Zeg dat nou niet.quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarna wordt het minder (bij vrouwen)
quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sheeet, dan ben je gewoon 5 jaar ouder dan ik 😱
Dus, is dat binnen jouw limieten 😏
Jij zit al in de AOW of niet?quote:
Ooh nog jong hoor, ik ben bejaarderquote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
Nee 30 sinds eind september
Mooie leeftijd hoorquote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
Zal wel meevallen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh nog jong hoor, ik ben bejaarder
Huh wat heeft Desiree ermee te maken?quote:
Ja, ook al ben je straks grijs, gepensioneerd, oma en dement. Dan nog ben je voor mij een broekiequote:
Nog ruim 2 jaar te gaan gelukkig. Nu heb ik nog een beetje de illusie geen ouwe lul te zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet er ook bijna aan geloven
Weet ik nog niet eigenlijkquote:
quote:
Tis écht compleet niet lachen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet er ook bijna aan geloven
quote:Op zondag 29 december 2019 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
29+.
Het is er sneller dan je denktquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog ruim 2 jaar te gaan gelukkig. Nu heb ik nog een beetje de illusie geen ouwe lul te zijn.
*okok don't fuck this up now Banaan*quote:Op zondag 29 december 2019 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Hmmmz, hangt er vanaf hoe 'oud' je bent
Ik heb dit jaar een cafe afgehuurd aan t water in de zomer en voor 40 vrienden en familieleden een feestje gegeven. Incl drankjes en hapjes.quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik nog niet eigenlijkwas nog met alle feestelijkheden van december bezig
Bij mij echt nooit. Komt waarschijnlijk doordat ik een baard hebquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis écht compleet niet lachen.
Thankgod vragen ze standaard overal nogsteeds mijn legitimatie
Ik heb sowieso dat elk jaar weer sneller gaat, en dat word alleen maar ergerquote:
Ik ben 36quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Penis-talk?quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
*okok don't fuck this up now Banaan*
Heb ik bijna nooit meer, maar dat vind ik niet erg. Da's nou net een van die dingen aan jong zijn die ik kan missen als kiespijn.quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uhuh...quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben zo oud (of jong!) als jij wil!
quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben zo oud (of jong!) als jij wil!
Ik ben geswitcht naar hexadecimaal voor mijn leeftijd.quote:
Ik vind het nog steeds apart om te zien nu ik 30+ ben dat mensen die op de basisschool een paar klassen lager zitten allemaal met kinderen rondlopen en zulke ongeinquote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |