SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ik bijnaquote:
ik kon hem wel op de bugel, nu heb ik geen bugel meerquote:
Daarna wordt het minder (bij vrouwen)quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarna wordt het minder (bij vrouwen)
Hij zingt zich Lance.quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Blijft bijzonder dat rauwe stemgeluid van Louiske.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was geen kaapquote:
neem ik opquote:
Oi!quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
45 maar jong van geest hierquote:
Ik blijf altijd een broekie danquote:
Zeg dat nou niet.quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sheeet, dan ben je gewoon 5 jaar ouder dan ik 😱
Dus, is dat binnen jouw limieten 😏
Jij zit al in de AOW of niet?quote:
Ooh nog jong hoor, ik ben bejaarderquote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
Nee 30 sinds eind september
Mooie leeftijd hoorquote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
Zal wel meevallen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh nog jong hoor, ik ben bejaarder
Huh wat heeft Desiree ermee te maken?quote:
Ja, ook al ben je straks grijs, gepensioneerd, oma en dement. Dan nog ben je voor mij een broekiequote:
Nog ruim 2 jaar te gaan gelukkig. Nu heb ik nog een beetje de illusie geen ouwe lul te zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet er ook bijna aan geloven
Weet ik nog niet eigenlijkquote:
quote:
Tis écht compleet niet lachen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet er ook bijna aan geloven
quote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
Het is er sneller dan je denktquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog ruim 2 jaar te gaan gelukkig. Nu heb ik nog een beetje de illusie geen ouwe lul te zijn.
*okok don't fuck this up now Banaan*quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Hmmmz, hangt er vanaf hoe 'oud' je bent
Ik heb dit jaar een cafe afgehuurd aan t water in de zomer en voor 40 vrienden en familieleden een feestje gegeven. Incl drankjes en hapjes.quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijkwas nog met alle feestelijkheden van december bezig
Bij mij echt nooit. Komt waarschijnlijk doordat ik een baard hebquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis écht compleet niet lachen.
Thankgod vragen ze standaard overal nogsteeds mijn legitimatie
Ik heb sowieso dat elk jaar weer sneller gaat, en dat word alleen maar ergerquote:
Ik ben 36quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Penis-talk?quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
*okok don't fuck this up now Banaan*
Heb ik bijna nooit meer, maar dat vind ik niet erg. Da's nou net een van die dingen aan jong zijn die ik kan missen als kiespijn.quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uhuh...quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben zo oud (of jong!) als jij wil!
quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben zo oud (of jong!) als jij wil!
Ik ben geswitcht naar hexadecimaal voor mijn leeftijd.quote:
Ik vind het nog steeds apart om te zien nu ik 30+ ben dat mensen die op de basisschool een paar klassen lager zitten allemaal met kinderen rondlopen en zulke ongeinquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
louietje toch netquote:
Hij heeft ook nog eens op de maan gestaan, kun je nagaan!quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van Armstrong, die zit steeds aan de doping.
Ik dacht aan gewoon aan uit eten met m'n ouders en dan met vrienden een keertje borrelenquote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een cafe afgehuurd aan t water in de zomer en voor 40 vrienden en familieleden een feestje gegeven. Incl drankjes en hapjes.
Voelde me supervolwassen
Tegenwoordig moeten ze bij die zelfscankassa's overal weer je legitimatie vragen, dus da's geen graadmeter meer voor een jong uiterlijkquote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef houdjemond het volgende:
Wacht voor dat legitimatie gebeuren heb ik een foto ter ondersteuning.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij echt nooit. Komt waarschijnlijk doordat ik een baard heb
Klinkt ook gezellig!quote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht aan gewoon aan uit eten met m'n ouders en dan met vrienden een keertje borrelen
klopt!quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb sowieso dat elk jaar weer sneller gaat, en dat word alleen maar erger
Boeiuh wat je leeftijd is, als je geest maar jong isquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef houdjemond het volgende:
Wacht voor dat legitimatie gebeuren heb ik een foto ter ondersteuning.
welnee joh. 45 is ook niet oud.quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben 36
40 lijkt me wel...ouddd. Voor mezelf dan hé
ach ik mag nog 1 jaartje tot ik echt naar de 40+sc moetquote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me steeds ouder worden hier... ik ben 46...
quote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geswitcht naar hexadecimaal voor mijn leeftijd.
Dan ben ik nu 22.
Dat heb je gemerktquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Boeiuh wat je leeftijd is, als je geest maar jong is
quote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me steeds ouder worden hier... ik ben 46...
Jaaa iemand kopt hem inquote:Op zondag 29 december 2019 20:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens op de maan gestaan, kun je nagaan!
inruiltijdquote:
Het is nog steeds Destroy Dick Decemberquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Kopiko het volgende:
Soms 10CC kwijtraken doet een man goed.
En dan dat smerige "oh sorry mevrouw"quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
aan de ene kant irritant, aan de andere kant
Ja, 1B is een beetje apart idd.quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan ben ik... 1B. Dat ziet er stom uit.
.Henderson godquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Status Quo; de walk-on song van deze top atleet pur sang
[ afbeelding ]
Ach het is maar een getal..quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ik mag nog 1 jaartje tot ik echt naar de 40+sc moet
No offense, maar die foto ziet er uit alsof die nog op een rolletje is geschotenquote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kreeg vorig jaar een cadeautje
Later Bassmanquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga zo bij een maat op bezoek. Veel plezier hier nog mensjes
In 2007 stond Katie Melua ook nog op 40, het kan verkerenquote:
Veel plezier met DecoAreste!quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik had er laatst 1quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan dat smerige "oh sorry mevrouw"
Veel plezier en doe het rustig aan!quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
das spijtigquote:
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee fopje ik ben heul volwassen hoor.
Later Bassmanquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Melua heeft zelfs op 24 gestaan denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In 2007 stond Katie Melua ook nog op 40, het kan verkeren
true en ik zie net dat het in hexadecimaal nog best oke lijkt...quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Zorro het volgende:
I hurried back to the swimming pool
Sippin' piña colada
I heard a dark voice beside me say
"Would you like something hotter?"
Ik word ook met "u" en "meneer" aangesproken. Zelfs door mensen waarvan ik schat dat die echt niet veel jonger zijn dan ik.quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
36 is helemaal niet oud.quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben 36
40 lijkt me wel...ouddd. Voor mezelf dan hé
Leuke gok, maar helaasquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb blijkbaar een vrouwelijke stem. Onbekende telefoonnummers neem ik meestal op met Hallo en niet met Met Erik.quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
veel plezierquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
HEerlijk hequote:
Ohjeej, eventueel baard eraf dan maarquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word ook met "u" en "meneer" aangesproken. Zelfs door mensen waarvan ik schat dat die echt niet veel jonger zijn dan ik.
Laterquote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
denk dat ze inmiddels aan de wijn zitquote:
Gezellig, stel m maar voor. Moet ie ver reizen?quote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Leuke gok, maar helaas
De vriend waar ik het over had heeft wel een account maar is niet actief. Misschien dat ik hem zo gek kan krijgen om mee te posten!
Jij welquote:
Vind ik van jou zeker wel!quote:
quote:
Ja, Groningen. Straks om 22u even van het station afhalen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gezellig, stel m maar voor. Moet ie ver reizen?
Oh gekkigheid.quote:Op zondag 29 december 2019 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, Groningen. Straks om 22u even van het station afhalen.
Dat laat ik even in het middenquote:
waar het hard van vol is...quote:
Nog maar 2.5 jaar te gaan yikesquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
36 is helemaal niet oud.
40 klinkt tbh wel ernstig, no offence allemaallater als ik groot ben word ik zoals jullie.
Ja dat dacht ik wel.quote:
I knowquote:Op zondag 29 december 2019 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is best wel dubbelzinnig....
quote:
Jup. 9 Miljoen Fietsen is zo'n uniek nummer dat sinds z'n binnenkomst elk jaar is gedaald. 14 edities op rij alquote:Op zondag 29 december 2019 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Melua heeft zelfs op 24 gestaan denk ik
Dat doe ik al regelmatig. Ook al vind ik het een rotkarwei om te doen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohjeej, eventueel baard eraf dan maar
Het is ook nooit goed he. Tonen ze respect is het niet goedquote:
Wat voor dealquote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben zo terug, even een dealtje met god sluit
Sailboat was ook ooit de hoogste binnenkomer, verschrikkelijk slecht nummer.quote:Op zondag 29 december 2019 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup. 9 Miljoen Fietsen is zo'n uniek nummer dat sinds z'n binnenkomst elk jaar is gedaald. 14 edities op rij al![]()
![]()
Zijn er feitenfreaks die weten of er nummers zijn die nog een langere losing streak hebben?
[ afbeelding ]
Dat dacht Eva ook!quote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Allebei genot. Maar dan kies ik toch voor Within Temptationquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik mag zijn zangstem, hij mijn uiterlijk. Schieten we er allebei wat mee opquote:
Beter met de duivelquote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mag zijn zangstem, hij mijn uiterlijk. Schieten we er allebei wat mee op
Ja, zingt hij goed?quote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mag zijn zangstem, hij mijn uiterlijk. Schieten we er allebei wat mee op
Ow dat had ik helemaal niet door.quote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De tekst. 'If I only could make a deal with God, and get Him to swap our places'.
heb m nooit horen zingen...quote:
Ja, ongelofelijk toch wel in retrospectief. Melua heeft ook nog Ahoy uitverkocht lees ik, kun je nu toch niet meer voorstellenquote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sailboat was ook ooit de hoogste binnenkomer, verschrikkelijk slecht nummer.
Closest Thing to Crazy nog wel mooi
Redneck song bij uitstek The Devil Went Down to Georgia staat er niet meer in denk ik he?quote:Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat dacht Johnny met zn fiddle ook
420 pasquote:Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef Kyran het volgende:
Wanneer komt eerste Ijzeren Maagd? Wil mijn Trooper biertje opentrekken
NEEquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redneck song bij uitstek The Devil Went Down to Georgia staat er niet meer in denk ik he?
Je zal maar echt uit Ruinerwold komen, kun je nooit meer een appje naar het Top 2000 café sturenquote:
Datquote:
nopequote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redneck song bij uitstek The Devil Went Down to Georgia staat er niet meer in denk ik he?
Is Sweet Home Alabama dat niet?quote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik kom nooit in de kerk, ja op vakantie, maar verder nietquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gaat zeker altijd voor t zingen de kerk uit?
Ah ja, ben geen blueskennerquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De man die Amerikanen bijbracht wat bluesmuziek is
Opluchting! Geruststelling!quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu komt mijn volgende stemnummer vannacht pas, en moet morgen werken. Dus ga er morgen maar weinig van mee krijgen denk ik
snel terug... dat is niks voor Ruinerwoldquote:
Sooooowwwwwquote:Op zondag 29 december 2019 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
snel terug... dat is niks voor Ruinerwold
quote:
Welkom terug, makker.quote:
Sweet Home Alabama toch?quote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als dat jouw criterium isquote:Op zondag 29 december 2019 20:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kinklijst is mij teveel blanke (hard)rock en veel te weinig geweldige vrouwelijke artiesten. Voor een zender met een alternatief signatuur vond ik hun toplijst enorm tegenvallen. Dan vind ik de variatie in de Top 2000 en het jeugdsentimentsaspect stukken leuker![]()
Voor een originele allertijdenlijst zou ik je eerder moeten doorverwijzen naar de MuMeLadder![]()
https://mumeladder.nl/mumeladder-2019-top-2000/
quote:
Iew!quote:Op zondag 29 december 2019 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Charlie Daniels er ook wel wat van.
[ afbeelding ]
Vioolspelen soberso.quote:Op zondag 29 december 2019 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Charlie Daniels er ook wel wat van.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 20:43 schreef essnhills het volgende:
Going back to the corner, where I first saw you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |