Sinds afgelopen nacht kan ik dit beamen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Mensen die haten op Gijs kennen Rick niet
dan is Gijs zelfs een verademingquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Mensen die haten op Gijs kennen Rick niet
Cruella de vil vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je zwart of wit (of zwartwit) haar hebt?
Vind ik echt een tikje ergerquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.
Kyteman maakte ook fijne remix hiervan met zn trompetquote:
Jaquote:
Het was niet best. "LEG DE BLOKHUIS AAN HET ZUURSTOOooOooOoOoof!!!111!!1!"quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sinds afgelopen nacht kan ik dit beamen.
Amen
Wel lekker en succesvol dus?quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik vind koken leuk om te doenEn met Kerst heb ik een excuus om dan echt groots uit te pakken.
EN het waren wel allemaal hele kleine gerechtjes he? De soep zat in een klein potje, en de pasta's waren per smaak 1 vork en die mooi opgedraaid..![]()
Alleen de desserts hadden we allemaal in 1 keer op tafel gezet, en dat was wel ietwat veel
Precies!quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Cruella de vil vindt dit niet leuk.
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
ja, tegenwoordig goed tegen de kou en geluidquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat een kopstoot.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |