Ja ook, meerdere zelfs, maar dat is toch niet hetzelfdequote:
Hoe later je gaat, hoe kouder het buiten wordtquote:Op zondag 29 december 2019 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even hardlopen maar ik twijfel wanneer, zo koud buiten
t Is West Friesland, daar hebben ze nog een sprei en een kruikquote:
Zet de verwarming uit.quote:Op zondag 29 december 2019 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even hardlopen maar ik twijfel wanneer, zo koud buiten
radio2.nl ergens bij top2000 kopje staat statistiekenquote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef satecl het volgende:
Vraagje: Een paar dagen terug had iemand een link doorgestuurd met alle afkomsten van alle liedjes. Met een wereldkaart. Heeft iemand deze link voor mij?
Meneer essnhills is weer verleden tijd dusquote:Op zondag 29 december 2019 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ook, meerdere zelfs, maar dat is toch niet hetzelfde
neuj, verwarming staat uit hier en tis nog steeds 17 graden, zon heeft geschenen vanmorgenquote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zet de verwarming uit.
Daarna valt het buiten mee.
Een kruik wat lekker kneuterigquote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t Is West Friesland, daar hebben ze nog wen sprei en een kruik
Waarheid als een koe!quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe later je gaat, hoe kouder het buiten wordt
quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t Is West Friesland, daar hebben ze nog wen sprei en een kruik
ik heb een sensie elektrische kruik.quote:
Ja vrij snel ook eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meneer essnhills is weer verleden tijd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |