quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Confession: Ik vind TDSotM de meest overgewaardeerde plaat aller tijden
Ik werd al geappt dat ze cannoli's aan het maken zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
npo 1 heeft nu nog een stukje martine Bijl
ik hb nog nieuwjaarsrolletjews met slag5roomquote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja beetje slagroom na het gebak dit...
Gewaagde uitspraak welquote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Het spijt mequote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja beetje slagroom na het gebak dit...
Kwaliteits muziek is niet je ding toch?quote:
Tja, in vrijwel alle albumlijsten staat het hoog in de top 10. Ik wil niet zeggen dat het album bij mij een zware onvoldoende scoort, maar ik vind de enorme klassiekerstatus gewoon wat overroepenquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kwaliteits muziek is niet je ding toch?
quote:Op zondag 29 december 2019 21:33 schreef Gretzl het volgende:
Ik vroeger ook nooit omdat mijn vader het zo geweldig vond en ik lekker 'rebels' was. Tegenwoordig kan ik er echt van genietenquote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
Pink Floyd is altijd zoiets dat ik nooit zelf opzet, maar het altijd wel mooi vind als het zo voorbij komt
Prehistorische dinorock is inderdaad niet zo m'n dingquote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kwaliteits muziek is niet je ding toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |