SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Kevin Parker GENIEquote:
Vertwijfeld ontwaken, en dan eens kijken hoe laat darts begint.quote:Op zondag 29 december 2019 02:53 schreef Bugno3 het volgende:
wat doen mensen die hier de hele nacht posten morgen eigenlijk?
Er is weer veldrijden JAAAAAAAAquote:Op zondag 29 december 2019 02:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vertwijfeld ontwaken, en dan eens kijken hoe laat darts begint.
Mooi.quote:Op zondag 29 december 2019 02:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vertwijfeld ontwaken, en dan eens kijken hoe laat darts begint.
Als Tjeu gruwelijk crasht wint hij nog. Veldrijden is geen sport.quote:Op zondag 29 december 2019 02:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is weer veldrijden JAAAAAAAA
Ontbijten. Met de hond naar het bos. Dartmiddagsessie kijken. Vroeg uiteten steakhouse, dartavondsessie kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:53 schreef Bugno3 het volgende:
wat doen mensen die hier de hele nacht posten morgen eigenlijk?
038?quote:Op zondag 29 december 2019 02:58 schreef PippenScottie het volgende:
Morgen gewoon weer drukke dag hoor.
Basketbalstukje schrijven dat door 6 mensen wordt gelezen, naar kringloop en vuilstort, Pippies ophalen in 038, even babbelen met mijn ouders, terug naar huis.
Dan is het al 5 uur.
Spannend is het in elk geval zelden.quote:Op zondag 29 december 2019 02:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als Tjeu gruwelijk crasht wint hij nog. Veldrijden is geen sport.
Negatieve insteek. Mathieu is gewoon het grootste talent dat ik ooit aan het werk heb gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 02:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als Tjeu gruwelijk crasht wint hij nog. Veldrijden is geen sport.
Arsenal speelt ook weer, ja ja!quote:Op zondag 29 december 2019 02:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is weer veldrijden JAAAAAAAA
Dat is waar. Pakt hij dit jaar al een ( of meerquote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Negatieve insteek. Mathieu is gewoon het grootste talent dat ik ooit aan het werk heb gezien.
ArtetaBallquote:
Heel wisselend. Eerst werkaids, maar toen besloten voor mezelf te gaan en dat bevalt sinds oktober echt heel goed. Alsof je opeens weet wat werkt. En prive hoop mooie dingen met de Bugnettes.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd, maar voor wie het wil delen... was 2019 een beetje een goed jaar?
Parijs-Roubaix. Dat mag jij rustig noteren.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Pakt hij dit jaar al een ( of meer) monument?
Wut? Dat is Stasse?quote:Op zondag 29 december 2019 02:57 schreef houdjemond het volgende:
Had ik deze Stasse-Parel al gepost trouwens?
https://myalbum.com/album/pkJKKKwtbuW3
RensAjacies just became your favourite poster!quote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opgezwolle mag wel plekje top2000 met verre oosten
Pippies, Bugnettesquote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Bugno3 het volgende:
En prive hoop mooie dingen met de Bugnettes.
Op de een of andere manier zie ik hem eerder de Primavera winnen. Of Vlaanderen.quote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix. Dat mag jij rustig noteren.
Ik ga niet kijken, maar weet dat ik Arsenal en Arteta veel succes gun.quote:
Mooi man!quote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heel wisselend. Eerst werkaids, maar toen besloten voor mezelf te gaan en dat bevalt sinds oktober echt heel goed. Alsof je opeens weet wat werkt. En prive hoop mooie dingen met de Bugnettes.
Poot gebroken tijdens reis in Australië en hond overleden.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het al eens gevraagd, maar voor wie het wil delen... was 2019 een beetje een goed jaar?
Wat zou dat een genottelijke zondag opleverenquote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix. Dat mag jij rustig noteren.
Bananenmilkshake niet zo verschrikkelijk zuurquote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
RensAjacies just became your favourite poster!
Advies op strategie, content en copy voor ondernemersquote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi man!
Wat doe je voor werk?
Vlaanderen kan ook. MSR is nog onzeker of hij daar überhaupt aan de start staat, beetje wisselende berichten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik hem eerder de Primavera winnen. Of Vlaanderen.
Meer een soort rollercoaster, lekker aan mijzelf kunnen werken, nieuwe vriendschappen aan het opbouwen maar helaas ook een dierbare verloren dit jaar en mijn vader is voor tweede keer gescheiden.quote:Op zondag 29 december 2019 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
Erg sympathiek.quote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, maar weet dat ik Arsenal en Arteta veel succes gun.
Jup, de tijd is nu wel rijp voor Opgezwolle in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opgezwolle mag wel plekje top2000 met verre oosten
Dat is niet relaxed. Einde reis Australië daardoor?quote:Op zondag 29 december 2019 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Poot gebroken tijdens reis in Australië en hond overleden.
Eigenlijk niet zo mooi dus
Ik zou als ik mocht kiezen voor Eigen Wereld gaan denk ik, of Balans.quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bananenmilkshake niet zo verschrikkelijk zuur
Balans is wel goed.quote:Op zondag 29 december 2019 03:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou als ik mocht kiezen voor Eigen Wereld gaan denk ik, of Balans.
Jup maar was er gelukkig al eens eerder geweest. Reis dit keer was na 2 maanden al klaar.quote:Op zondag 29 december 2019 03:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is niet relaxed. Einde reis Australië daardoor?
Die verse van wie is het ook alweer in Balans is zo heerlijkquote:Op zondag 29 december 2019 03:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Balans is wel goed.
Gekkenhuis blijft het beste, en nog steeds actueel.
You do you! Waar zouden bedrijven zijn zonder advies over strategie, content en copy?quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Advies op strategie, content en copy voor ondernemers![]()
Hoedenplank grootste hit maar niet beste imo. Ik vind Verre Oosten en Regendans mooier/beter.quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup, de tijd is nu wel rijp voor Opgezwolle in de lijst(als Ty + Rico + Sticks de Ziggo kunnen vullen, kunnen ze ook in de T2000)
Ik denk dat HoedenPlank wel de meeste kans maakt
De zak hooi die er nu zit beschikt niet over dat soort capaciteiten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als ik nu dienstdoende dj was had ik geroepen; café laat je horen!
Jij bent vaak één van die drie?quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n dansvloer die leegloopt en er nog 3 mensen staan is iets te herkenbaar voor mij.
Regendans is ook geweldig ja.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoedenplank grootste hit maar niet beste imo. Ik vind Verre Oosten en Regendans mooier/beter.
Dat je vader scheidt kan je weinig aan doen. Leuk is anders natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 03:02 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Meer een soort rollercoaster, lekker aan mijzelf kunnen werken, nieuwe vriendschappen aan het opbouwen maar helaas ook een dierbare verloren dit jaar en mijn vader is voor tweede keer gescheiden.
Ellendige vroege vogels. "Dan hebben we nog wat aan onze dag", vertrouwde ze hem toe.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef El-Stinho het volgende:
Besef dat er over twee uur daar alweer mensen zitten in dat café![]()
.
Je moest een weten hoeveel bedrijven gewoon 1200 versies hebben van wat ze eigenlijk doenquote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
You do you! Waar zouden bedrijven zijn zonder advies over strategie, content en copy?
Keep getting them checks!
quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
Zorg goed voor elkaar, ik ga slapen.
gr gr
Gr!quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
gr gr
quote:Op zondag 29 december 2019 03:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zie die drie vaak staan (meestal lijken het er zes).
Vandaar ook dat ik zeg: als ik de dj wasquote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De zak hooi die er nu zit beschikt niet over dat soort capaciteiten.
Het aantal keren dat ik vroegtijdig de dansvloer heb verlaten omdat ik de vrouw van mijn keuze heb kunnen meenemen kan ik op één hand tellen. En dan heb ik nog genoeg ruimte om met vuurwerk te stunten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:04 schreef El-Stinho het volgende:
Besef dat er over twee uur daar alweer mensen zitten in dat café![]()
.
Later grote vriend.quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
gr gr
Overigens: als ik hier al 16 uur ben... hoe lang ben jíj dan al niet actief op deze dag, alhier?quote:
Stijn! Slaap lekker man!quote:Op zondag 29 december 2019 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
gr gr
Zeker, alleek beetje kloten dat het 6 maanden na het overlijden van mijn moeder gebeurde.quote:Op zondag 29 december 2019 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat je vader scheidt kan je weinig aan doen. Leuk is anders natuurlijk.
Vanaf een uur of 10 wel.quote:Op zondag 29 december 2019 03:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Overigens: als ik hier al 16 uur ben... hoe lang ben jíj dan al niet actief op deze dag, alhier?
Ik denk wel dat wij deze 29-29 december op FOK! kleur gegeven hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 03:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Overigens: als ik hier al 16 uur ben... hoe lang ben jíj dan al niet actief op deze dag, alhier?
Die vetpens komt niet vanzelf.quote:
Het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 29 december 2019 03:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij deze 29-29 december op FOK! kleur gegeven hebben
Ok ik ben nu best wel bezopen aan het posten
Dat is niet leuk nee.quote:Op zondag 29 december 2019 03:08 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zeker, alleek beetje kloten dat het 6 maanden na het overlijden van mijn moeder gebeurde.
8 denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 03:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eet hij nou broodjes kroket die dikke.
Rick van Vethuysenquote:Op zondag 29 december 2019 03:10 schreef RensAjacied het volgende:
Rick vieze vreetzak. Je bent aan het werk lul. Kan je niet even 2 uurtjes niet eten?
Ik dacht hamburgerquote:Op zondag 29 december 2019 03:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eet hij nou broodjes kroket die dikke.
Dik van Velthuysenquote:Op zondag 29 december 2019 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor rick is het altijd pauze om te eten
Dankquote:
Voor Rick is bestaan een hinderlijke onderbreking van etenquote:Op zondag 29 december 2019 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor rick is het altijd pauze om te eten
Achteraf mag je blij zijn dat hij zijn rectum niet in het publiek gooide.quote:Op zondag 29 december 2019 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
En de gitarist gooide zijn plectrum in het publiek en die heb ik toen gevangen.
Haha, MOOIE anekdotequote:Op zondag 29 december 2019 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik jullie eens vertellen dat Rick van Velthuysen, toen hij nog Weekend Rick ™ was, een keer op mijn middelbare school was?
En toen kwam die band van Ben Je Geil Of Wil Je Een Koekje optreden! En de gitarist gooide zijn plectrum in het publiek en die heb ik toen gevangen.
En dat was het hoogtepunt van mijn middelbare schooltijd!
MOOI VERHAALquote:Op zondag 29 december 2019 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik jullie eens vertellen dat Rick van Velthuysen, toen hij nog Weekend Rick ™ was, een keer op mijn middelbare school was?
En toen kwam die band van Ben Je Geil Of Wil Je Een Koekje optreden! En de gitarist gooide zijn plectrum in het publiek en die heb ik toen gevangen.
En dat was het hoogtepunt van mijn middelbare schooltijd!
quote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha hij praat met volle mond die tyfuslijer
'Alle belangrijke popplaten die bij elkaar zijn gebracht door het gepeupel. Het volkquote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha hij praat met volle mond die tyfuslijer
Interessante hoek hoe jij erop kijkt. Voor mij nu nog wel moeilijk om er zo na te kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 03:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is niet leuk nee.
Maar, je vader is ook een persoon die zijn eigen keuzes mag maken natuurlijk. En die recht heeft op iemand anders. En die het recht heeft om foute keuzes te maken.
Dat was ik vooraf en op het moment zelf ookquote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Achteraf mag je blij zijn dat hij zijn rectum niet in het publiek gooide.
Wat (feiten?) is er zo racistisch aan deze drollenvanger?quote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef Bugno3 het volgende:
Jimi is een neger, dus daar heeft Rick niks mee.
Kijken en erbij blijvenquote:Op zondag 29 december 2019 03:16 schreef Bugno3 het volgende:
Die Rick leeft echt 0 mee. wat een lul. Ik ga slapen
Lijkt me verstandigquote:Op zondag 29 december 2019 03:16 schreef Bugno3 het volgende:
Die Rick leeft echt 0 mee. wat een lul. Ik ga slapen
Meerdere uitspraken in zn shows.quote:Op zondag 29 december 2019 03:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat (feiten?) is er zo racistisch aan deze drollenvanger?
Je zit nog in het uur van Rick, en Rick houdt van afkappenquote:Op zondag 29 december 2019 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, laten we Little Wing even afkappen om naar die omhoog gevallen kut-Zweden te gaan...
Pip, mijn fles (en pijp) is leegquote:Op zondag 29 december 2019 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, laten we Little Wing even afkappen om naar die omhoog gevallen kut-Zweden te gaan...
Ciao Gianniquote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pip, mijn fles (en pijp) is leegmorgen kom ik ergens wel weer kijken.
Neem je dochter mee naar werkdag misschien?quote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
waarom zit er een jong meisje bij die vieze man op schoot.
Snap ik.quote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Interessante hoek hoe jij erop kijkt. Voor mij nu nog wel moeilijk om er zo na te kijken.
quote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar komt het min of meer op neerquote:Op zondag 29 december 2019 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Rick afgrijselijk stuk levend vlees.
Slaap lekker baas!quote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar gaan we voor in 2020 en hopelijk ook het jaar om het allemaal meer op een rijtje te hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 03:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik.
Je hebt wel flink wat te verduren gehad, als ik het zo lees.
Dus het is makkelijk praten voor mij als buitenstaander.
Nou ja, ik hoop dat je een goede band met je vader blijft houden. Dat is belangrijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha zag je hem even meezingen. Rick afgrijselijk stuk levend vlees.
Geen bodempjes meer?quote:Op zondag 29 december 2019 03:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slaap lekker baas!
Ik heb nog één glas in de fles. Maar niet lang meer!
Sleep well BugnoBeastquote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:
Hopelijk leest hij meetwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
Speciaal voor deze, daarna is het meer dan mooi geweestquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 03:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij hem logeren? Je keek wel beter uit!
Slaap lekker, stoere sterke HJM!quote:Op zondag 29 december 2019 03:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speciaal voor deze, daarna is het meer dan mooi geweest
quote:Op zondag 29 december 2019 03:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slaap lekker, stoere sterke HJM!
quote:Op zondag 29 december 2019 03:25 schreef houdjemond het volgende:
Het was me weer een waar genoegen lieverds![]()
tot morgen/straks
tot morgen/straks
Groetjesquote:Op zondag 29 december 2019 03:25 schreef houdjemond het volgende:
tot morgen/straks
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vieze zuipschuit Rickquote:Op zondag 29 december 2019 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pardon?quote:Op zondag 29 december 2019 03:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Ok, iemand heeft nog maar 3 maanden te leven
quote:Op zondag 29 december 2019 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Vieze zuipschuit Rick![]()
[ afbeelding ]
Sleep well hjmquote:Op zondag 29 december 2019 03:25 schreef houdjemond het volgende:
tot morgen/straks
Kijk naar het café, een van de berichten stond dat iemand nog maar 3 maanden heeft, dus hij ging lekker doorhalen om het maximale eruit te halen.quote:
Dit heet dus aanranding op het werk. #me2quote:Op zondag 29 december 2019 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
daarna trok een andere haar daar ook wegquote:Op zondag 29 december 2019 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je dat net gehoord had van iemand bij jou in de buurt!quote:Op zondag 29 december 2019 03:30 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Kijk naar het café, een van de berichten stond dat iemand nog maar 3 maanden heeft, dus hij ging lekker doorhalen om het maximale eruit te halen.
Heb je wel eens goed naar Rick gekeken!?quote:Op zondag 29 december 2019 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit heet dus aanranding op het werk. #me2
Denk niet dat het meisje dit kan waarderen.
Sorry had wat duidelijker kunnen zijnquote:Op zondag 29 december 2019 03:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat net gehoord had van iemand bij jou in de buurt!
Ja vandaar mijn tweede zinquote:Op zondag 29 december 2019 03:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed naar Rick gekeken!?
tot morgen/straks
Wie haalt deze droeftoeter zsm van de radio?quote:Op zondag 29 december 2019 03:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Hopelijk leest hij meetwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
Mag hardhandigquote:Op zondag 29 december 2019 03:36 schreef Gretzl het volgende:
Wie haalt deze droeftoeter zsm van de radio?![]()
[ afbeelding ]
Uitgaand dat dit zijn tweede jaar is, denk ik dat hij er nog wel even zitquote:Op zondag 29 december 2019 03:36 schreef Gretzl het volgende:
Wie haalt deze droeftoeter zsm van de radio?![]()
[ afbeelding ]
Normaal 2 minuten tochquote:Op zondag 29 december 2019 03:50 schreef PippenScottie het volgende:
Die database rollbacks duren te lang
quote:Op zondag 29 december 2019 03:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb op Friday I’m in Love gestemd!!
Heeft ie wat te doen als ie niet eetquote:Op zondag 29 december 2019 03:51 schreef Daksijs het volgende:
Waarom heeft Rick zijn nichtje meegenomenecht smerig
Samezies!quote:Op zondag 29 december 2019 03:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb op Friday I’m in Love gestemd!!
quote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heeft ie wat te doen als ie niet eet
Als volgend jaar Stefan weer terug is moeten ze Emmely maar gewoon in de nacht zetten. Dan is de m/v-verhouding ook iets beterquote:Op zondag 29 december 2019 03:50 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Uitgaand dat dit zijn tweede jaar is, denk ik dat hij er nog wel even zit
the CURE GODENquote:Op zondag 29 december 2019 03:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
The Cure. Friday I'm in Love.
Dit is prachtig
HAHA serieusquote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hem uitschelden wegens aanranding van een medewerkster is het zijn dochter
Ik blijf hier nog altijd achterstaantwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
Aanranding van zijn dochter danquote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hem uitschelden wegens aanranding van een medewerkster is het zijn dochter
Ja, wat moet ie anders doen in het holst van de nachtquote:Op zondag 29 december 2019 03:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meeleest op fok
Strak plan, al zie ik liever cielke weer in de nachtquote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als volgend jaar Stefan weer terug is moeten ze Emmely maar gewoon in de nacht zetten. Dan is de m/v-verhouding ook iets beter
Cielke is ook uitstekendquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Strak plan, al zie ik liever cielke weer in de nacht
Cielke in de nacht was tofquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Strak plan, al zie ik liever cielke weer in de nacht
Ze is net moeder gewordenquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Cielke is ook uitstekendWaar is zij eigenlijk gebleven?
Sorry voor de insinuaties Rick, het was niet zo bedoeldquote:Vieze zuipschuit Rick![]()
Ja mag wel 1xquote:Op zondag 29 december 2019 03:55 schreef PippenScottie het volgende:
Hey, leuk dat je mee mag naar papa’s werk.
Persoonlijk vind ik dat je met 13 jaar nu wel op bed moet liggen hoor!
Maar het is vakantie, lekker laten gaan!
Met zwangerschapsverlofquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Cielke is ook uitstekendWaar is zij eigenlijk gebleven?
Oh, is dit ook een cover?quote:Op zondag 29 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Al
Had hier gewoon Brel moeten staan!
Exact. Ik durf te wedden dat we lang niet de enige kijkers waren die het maar een vreemd geheel vondenquote:Op zondag 29 december 2019 03:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja mag wel 1x
Maar zeg ff meteen dan dat het je dochter is ofzo
Toch wel jammer dat JD helemaal niks heeft met social media. Zou het geniaal vinden als ie z'n ongezouten mening ook op twitter zou gevenquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou Johan Derksen dit weleens willen zien doen. Alle niet-Blues muziek afkraken![]()
Ach Johan spreekt zich om de week tegen op televisie, tweet zouden nog confronterender zijn voor zijn eigen gelul.quote:Op zondag 29 december 2019 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat JD helemaal niks heeft met social media. Zou het geniaal vinden als ie z'n ongezouten mening ook op twitter zou geven
Ze lezen hier sowieso mee hequote:Op zondag 29 december 2019 03:54 schreef PippenScottie het volgende:
Oh kut, ik hoop niet dat RAdio2 hier meeleest.
Rick is een lul maar we hebben hem allemaal verkeerd beoordeeld betreft dat meisje. Rick sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 04:02 schreef Kyran het volgende:
Rick ... met zijn verhaal over Sharon of Floor ... flikker toch op ja dikke mafketel.
(maar je bent wel een lieve vader)
Ben slapen vrienden, tot morgen. (nou ja in bed met tablet om 2e helft te kijken)
aaaaaaAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Slaap lekker, football-koning.quote:Op zondag 29 december 2019 04:02 schreef Kyran het volgende:
Rick ... met zijn verhaal over Sharon of Floor ... flikker toch op ja dikke mafketel.
(maar je bent wel een lieve vader)
Ben slapen vrienden, tot morgen. (nou ja in bed met tablet om 2e helft te kijken)
quote:Then I heard they slept together
Oh, the less I know the better
The less I know the better
Denk dat hij het daarom ff benoemdequote:Op zondag 29 december 2019 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Exact. Ik durf te wedden dat we lang niet de enige kijkers waren die het maar een vreemd geheel vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |