HAHA serieusquote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hem uitschelden wegens aanranding van een medewerkster is het zijn dochter
Ik blijf hier nog altijd achterstaantwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
Aanranding van zijn dochter danquote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hem uitschelden wegens aanranding van een medewerkster is het zijn dochter
Ja, wat moet ie anders doen in het holst van de nachtquote:Op zondag 29 december 2019 03:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meeleest op fok
Strak plan, al zie ik liever cielke weer in de nachtquote:Op zondag 29 december 2019 03:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als volgend jaar Stefan weer terug is moeten ze Emmely maar gewoon in de nacht zetten. Dan is de m/v-verhouding ook iets beter
Cielke is ook uitstekendquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Strak plan, al zie ik liever cielke weer in de nacht
Cielke in de nacht was tofquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Strak plan, al zie ik liever cielke weer in de nacht
Ze is net moeder gewordenquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Cielke is ook uitstekendWaar is zij eigenlijk gebleven?
Sorry voor de insinuaties Rick, het was niet zo bedoeldquote:Vieze zuipschuit Rick![]()
Ja mag wel 1xquote:Op zondag 29 december 2019 03:55 schreef PippenScottie het volgende:
Hey, leuk dat je mee mag naar papa’s werk.
Persoonlijk vind ik dat je met 13 jaar nu wel op bed moet liggen hoor!
Maar het is vakantie, lekker laten gaan!
Met zwangerschapsverlofquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Cielke is ook uitstekendWaar is zij eigenlijk gebleven?
Oh, is dit ook een cover?quote:Op zondag 29 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Al
Had hier gewoon Brel moeten staan!
Exact. Ik durf te wedden dat we lang niet de enige kijkers waren die het maar een vreemd geheel vondenquote:Op zondag 29 december 2019 03:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja mag wel 1x
Maar zeg ff meteen dan dat het je dochter is ofzo
Toch wel jammer dat JD helemaal niks heeft met social media. Zou het geniaal vinden als ie z'n ongezouten mening ook op twitter zou gevenquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou Johan Derksen dit weleens willen zien doen. Alle niet-Blues muziek afkraken![]()
Ach Johan spreekt zich om de week tegen op televisie, tweet zouden nog confronterender zijn voor zijn eigen gelul.quote:Op zondag 29 december 2019 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat JD helemaal niks heeft met social media. Zou het geniaal vinden als ie z'n ongezouten mening ook op twitter zou geven
Ze lezen hier sowieso mee hequote:Op zondag 29 december 2019 03:54 schreef PippenScottie het volgende:
Oh kut, ik hoop niet dat RAdio2 hier meeleest.
Rick is een lul maar we hebben hem allemaal verkeerd beoordeeld betreft dat meisje. Rick sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 04:02 schreef Kyran het volgende:
Rick ... met zijn verhaal over Sharon of Floor ... flikker toch op ja dikke mafketel.
(maar je bent wel een lieve vader)
Ben slapen vrienden, tot morgen. (nou ja in bed met tablet om 2e helft te kijken)
aaaaaaAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Slaap lekker, football-koning.quote:Op zondag 29 december 2019 04:02 schreef Kyran het volgende:
Rick ... met zijn verhaal over Sharon of Floor ... flikker toch op ja dikke mafketel.
(maar je bent wel een lieve vader)
Ben slapen vrienden, tot morgen. (nou ja in bed met tablet om 2e helft te kijken)
quote:Then I heard they slept together
Oh, the less I know the better
The less I know the better
Denk dat hij het daarom ff benoemdequote:Op zondag 29 december 2019 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Exact. Ik durf te wedden dat we lang niet de enige kijkers waren die het maar een vreemd geheel vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |