SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Stelletje idiotenquote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef houdjemond het volgende:
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
9,5 UUR
Recordje?
Nee ik vind het heerlijkquote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat heb ik met heel veel Eagles, doorkabbelend hoeft niet per se negatief te zijn
Voetbalquote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, er is nog voetbal. Dat wordt weer multitasken vandaag.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer even sociaal doen (man wil aandacht)
Kon mijzelf niet bedwingenquote:
Ah, het betere "aan de relatie werken"quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
Iron Maiden neem ik aan?quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
Na 666 prima moment om even boodschappen te halen.
Is dit van Nils Hogerson?quote:
Zal t onthoudenquote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kon mijzelf niet bedwingen
Bier staat in de koelkast!quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
Socialize ze!quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ohquote:
Ja datr zei ik ook al, maar onbegrijpelijk genoeg niet.quote:
Omg!quote:Op zondag 29 december 2019 14:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Best geinige cover om eerlijk te zijn![]()
Das wel heel erg Trump-achtig.....quote:
Je bent te laat voor American Idiotquote:Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das wel heel erg Trump-achtig.....
666 is het hoogtepunt van dit uur.quote:Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja datr zei ik ook al, maar onbegrijpelijk genoeg niet.
nee hoor, toen deed ik nog.quote:Op zondag 29 december 2019 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent te laat voor American Idiot
Ohquote:Op zondag 29 december 2019 14:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
nee hoor, toen deed ik nog.![]()
![]()
Ik ookquote:
Ik zei ook geinig, niet goedquote:Op zondag 29 december 2019 14:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Omg!
Dan vind ik het origineel beter tbh
Welke AC?quote:Op zondag 29 december 2019 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ff tosti's maken
Lekker verder Assassins Creed spelen.
En dit is tof.
quote:
quote:
Geloof gelukkig dat dit niet Guus Meeuwisquote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 29 december 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
Schandalig dat Guus Meeuwis dit heeft gecoverd.
KLopt, zong hij in het stadion ter nagedachtenis van Meneer Fritsquote:
Pinkpop?quote:
quote:"Der Weg" werd in 2005 naar het Nederlands vertaald door sportverslaggever en tekstschrijver Leo Driessen
Leg je die eerst onder je kerstboom?quote:Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Even snel de boodschappen uitpakken....
Ik 3 in één uur vanochtendquote:Op zondag 29 december 2019 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie net dat ik een nummer uit mijn stemlijst heb gemist
Dit wist ik niet.quote:
quote:
Welke?quote:Op zondag 29 december 2019 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie net dat ik een nummer uit mijn stemlijst heb gemist
Nu Brotherhood 😅 Heb de Ezio collectie laatst gekocht. Vorige week AC2 geplat, dus nu door. Vind t erg gaafquote:
Ja, wekker stond en radio aan, maar om nou te zeggen dat ik ze écht heb meegekregen..quote:
is dat de duitse Merol ?quote:Op zondag 29 december 2019 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Duits is echt een onderschatte taal in Nederland muziekland!
Elke keer als ik weer een Duitstalige classic voorbij hoor komen in de Top 2000 vind ik het jammer dat je deze songs zo weinig door het jaar heen hoort
Deze mag er bijvoorbeeld ook wel in
Champagne Supernova.quote:
Ik wil meer RAMMSTEINquote:Op zondag 29 december 2019 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Elke keer als ik weer een Duitstalige classic voorbij hoor komen in de Top 2000 vind ik het jammer dat je deze songs zo weinig door het jaar heen hoort
Tof! Ik mag hier geen reclame maken voor FB-groepen die ik beheer gok ikquote:Op zondag 29 december 2019 14:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nu Brotherhood 😅 Heb de Ezio collectie laatst gekocht. Vorige week AC2 geplat, dus nu door. Vind t erg gaaf
Nee, stemplatenquote:Op zondag 29 december 2019 14:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit zal wel niet over halveliterblikken gaan...
quote:
That's what she saidquote:
Byrne GOD met z'n huidige tourquote:
En niemand die toen zag dat ie gay wasquote:
Wie is dat?quote:Op zondag 29 december 2019 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga nou maar snel weer Merol of zo luisteren dan
Pak 'm maar aan!!!quote:Op zondag 29 december 2019 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 14:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Byrne GOD met z'n huidige tour
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 14:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Byrne GOD met z'n huidige tour
[ afbeelding ]
Top 2quote:Op zondag 29 december 2019 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Polletje: beste livealbum ooit?
Stop Making Sense sowieso top 3 hier
Top 1quote:
Meesterlijk verzonnenquote:
Die naam komt me bekend voor, wat doen die jongens?quote:
Ja dit uur eindigt wel in mineurquote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef jrwl het volgende:
Amigo en Rowen Heze
wat een intens slecht einde van het uur
Hou je.. nee. Nee, nee. Hoeft nietquote:Op zondag 29 december 2019 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor mij wat meer Neue Deutsche Welle graagquote:Op zondag 29 december 2019 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Nah, de titel zet je waarschijnlijk op het verkeerde beenquote:
Wij zagen hem op DTRH, maar ik denk dat het net zo goed was.quote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! vorig jaar in de Ziggo Dome
Een Perfekte Welle ook goed?quote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voor mij wat meer Neue Deutsche Welle graag
Van Maximo Park.quote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Hovig is beter.
Al die ingesproken appjes zijnquote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef essnhills het volgende:
Ahja, als het liedje af is nog eens een willekeurige aankondiging van iemand doen
Daar zul jij met je vuilnisbak wel regelmatig geëmmer mee hebbenquote:
quote:
Gezellig samen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nu weer verder met de boodschappen....
Haha, ik ben dus vooral fan van de Neue Deutsche Welle 2.0 (die startte met de opkomst van Wir Sind Helden in 2003). De eerste NDW is een beetje voor mijn tijdquote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voor mij wat meer Neue Deutsche Welle graag
quote:
Interessantquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nu weer verder met de boodschappen....
Talking Heads Tribute Band geloof ikquote:Op zondag 29 december 2019 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor, wat doen die jongens?
Maar na afloop zijn ze nog meerquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die ingesproken appjes zijn
Maakt niet uit wanneer
Zlata Ognevich mag er ook zijn. Ook buiten haar stem.quote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Hovig is beter.
Jep, was briljant op DTRH18! Qua choreografie zeker het beste concert wat ik ooit zagquote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef essnhills het volgende:
Deze is niet slecht ofzo. Alleen gewoon wat meer geschikt voor een achtergrondmuziekje als je thee aan het zetten bent.
Goed idee wel, ik ga een kopje thee zetten
en toen moest het beste optreden van dat weekend nog komen...Nick Cavequote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, was briljant op DTRH18! Qua choreografie zeker het beste concert wat ik ooit zag
Kende het nummer niet, gegoogled, lees ik dat het niet meer op de radio mocht na een tsunamiquote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een Perfekte Welle ook goed?
Doe mij ook een bakkiequote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef essnhills het volgende:
Deze is niet slecht ofzo. Alleen gewoon wat meer geschikt voor een achtergrondmuziekje als je thee aan het zetten bent.
Er staat al zoveel Rammstein in de lijstquote:
Ik zet even een kop koffie en dan mag mijn neus omhoogquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef essnhills het volgende:
Het kan me niet zo bekoren, Rammsteinquote:Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er staat al zoveel Rammstein in de lijst(volgens mij de Duitse groep met de meeste noteringen, 5 stuks)
True, Nick Cave heeft die editie op mij ook de meeste indruk gemaakt. Ongekende showquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
en toen moest het beste optreden van dat weekend nog komen...Nick Cave
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik Amiiiigo in de lijst aan mag horen.quote:
Ja echtquote:
Die had je ook nog jaquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zlata Ognevich mag er ook zijn. Ook buiten haar stem.
Speciaal voor Sjefke?quote:
Wij hadden iemand mee die op het duet met Kylie na niets van Cave kende en eigenlijk dance liefhebber is. Die zei na afloop: dit is het beste optreden wat ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 29 december 2019 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
True, Nick Cave heeft die editie op mij ook de meeste indruk gemaakt. Ongekende showHet hielp ook wel mee dat ik toen ergens op de eerste 10 rijen stond en hij bij ons het publiek in dook
quote:Op zondag 29 december 2019 14:50 schreef Chiappucci het volgende:
Op plek 2858 zou dit nummer beter staan.
Baggerquote:
.quote:Op zondag 29 december 2019 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er staat al zoveel Rammstein in de lijst(volgens mij de Duitse groep met de meeste noteringen, 5 stuks)
kutmuziek van een bandje wat nog wel aardig begon.quote:
Over gedrochten van nummers gesproken.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Gretzl het volgende:
Chef' Special haalt hier de monsters bij Will and the Peoplevandaan
De hele wereld bestaat uit vrienden die ik nog niet ontmoet heb.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef essnhills het volgende:
Wel goede tekst
Strangers are strangers until they meet
Én de schrijvers van Despacito.quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele wereld bestaat uit vrienden die ik nog niet ontmoet heb.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
kutmuziek van een bandje wat nog wel aardig begon.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond ze in de beginjaren nog wel leuk, maar nu eigenlijk niet meer zo.
Inderdaad. Ze hebben best leuke liedjes, maar dit was echt een heel vervelende uitglijder. Plat, metrum klopt niet, bullshit tekst..quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Gretzl het volgende:
Chef' Special haalt hier de monsters bij Will and the Peoplevandaan
quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Over gedrochten van nummers gesproken.
Jup. Wist je dat zij ook nog 4 jaar in de lijst stonden?quote:Op zondag 29 december 2019 14:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Over gedrochten van nummers gesproken.
quote:
Uhu, In Your Arms vind ik best een mooi, klein liedje zonder irritante opsmukquote:Op zondag 29 december 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben best leuke liedjes, maar dit was echt een heel vervelende uitglijder. Plat, metrum klopt niet, bullshit tekst..
dit was het leukste aan dat nummer van netquote:
Lekkerquote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
Thee iemand?
* essnhills gaat rond met een theekan
ik zit al aan het bierquote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
Thee iemand?
Daar heeft mn zus ook gewoon met de jeugd.quote:
Giet maar in m'n oren.quote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
Thee iemand?
Sowieso in verhouding met Amigo, is dit onderhand Abbey Road materiaalquote:
Ja dit is niks. Hier nog een kan, help maar meeschenkenquote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga @:essnhills wel helpen met de thee
Als het maar niet zo'n hip smaakje is. Dan graagquote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
Thee iemand?
De stand van Nederland, volgens Rob.quote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef Gretzl het volgende:
Wtf is dit en waarom staat het in ONZE lijst
Ik dacht even 'Wat nu al, het is nog hartstikke vroeg!' Maar het is al bijna 3 uurquote:
* houdjemond begint aan de andere kant van de kringquote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit is niks. Hier nog een kan, help maar meeschenken
ow nee ik zie dat je de versie van mn zus met een K schrijftquote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar heeft mn zus ook gewoon met de jeugd.
Oke meneer Verschoorquote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Giet maar in m'n oren.
De Limburgers zijn een van ons, en ze hebben ook stemrecht...quote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef Gretzl het volgende:
Wtf is dit en waarom staat het in ONZE lijst
Doe mij maar Laue Thé, vooruit.quote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
Thee iemand?
Ik zit nog aan de koffie van @houdjemond maar toch bedankt!quote:Op zondag 29 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
Thee iemand?
ja sommige mensen hebben gewoon kleren aan hoorquote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even 'Wat nu al, het is nog hartstikke vroeg!' Maar het is al bijna 3 uur
Het is lady greyquote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n hip smaakje is. Dan graag
linda roos en jessica hebben eigenlijk een cover van deze gedaan?quote:
MAG HET LICHT UITquote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De stand van Nederland, volgens Rob.
Nederland heeft een groot probleem. Doe uit dat licht, weg dat land.
Dagen vliegen voorij tijdens de top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even 'Wat nu al, het is nog hartstikke vroeg!' Maar het is al bijna 3 uur
ga ik tegen half 8 ook doen, met slagroom en nieuwjaarsrolletjesquote:Op zondag 29 december 2019 14:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit aan een chocomelletje
Klinkt primaquote:
Pyjama's zijn ook kleren!quote:Op zondag 29 december 2019 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja sommige mensen hebben gewoon kleren aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |