen gaan we een soort van game- en Top 2000-marathon tegelijk houden
Ene peaceman volgens mij. Af en toe hebben we dezelfde mening.quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zei iemand anders net ook al. Kom, wie was dat ook weer....
Maar goed dat die May doetquote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
En al is het liedje matig, de gitaar van Brian blijft iedere keer weer
Dat zou wel heel toevallig zijnquote:
Zeker! Zal proberen nog wel een beetje mee te posten tussendoor hoor. Jullie zijn ook gezellig immersquote:
als je maar gewoon naar me luistert he?! Dan komt alles goed.quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ene peaceman volgens mij. Af en toe hebben we dezelfde mening.
Het is toch een soort van magisch?quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
En al is het liedje matig, de gitaar van Brian blijft iedere keer weer
Deze man weetquote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dus Everlong en Everlong akoesies staan nu in de lijst? Ik weet nog wel een mooie, Everlong 2 metersessies akoestische versie. Beste ooit.
Doable. Ik heb niet direct een hekel aan de lagere Queens, simpelweg omdat ik ze nog maar weinig gehoord hebquote:Op zondag 29 december 2019 21:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is sws waar.
Deze van Kwien is ook lekker *0*
En dan zeker 20 extra nummers van Guus in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Queen staat wel echt een keer of 20 te vaak in de lijst.
Als je dat maar weetquote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker! Zal proberen nog wel een beetje mee te posten tussendoor hoor. Jullie zijn ook gezellig immers
quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Anders konden ze er beter een eind aan Brian
Helemaalquote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is toch een soort van magisch?
quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Roger!quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Laterz!quote:Op zondag 29 december 2019 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
SPRING!
Oké ik spring in de auto, tot later
quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je maar gewoon naar me luistert he?! Dan komt alles goed.
springsequote:Op zondag 29 december 2019 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
SPRING!
tjuusquote:Op zondag 29 december 2019 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
SPRING!
Des te meer reden om die buik even op en neer te bewegenquote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef peaceman het volgende:
ik spring even niet... zit nog vol van het eten
Ik reken dit niet tot het oeuvre van Van Halen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat maar, deze van Van Halen.
Niet helemaal mijn blokje geloof ik
Hij is een beetje te cheesy iddquote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat maar, deze van Van Halen.
Niet helemaal mijn blokje geloof ik
Deze was leukquote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben zo terug, ga even Van Halen
nou ik wil nietquote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Des te meer reden om die buik even op en neer te bewegen
Is t ookquote:
yupquote:
Oh god nee, dat is z'n slechtste remix ever ooit.quote:
Van Morisson?quote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hij moet nog Have I Told You Lately zingen dit uur, dus vandaar.quote:Op zondag 29 december 2019 21:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die ken ik geloof ik niet, betwijfel ook of ik dat wel zou willen.quote:
HOE LANG NOG?quote:Op zondag 29 december 2019 21:47 schreef Kyran het volgende:
Annemieke![]()
Anders hadden we nu Stasse gehad
Hou je hart vastquote:
BWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 29 december 2019 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jump around, jump around, jump up and up en get down
Precies daarom! Ben subiet terugquote:Op zondag 29 december 2019 21:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij moet nog Have I Told You Lately zingen dit uur, dus vandaar.
Ja wat een leuke vrouw! Kende haar niet echt van gezichtquote:
Van Gaal in zijn jonge jaren.quote:
NEE, Hij stond er wel mee op PinkPop MET DLRquote:Op zondag 29 december 2019 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik geloof ik niet, betwijfel ook of ik dat wel zou willen.
quote:
Ik mag van Diaan vast wel even met je dansen hoor.quote:
9 van de 11 Floyds bij de bovenste 600, iets te fanatieke fanclubquote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maakt u zich klaar voor 2 dagen aan Pink Floyd-bombardement
Youuuu aaaare so beautifulquote:
Had je maar sneller moeten zijnquote:
Ze kan beter met mij dansen....quote:Op zondag 29 december 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik mag van Diaan vast wel even met je dansen hoor.
Of je dat wil is weer een andere vraag met mijn ritmegevoel
qua ritmegevoel wel jaquote:
Ohja dat kan ook nogquote:
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 21:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die ging nog voor het rampjaar 2016 dus....
uit z'n schlager periode ?quote:Op zondag 29 december 2019 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn favo Joe Cocker nummer is Marmor Stein und Eisen Bricht
Kwestie van gewoon goede muziek maken, ik was nog niet eens geboren toen het werd gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 21:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
9 van de 11 Floyds bij de bovenste 600, iets te fanatieke fanclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |