Zonder dollen meneer Scholier, ik vind er echt helemaal niks aan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij vinden de act van de zogenaamde haters dan wel weer mooi geweest.
Kloptquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog nooit xtc gebruikt zeker?
Is anders vis een optie?quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel.
Maar saaffraan is altijd al duur geweest natuurlijk.
Aan de ene kant heb ik niets met hem, en aan de andere kant heb ik ook niets tegen hem. Het is gewoon niet mijn soort muziek.quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Spinvis is wel lichtjes polariserend ja.
Dit. Ik ken genoeg Queen, maar als de hele discografie erin zit ken ik ze ook allemaal niet meer.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen schande om niet elk van die honderd miljoen Queen-platen in de lijst van buiten te kennen.
pessimistquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet meer lukken ook denk ik.
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerdquote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog nooit xtc gebruikt zeker?
Ja, toch iets van 450 ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel.
Maar saffraan is altijd al duur geweest natuurlijk.
oh shit, ik snap ook wel dat je hier lekker op zou kunnen gaanquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerd
fantast(isch)quote:
Precies weet ik niet, maar in elk geval 2x de helft.quote:
Ik dit jaar ook 2x in 2 weken ofzo. Phil Collins en Muse genot.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Bedenk me nu dat ik dus komend jaar in een tijd van 3 weken 2 keer in het Goffertpark sta
Ja, godverdomme, en voor wat.quote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godver![]()
Anders kap je hem even af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |