heb m nooit horen zingen...quote:
Ja, ongelofelijk toch wel in retrospectief. Melua heeft ook nog Ahoy uitverkocht lees ik, kun je nu toch niet meer voorstellenquote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sailboat was ook ooit de hoogste binnenkomer, verschrikkelijk slecht nummer.
Closest Thing to Crazy nog wel mooi
Redneck song bij uitstek The Devil Went Down to Georgia staat er niet meer in denk ik he?quote:Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat dacht Johnny met zn fiddle ook
420 pasquote:Op zondag 29 december 2019 20:38 schreef Kyran het volgende:
Wanneer komt eerste Ijzeren Maagd? Wil mijn Trooper biertje opentrekken
NEEquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redneck song bij uitstek The Devil Went Down to Georgia staat er niet meer in denk ik he?
Je zal maar echt uit Ruinerwold komen, kun je nooit meer een appje naar het Top 2000 café sturenquote:
Datquote:
nopequote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redneck song bij uitstek The Devil Went Down to Georgia staat er niet meer in denk ik he?
Is Sweet Home Alabama dat niet?quote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik kom nooit in de kerk, ja op vakantie, maar verder nietquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gaat zeker altijd voor t zingen de kerk uit?
Ah ja, ben geen blueskennerquote:Op zondag 29 december 2019 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De man die Amerikanen bijbracht wat bluesmuziek is
Opluchting! Geruststelling!quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu komt mijn volgende stemnummer vannacht pas, en moet morgen werken. Dus ga er morgen maar weinig van mee krijgen denk ik
snel terug... dat is niks voor Ruinerwoldquote:
Sooooowwwwwquote:Op zondag 29 december 2019 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
snel terug... dat is niks voor Ruinerwold
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |