Oh, is dit ook een cover?quote:Op zondag 29 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Al
Had hier gewoon Brel moeten staan!
Exact. Ik durf te wedden dat we lang niet de enige kijkers waren die het maar een vreemd geheel vondenquote:Op zondag 29 december 2019 03:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja mag wel 1x
Maar zeg ff meteen dan dat het je dochter is ofzo
Toch wel jammer dat JD helemaal niks heeft met social media. Zou het geniaal vinden als ie z'n ongezouten mening ook op twitter zou gevenquote:Op zondag 29 december 2019 03:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou Johan Derksen dit weleens willen zien doen. Alle niet-Blues muziek afkraken![]()
Ach Johan spreekt zich om de week tegen op televisie, tweet zouden nog confronterender zijn voor zijn eigen gelul.quote:Op zondag 29 december 2019 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat JD helemaal niks heeft met social media. Zou het geniaal vinden als ie z'n ongezouten mening ook op twitter zou geven
Ze lezen hier sowieso mee hequote:Op zondag 29 december 2019 03:54 schreef PippenScottie het volgende:
Oh kut, ik hoop niet dat RAdio2 hier meeleest.
Rick is een lul maar we hebben hem allemaal verkeerd beoordeeld betreft dat meisje. Rick sorry.quote:Op zondag 29 december 2019 04:02 schreef Kyran het volgende:
Rick ... met zijn verhaal over Sharon of Floor ... flikker toch op ja dikke mafketel.
(maar je bent wel een lieve vader)
Ben slapen vrienden, tot morgen. (nou ja in bed met tablet om 2e helft te kijken)
aaaaaaAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Slaap lekker, football-koning.quote:Op zondag 29 december 2019 04:02 schreef Kyran het volgende:
Rick ... met zijn verhaal over Sharon of Floor ... flikker toch op ja dikke mafketel.
(maar je bent wel een lieve vader)
Ben slapen vrienden, tot morgen. (nou ja in bed met tablet om 2e helft te kijken)
quote:Then I heard they slept together
Oh, the less I know the better
The less I know the better
Denk dat hij het daarom ff benoemdequote:Op zondag 29 december 2019 04:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Exact. Ik durf te wedden dat we lang niet de enige kijkers waren die het maar een vreemd geheel vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |