Ik ben te jong voor de originele versie en te oud voor deze..was dat met broer Boszhard?quote:
het jaar van de kat en cloudbusting heb je het icoontje voor omgedraaidquote:Op zondag 29 december 2019 15:00 schreef essnhills het volgende:
662 Belgie Het Goede Doel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
661 Jailhouse Rock Elvis Presley![]()
660 Don't Fear The Reaper Blue Öyster Cult![]()
659 Be My Number Two Joe Jackson![]()
658 Alone Heart![]()
657 Cloudbusting Kate Bush![]()
656 Year Of The Cat Al Stewart![]()
655 Under The Pressure The War On Drugs![]()
654 They Don't Care About Us Michael Jackson
653 Blowin' In The Wind Bob Dylan
652 Riddles Kensington![]()
651 Conquest Of Paradise Vangelis
Ja, maar het is lekker warm en comfi en er is toch iets dat mij warm moet houden midden in de nachtquote:Op zondag 29 december 2019 15:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent toch bijna 30 en niet bijna 70?
Cafe publiekquote:
Chanantquote:
you're NOT taking them back! They're happy here!quote:Op zondag 29 december 2019 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha! Jij hebt mijn pyjama's!! J'accuse!
Je krijgt het vanzelf warmquote:Op zondag 29 december 2019 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even hardlopen maar ik twijfel wanneer, zo koud buiten
Ohhhhhh!!!quote:
Zal je zien dat als ik MIJN pyjama's van je wegtrek, dat men mij dan weer als boosdoener gaat zienquote:Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
you're NOT taking them back! They're happy here!
Er zijn hier users die in een fapdoek slapen.quote:Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal je zien dat als ik MIJN pyjama's van je wegtrek, dat men mij dan weer als boosdoener gaat zien
Ah ja, die jaarlijkse discussie.quote:Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo is het weer duidelijk dat België het betere outro heeft tov Alles geprobeerd
OMG HIJ TREKT DE KLEREN VAN MIJN LIJF!quote:Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal je zien dat als ik MIJN pyjama's van je wegtrek, dat men mij dan weer als boosdoener gaat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Echt belachelijk jaquote:Op zondag 29 december 2019 15:05 schreef Isorden het volgende:
Die Incentro reclame is ook echt wel heel slecht hoor
je hebt geen dekbed?quote:Op zondag 29 december 2019 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar het is lekker warm en comfi en er is toch iets dat mij warm moet houden midden in de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |