SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waren twee grappige hits, maar snap dat het niet blijft hangen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja, hoor je nooit meer wat van, dat bandje
met hjm taggen als rhcp wel komtquote:
quote:NOW WHAT THE HELL ARE YOU WAITING FOR?
AFTER ME, THERE SHALL BE NO MORE
SO FOR ONE LAST TIME, MAKE SOME NOISE
WHAT THE HELL ARE YOU WAITING FOR?
LOOK WHAT YOU MADE ME DO, LOOK WHAT I MADE FOR YOU
KNEW IF I PAID MY DUES, HOW WILL THEY PAY YOU
WHEN YOU FIRST COME IN THE GAME, THEY TRY TO PLAY YOU!!!!
Met toepasselijke TTquote:Op zondag 29 december 2019 21:11 schreef peaceman het volgende:
Snel genoeg om een kaap tegen te gaan
jij luistert niet naar Annemieke?quote:
Ik zou niet weten wat het verschil is.quote:Op zondag 29 december 2019 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Vind deze versie net als het origineel ook gewoon leuk, snap dat gehaat op Jay-Z nooit zo.
Niet echtquote:
quote:I'VE BECOME SO NUMB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I CAN'T FEEL YOU THERE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BECOME SO TIRED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SO MUCH MORE AWARE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'M BECOMING THIS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALL I WANT TO DO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IS BE MORE LIKE ME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AND BE LESS LIKE YOU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'VE BECOME SO NUMB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CAN I GET AN ENCORE, DO YOU WANT MORE? (MORE, MORE, MORE)
Genoeg gangbare rap te vinden in plaats van het pure.quote:Op zondag 29 december 2019 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Ben helemaal niet van de rap, maar hierin vind ik het wel erg lekker klinken.
quote:
Nou daar ben ik niet heel erg fan van eigenlijkquote:
Jij snapt hetquote:
quote:
Oh wauw das best hoogquote:
Toen ze nog kon zingenquote:
nee joh hhb is nog bezigquote:
Hoor wisselende verhalen over Pinkpop van afgelopen jaar hequote:
te krassen?quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sta je weer verdrietig voor een spiegel?
quote:Op zondag 29 december 2019 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet heel erg fan van eigenlijk
Maar ik als vrouw wil altijd het volledige pakketquote:
veeleisend typjequote:Op zondag 29 december 2019 21:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar ik als vrouw wil altijd het volledige pakket
Vlooit Pink?quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is mijn favo Pink Floyd plaat, misschien wel mijn favoriete plaat van alles.
Toch heb ik liever het origineel van Oasis.quote:
het is zeker niet mijn favoriete PF en al helemaal niet mijn favoriete plaat ooit.quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is mijn favo Pink Floyd plaat, misschien wel mijn favoriete plaat van alles.
ik denk t welquote:
De A-Team themesong is toch wel oneindig keer beter dan dit Skyradio gejengelquote:
Ik stem laatste jaren altijd op wat mooie platen die tussen de 1500 en 2000 staan om ze nog een jaartje langer in de lijst te houdenquote:
Hij had nooit moeten beginnenquote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na dit nummer had Ed meteen moeten stoppen.
Liefst ervoorquote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
fixed.quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na Voor dit nummer had Ed meteen moeten stoppen.
Ja, inderdaad. Dit mag toch niet totaal niet die naam dragen zeg,quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De A-Team themesong is toch wel oneindig keer beter dan dit Skyradio gejengel
Van mij mag hij wegblijven.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor altijd van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen. Hoe zit dat bij jullie?
Hij had het beter bij het album uit 2017 kunnen houden. Daar staan nog wel wat aardige nummers op. En de samenwerking met Stapleton/Mars is top.quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doe dan maar Lana del Rey die een serenade voor me zingtquote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor altijd van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen. Hoe zit dat bij jullie?
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele lieve mensen die absoluut het beste met je voorhebbenquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nog getagd op dit forum @:houdjemond , wat zie je dan?
Voor mij hoeft dat niet per sequote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
@n00biedoobiedooquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nog nooit getagd op dit forum @:houdjemond , wat zie je dan?
'A team' is hier een verwijzing naar 'Class A', de hoogste klasse van illegale drugs in het Verenigd Koninkrijk. Maar dat wist je vast al.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dit mag toch niet totaal niet die naam dragen zeg,
quote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.
Die staat er alleen niet inquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind die laatste Beatiful People ook wel lekker
En dat terwijl er ondanks alle eindeloze crashes en machinegeweren nooit doden vielenquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
Serie destijds was omstreden vanwege het buitensporige geweld
Scherpquote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor nooit van vrouwen in mijn omgeving dat ze heel graag 's ochtends ed sheeran in een hoekje van hun kamer willen hebben om op gitaar voor ze te tokkelen en zingen.
Maar een melding zoals een quote?quote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele lieve mensen die absoluut het beste met je voorhebben
quote:Op zondag 29 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als hij dat in mijn slaapkamer deed, bleef er niet veel meer over van z'n gitaar geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Broken Brass Ensemble. Was leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Veel plezier bij je concert (wie speelt er eigenlijk?)
uh.. nee, dat wist ik niet. Ik ben niet zo bekend met drugs en alle benamingen die ze hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'A team' is hier een verwijzing naar 'Class A', de hoogste klasse van illegale drugs in het Verenigd Koninkrijk. Maar dat wist je vast al.
zelfs geen bloed!quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl er ondanks alle eindeloze crashes en machinegeweren nooit doden vielen
Ik merk hier niets van?quote:
Ja, zoiets.quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar een melding zoals een quote?
nou dan doet het ook geen pijnquote:
Wat is het nut dan?quote:
Ik stem voor. Op 10 eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze moet op plek 100, dan begint de final countdown
Of een ander rond getal, maar wel een hoog rond getal want toffe plaat.
En dan toch laten de Amerikanen het cancelen wegens "te geweldadig"quote:
Hoe roep ik zo snel dit gifje hier op? Of google je die?quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat getokkel, Ed mag best wel bij mij in een hoekje zittenquote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat hoekje niet of dat getokkel niet?
Yes, maar dan ipv quote staat er xxx heeft je genoemd.quote:Op zondag 29 december 2019 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar een melding zoals een quote?
heb die link ff opgeslagenquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe roep ik zo snel dit gifje hier op? Of google je die?
Ook weleens op gestemd, maar niet dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Poppejans het volgende:
Heb gestemd hierop. Alleen al voor de intro. En luchtgitaargehalte
ja fantastisch eigenlijk. Rare jongens die Amerikanen!quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
En dan toch laten de Amerikanen het cancelen wegens "te geweldadig"
Samequote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem laatste jaren altijd op wat mooie platen die tussen de 1500 en 2000 staan om ze nog een jaartje langer in de lijst te houden
Vreemd, ik kreeg nietsquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, maar dan ipv quote staat er xxx heeft je genoemd.
Hans is zelf al jaren niet meer leukquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hans Teeuwen vindt dit niet leuk.
Ik wel.
Dat openingsdeuntje was er eerst (tune van een disco in stockholm meen ik), er moest toen nog heel snel een liedje bij verzonnen worden. Beetje zoals de A10 fighter bomber, het kanon was er al, maar het vliegtuig moest nog gebouwd wordenquote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef Gretzl het volgende:
TUTUTUTUTUTU overgewaardeerd doodgegooid anthempje
Deze gaan ze draaien bij de UK uitzwaaien op het strand party toch?quote:Op zondag 29 december 2019 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
I love it when Europe comes together!
Omdat je al in dit topic zitquote:
nu wel toch?quote:
hoe en waar krijg je die melding dan?quote:
En veilige, goede herinneringen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is nou typische Radio Veronica-muziek. Middle of the road. Weinig op tegen, ligt prima in t gehoor
Er zijn ook wel wat platen waar ik elk jaar op stem tegen beter weten in, zoals de twee welbekende missende nummers van Muse en Myth van Beach House. En Komodo van Mauro Picotto, maar dat is ook omdat ik daar vanaf 2004 ofzo elk jaar op gestemd heb, tradities moet je in ere houdenquote:Op zondag 29 december 2019 21:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same(gewoon het slimste wat je kunt doen als je zoveel mogelijk invloed op de samenstelling van de lijst wilt behouden)
Firesmokequote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor liver Kate Tempest dan Joey Tempest
Ik stem gewoon op wat ik zelf mooi vind, heb weinig zin in dat 'tactisch' stemmen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem laatste jaren altijd op wat mooie platen die tussen de 1500 en 2000 staan om ze nog een jaartje langer in de lijst te houden
Net als een quote.quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe en waar krijg je die melding dan?
een bruine kleurquote:Op zondag 29 december 2019 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik krijg ook niets als ik getand word.
Middle of the Road? Nee die staan er niet in.quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is nou typische Radio Veronica-muziek. Middle of the road. Weinig op tegen, ligt prima in t gehoor
Als je niet in het topic zit waarin je wordt genoemd, en dan gewoon net zoals een quote volgens mij?quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe en waar krijg je die melding dan?
als pop up?quote:Op zondag 29 december 2019 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je niet in het topic zit waarin je wordt genoemd, en dan gewoon net zoals een quote volgens mij?
Als die een knuppel in z'n nek wil hebben dan moet ie dat vooral doen.quote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee nog 2 nummers na deze en dan mogen we lopenquote:
Mythquote:Op zondag 29 december 2019 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn ook wel wat platen waar ik elk jaar op stem tegen beter weten in, zoals de twee welbekende missende nummers van Muse en Myth van Beach House. En Komodo van Mauro Picotto, maar dat is ook omdat ik daar vanaf 2004 ofzo elk jaar op gestemd heb, tradities moet je in ere houden
Ja gewoon net als een quote-melding (dat groene ding in de hoek op desktop).quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor liver Kate Tempest dan Joey Tempest
quote:Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon net als een quote-melding (dat groene ding in de hoek op desktop).
Het ziet er even lelijk uit.quote:Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Littekenweefsel klinkt toch minder mooi dan Scar TIssue
heb je je kwootalert wel aan staan?quote:
Beter dan Othersidequote:
Hoezo?quote:
ik zou het niet weten... moet je die aanzetten dan?quote:
Kun je ze niet verwijderen danquote:
Europe Is Lostquote:
eerste test in feedback MUZ gedaan en meteen pies en diaan er ook getagdquote:
Myth is al een paar jaar mijn nummer 1/2 aller tijden, doet een beetje stuivertje wisselen met New Born van Muse.quote:Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Myth![]()
![]()
(Top 25 song allertijden hier)
Komodo heb ik lang niet gehoord, maar in m'n herinnering is dat wel een fijn dansplaatje. Sowieso mag er nog wel wat meer 00s dance (jeugdsentiment) in de lijst, liever dan de Armins, Aviici's en Garrixen van nu
Waarschijnlijk heb je dit topic gewoon de hele tijd open staan, dan zie je het nietquote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou het niet weten... moet je die aanzetten dan?
Ohquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerste test in feedback MUZ gedaan en meteen pies en diaan er ook getagd
quote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef het_fokschaap het volgende:
is Dark Necessities al geweest ?
#metooquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat sowieso, Otherside vind ik best wel overgewaardeerd
die staat normaal standaard aanquote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zou het niet weten... moet je die aanzetten dan?
ArnieAlberts is het met je eens.quote:Op zondag 29 december 2019 21:25 schreef houdjemond het volgende:
Kan dat kind even normaal doen op tv op dit prachtnummer
Garrix en Aviicii moeten we natuurlijk ook nog allemaal krijgen?quote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Myth is al een paar jaar mijn nummer 1/2 aller tijden, doet een beetje stuivertje wisselen met New Born van Muse.
Heb niks tegen Avicii of (in mindere mate) Martin Garrix trouwens, maar een paar wat klassiekere trance/danceplaten zijn welkom.
jawel maar das niet leukquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kun je ze niet verwijderen dan
Ah, leuke achtergrondinfo. Precies zo'n song waarvan het intro veel iconischer is dan de rest van het nummerquote:Op zondag 29 december 2019 21:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat openingsdeuntje was er eerst (tune van een disco in stockholm meen ik), er moest toen nog heel snel een liedje bij verzonnen worden. Beetje zoals de A10 fighter bomber, het kanon was er al, maar het vliegtuig moest nog gebouwd worden
ik zie niets...quote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
die staat normaal standaard aan
ik heb je net getagd ergens anders dus je zou nu een melding moeten hebben als je kwootalerts aan staan
ik deed tag in het feedback topicquote:Op zondag 29 december 2019 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dit topic gewoon de hele tijd open staan, dan zie je het niet
Sterkte!!quote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nu alleen nog maar Heineken in huismaar ga het er maar mee doen
Ja dat zag ik later pas.quote:
nouja helaas.... dan haal ik de tagjes in feedback maar wegquote:
volgend jaar AH iedere dag nieuwe voorraad laten brengenquote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Garrix is al klaar, 2 platen gehad. Allebei vroeg in de ochtend dus niet gehoord.quote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Garrix en Aviicii moeten we natuurlijk ook nog allemaal krijgen?
Ik hoor deze echt nooit meerquote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gad, weer zo'n overplayed Pinkdraak
wil je nog een keer proberen? stond uit denk ikquote:
ow ja dat zou kunnen.... dan staan ze ergens verstopt denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie niets hoor. Ik zit op iPad mobiele layout. Kan het daarmee te maken hebben?
101 fmmmmmmmmmquote:
Valt wel meteen een beetje tegen na een paar IPA'squote:
ik ben zo blij dat ik niet in SHO zit... anders was de mod van dienst echt pissedquote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
wil je nog een keer proberen? stond uit denk ik
Ja, dan wel natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 21:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Valt wel meteen een beetje tegen na een paar IPA's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |