SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ken het nummer ook niet, maar het is wel mooi. Terwijl ik tegen 'Lazarus' wel een aversie heb gekregen door de radioreclame. Die wordt zo slecht ingesprokenquote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Allebeiquote:
Was het afscheidsnummer van Bowie, is helemaal platgedraaid toen die dood was.quote:Op zondag 29 december 2019 18:34 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Er gaat nog geen belletje rinkelen hier
Hier ookquote:Op zondag 29 december 2019 18:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha toen m'n zoontje nog kleiner was hees ik hem ook in Nirvana shirts
Ja Queen met Freddie werd voor mij lastig, die overleed 18 dagen voor mijn 1e verjaardagquote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben begin jaren '80 niet naar Queen gegaan. Een paar anderen uit mijn klas gingen wel. Nu nog spijt van.
Daarom ook sterk McCartney aan het overwegen,.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij schreef dit terwijl hij wist dat hij doodging
quote:
Was ik bijquote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelredome paar jaar terug. Helaas al zonder Malcolm
Als een genie op deze aarde gekomen en weer vertrokkenquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Zorro het volgende:
Je eigen afscheid inzingen en op CD zetten![]()
Ik heb geen idee over welke radioreclame je het hebt eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken het nummer ook niet, maar het is wel mooi. Terwijl ik tegen 'Lazarus' wel een aversie heb gekregen door de radioreclame. Die wordt zo slecht ingesproken![]()
Oh.quote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het afscheidsnummer van Bowie, is helemaal platgedraaid toen die dood was.
Inderdaad, zo'n grootheid als Bowie gaan we vrees ik niet meer meemaken. Wat een uitzonderlijk figuurquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als een genie op deze aarde gekomen en weer vertrokken
Zorro is ouder dan de weg naar Romequote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben begin jaren '80 niet naar Queen gegaan. Een paar anderen uit mijn klas gingen wel. Nu nog spijt van.
Daarom ook sterk McCartney aan het overwegen,.
*slaapkamerquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Strani het volgende:
*kijkt treurig naar z'n pyjama's die nu waarschijnlijk in een hoopje op de vloer van @:essnhills's woonkamer liggen.
het ergste nog is dat Sjors ons nog eventjes snel verlaten heeft na al die Godenartiesten. Bowie rouw ik denk ik toch het meest om van al die artiesten.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
https://speld.nl/2016/01/(...)arriere-jody-bernal/
Over de tentoonstelling Lazarus, maar ik kan 'm niet vinden online. Je mist er in ieder geval niets aanquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke radioreclame je het hebt eigenlijk![]()
Maar het klinkt wel als een mooi nummer dit
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*slaapkamer
Wel een beetje beschaafd doen blijven doen he
2016 was sowieso een kutjaarquote:
Was daar ook bijquote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Was ik bijToen nog wel met Brian Johnson. Daarna moest hij ermee stoppen ivm gehoorproblemen oid.
Ik ben hier niet de oudste toch, dat heb ik al wel gemekrtquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zorro is ouder dan de weg naar Rome
Ja alsof het nog niet erg genoeg was ging Sjors ook nog even.. arme Evelien toenquote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het ergste nog is dat Sjors ons nog eventjes snel verlaten heeft na al die Godenartiesten. Bowie rouw ik denk ik toch het meest om van al die artiesten.
Niet alleen dat, ook de verkiezing van Trumpquote:
ach jungske tochquote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Ik werd wakker na mijn operatie en dit was het eerste nieuws wat ik hoorde, nou was genieten ivm kilo's morfine hoor.
Was helemaal hysterisch
Nou, vooruit, dan zal ik me erover inhouden.quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
And now for something completely different, mijn stemgenot zometeen.
... Halo gok ik?quote:Op zondag 29 december 2019 18:37 schreef Cee het volgende:
And now for something completely different, mijn stemgenot zometeen.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef houdjemond het volgende:
Ik werd wakker na mijn operatie en dit was het eerste nieuws wat ik hoorde, nou was genieten ivm kilo's morfine hoor.
Was helemaal hysterisch
Misschien dat ik het daarom gemist heb.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook de verkiezing van TrumpGing voor ons de boeken in als het slechtste jaar ooit (een vriend van ons overleed toen ook) maar dit jaar heeft het helaas overtroffen
En z'n zus dit jaar... arme familiequote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet erg genoeg was ging Sjors ook nog even.. arme Evelien toen
OMG EEN VREEMDE MAN IN MIJN SLAAPKAMERquote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
*gaat naar de slaapkamer om daar treurig te gaan zitten staren.
En Lemmy God op 28 12 15quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Krijg de kriebels van dat lijstje.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Nice! Mooie herinneringen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was daar ook bij![]()
Thanks voor @:ViviRAWRS voor kaartjes kapen!
Paar mooie foto's kunnen schieten ook![]()
https://www.flickr.com/ph(...)ms/72157651985580820
"Niet vertellen hoor, dan wordt ze gek"quote:
Dat dusquote:
*springt uit het raam.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG EEN VREEMDE MAN IN MIJN SLAAPKAMER
#METOO
Niet muziek gerelateerd maar Alan Rickman, SneepGod mag ook genoemd worden.quote:
Jawel hoor, kijk maar, daar!quote:
Johan Cruyffquote:Op zondag 29 december 2019 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
N
[..]
iet muziek gerelateerd maar Alan Rickman, SneepGod mag ook genoemd worden.
De vocalen, de beat met het klappen, de melodie, de eenvoud ervan, perfecte pop, Ryan Teddergod.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij de magie van dit nr uitleggen?
quote:Op zondag 29 december 2019 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
*springt uit het raam.
Wacht, hoe hoog woon je?
Girlpowerquote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij de magie van dit nr uitleggen?
quote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoog genoeg dat je nu kreupel bij de onderbuurman in de tuin ligt
Nee daar heeft ze andere nummers voorquote:
+ Blackquote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
En die werkt bij de politie. Succes verder!quote:
Had ze wel veel schrijvers voor nodigquote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar heeft ze andere nummers voor
Oh ja... als je je moet laten vertellen door één of andere popzanger dat je tot alles in staat bent, dan ben je waarschijnlijk tot heel weinig in staat.quote:
Opaquote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Isorden het volgende:
Overleden in 2016:
David Bowie
Glenn Frey
Maurice White
Emerson & Lake
Prince
Toots Thielemans
Leonard Cohen
Rick Parfitt
George Michael
Bowie schokte me echt enorm. Collega zei me: Bowie is dood. Ik: echt niet! Mocht toen nog een necrologie schrijven. Prince idem.quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef peaceman het volgende:
Dat Bowie dood was en ook bij George ben ik toch wel van slag geweest. De andere geschokt maar minder van slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |