Dat is niet leuk nee.quote:Op zondag 29 december 2019 03:08 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zeker, alleek beetje kloten dat het 6 maanden na het overlijden van mijn moeder gebeurde.
8 denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 03:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eet hij nou broodjes kroket die dikke.
Rick van Vethuysenquote:Op zondag 29 december 2019 03:10 schreef RensAjacied het volgende:
Rick vieze vreetzak. Je bent aan het werk lul. Kan je niet even 2 uurtjes niet eten?
Ik dacht hamburgerquote:Op zondag 29 december 2019 03:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eet hij nou broodjes kroket die dikke.
Dik van Velthuysenquote:Op zondag 29 december 2019 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor rick is het altijd pauze om te eten
Dankquote:
Voor Rick is bestaan een hinderlijke onderbreking van etenquote:Op zondag 29 december 2019 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor rick is het altijd pauze om te eten
Achteraf mag je blij zijn dat hij zijn rectum niet in het publiek gooide.quote:Op zondag 29 december 2019 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
En de gitarist gooide zijn plectrum in het publiek en die heb ik toen gevangen.
Haha, MOOIE anekdotequote:Op zondag 29 december 2019 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik jullie eens vertellen dat Rick van Velthuysen, toen hij nog Weekend Rick ™ was, een keer op mijn middelbare school was?
En toen kwam die band van Ben Je Geil Of Wil Je Een Koekje optreden! En de gitarist gooide zijn plectrum in het publiek en die heb ik toen gevangen.
En dat was het hoogtepunt van mijn middelbare schooltijd!
MOOI VERHAALquote:Op zondag 29 december 2019 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik jullie eens vertellen dat Rick van Velthuysen, toen hij nog Weekend Rick ™ was, een keer op mijn middelbare school was?
En toen kwam die band van Ben Je Geil Of Wil Je Een Koekje optreden! En de gitarist gooide zijn plectrum in het publiek en die heb ik toen gevangen.
En dat was het hoogtepunt van mijn middelbare schooltijd!
quote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha hij praat met volle mond die tyfuslijer
'Alle belangrijke popplaten die bij elkaar zijn gebracht door het gepeupel. Het volkquote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha hij praat met volle mond die tyfuslijer
Interessante hoek hoe jij erop kijkt. Voor mij nu nog wel moeilijk om er zo na te kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 03:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is niet leuk nee.
Maar, je vader is ook een persoon die zijn eigen keuzes mag maken natuurlijk. En die recht heeft op iemand anders. En die het recht heeft om foute keuzes te maken.
Dat was ik vooraf en op het moment zelf ookquote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Achteraf mag je blij zijn dat hij zijn rectum niet in het publiek gooide.
Wat (feiten?) is er zo racistisch aan deze drollenvanger?quote:Op zondag 29 december 2019 03:15 schreef Bugno3 het volgende:
Jimi is een neger, dus daar heeft Rick niks mee.
Kijken en erbij blijvenquote:Op zondag 29 december 2019 03:16 schreef Bugno3 het volgende:
Die Rick leeft echt 0 mee. wat een lul. Ik ga slapen
Lijkt me verstandigquote:Op zondag 29 december 2019 03:16 schreef Bugno3 het volgende:
Die Rick leeft echt 0 mee. wat een lul. Ik ga slapen
Meerdere uitspraken in zn shows.quote:Op zondag 29 december 2019 03:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat (feiten?) is er zo racistisch aan deze drollenvanger?
Je zit nog in het uur van Rick, en Rick houdt van afkappenquote:Op zondag 29 december 2019 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, laten we Little Wing even afkappen om naar die omhoog gevallen kut-Zweden te gaan...
Pip, mijn fles (en pijp) is leegquote:Op zondag 29 december 2019 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, laten we Little Wing even afkappen om naar die omhoog gevallen kut-Zweden te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |