Ohnoes!quote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies dat
Daar gaan al m'n potentiele Oscarnominaties!
Shit. Waar gaat m'n vakantie dan naar toe?quote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef essnhills het volgende:
WAT AMERIKA BETREFT![]()
O*
DAT LAND BESTAAT NIET ECHT![]()
![]()
Niet zo ver denk ik, want hij heeft er in gestaanquote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet waar Dubio ligt?
Ik ga het in mei wel even controleren.quote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef essnhills het volgende:
WAT AMERIKA BETREFT![]()
O*
DAT LAND BESTAAT NIET ECHT![]()
![]()
Ik dat niet met een c?quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 29 december 2019 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gequilt![]()
Maar ik zit nu op de bank onder een zelf gehaakte deken
Geen-meneer-meer-boksquote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vrij snel ook eigenlijkWas maar een paar weken
Nu is het weer gewoon essje![]()
![]()
Ik nomineerde je sowieso al nietquote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies dat
Daar gaan al m'n potentiele Oscarnominaties!
Maar als je je mond er verder over houdt, dan zorg ik er voor dat jij het ook gaat maken in Hollywood. Want zo regelen we die dingen.quote:
Finland of Bielefieldquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Shit. Waar gaat m'n vakantie dan naar toe?
Dat ligt in Limburgquote:
Gewoon jezelf lekker inpakken in de winter, probleem opgelost.quote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Kyran het volgende:
Haten op Lapland, ben je meteen af hoor.
nee das in limbolandquote:
Ben jij lid van de Academy dan?quote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik nomineerde je sowieso al niet
Zeker met een kruissteek!quote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
echt super veel werk om een deken te haken toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |