quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Tagliano het volgende:
We hebben ondertussen zelfs de Barnard van DRT bereikt
Die heeft iets van 1k gehaald dit jaar?
[ afbeelding ] Top 300 van forum Darts van 13-12-2019 t/m 29-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
001 3219 JR-Style-93 Michael van Gerwen
002 2570 Szura Rob Cross
003 2470 El-Stinho Gerwyn Price
004 2246 KennyPowers Michael Smith
005 1856 Poepz0r Gary Anderson
006 1734 Tagliano Daryl Gurney
007 1725 Kopiko Peter Wright
008 1583 Zipportal James Wade
009 1441 Doevelaer Ian White
010 1162 Dr_Flash Dave ChisnallKunnen de kenners mij uitleggen wie ik ben? Ik ken die man niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ETG170 blijft uitdelentwitter:ETG170 twitterde op zondag 29-12-2019 om 00:06:25#rtl7darts alsof van Gerwen al wel in de finale staat. Dat is die vieze arrogantie van die vieze dikke groene kwal reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Tagliano het volgende:
We hebben ondertussen zelfs de Barnard van DRT bereikt
Die heeft iets van 1k gehaald dit jaar?
[ afbeelding ] Top 300 van forum Darts van 13-12-2019 t/m 29-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
001 3219 JR-Style-93 Michael van Gerwen
002 2570 Szura Rob Cross
003 2470 El-Stinho Gerwyn Price
004 2246 KennyPowers Michael Smith
005 1856 Poepz0r Gary Anderson
006 1734 Tagliano Daryl Gurney
007 1725 Kopiko Peter Wright
008 1583 Zipportal James Wade
009 1441 Doevelaer Ian White
010 1162 Dr_Flash Dave ChisnallGodver. Ik ga er een eind aan maken. Leven heeft geen zin meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
De lelijkste meest nikszeggende baggerspeler die ik ooit heb mogen aanschouwen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen de kenners mij uitleggen wie ik ben? Ik ken die man niet.
Mikkie Mansell is ongeveer de meest nietszeggende darter die er bestaat, werk aan de winkel dusquote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunnen de kenners mij uitleggen wie ik ben? Ik ken die man niet.
Nu slaap ik niet lekker, wat een deceptie..quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
041 0325 K_uit_h Kim Huybrechts
Terecht.quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Price luistert niet eens naar wat Whitlock zegt. Lol.
Oké, dan moet ik doorposten.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mikkie Mansell is ongeveer de meest nietszeggende darter die er bestaat, werk aan de winkel dus
Hij heeft bij het WK van vorig jaar een boete gehad omdat hij te slecht speelde
Mag ik met terugwerkende kracht nog invullen wat ik zou hebben ingevuld als ik het niet was vergeten?quote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
DRT / [PDC WK 2020] Voorspelspel #2: Nog maar 2 Nederlanders
INVULLEN ALLEN
Neequote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, dan moet ik doorposten.
Ik zie dat Simon Zijlemans presentator is geweest, was dat irritanter dan M. Maijer?
Nee, rot op. Je zorgt maar dat je morgen om 12:00 terug bent van je verre reis waar je wijn hep gedronken, hep nagedacht, hard hep gelachen en diep hep gedoken.quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik met terugwerkende kracht nog invullen wat ik zou hebben ingevuld als ik het niet was vergeten?
twitter:livedarts twitterde op zondag 29-12-2019 om 00:27:21Price: "From the off I was rubbish and Simon wasn't any better. I think it was just a poor performance from both of us and I was lucky to win. The pace of the game wasn't suiting me and I think Simon did that on purpose. Some people just try and drag you down." #WHDarts reageer retweet
Heeft ie wel gelijk inquote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Grifte het volgende:
twitter:livedarts twitterde op zondag 29-12-2019 om 00:27:21Price: "From the off I was rubbish and Simon wasn't any better. I think it was just a poor performance from both of us and I was lucky to win. The pace of the game wasn't suiting me and I think Simon did that on purpose. Some people just try and drag you down." #WHDarts reageer retweet
Mad.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Grifte het volgende:
Duidelijk, daar houd ik van Stijn.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, rot op. Je zorgt maar dat je morgen om 12:00 terug bent van je verre reis waar je wijn hep gedronken, hep nagedacht, hard hep gelachen en diep hep gedoken.
Dat wordt een mooie wedstrijd morgen tegen Duzza.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef Grifte het volgende:
Alleen die maakt de kansen wel af.quote:Op zondag 29 december 2019 00:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie wedstrijd morgen tegen Duzza.
Eerst bier, dan tieten.quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er al een volgorde voor morgen?
Sunday December 29quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er al een volgorde voor morgen?
De analytici kunnen er niet mee om gaan dat ze niet worden onderbroken door de wedstrijd nadat Marcel ze net een vraag heeft gesteld.quote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef BB-King het volgende:
Dat hoor jij wel te weten Jan.
Jij bent de expert en ik verwacht een informatieve analyse.
Ik wist niet da je kwaad werd. Tevens houd je wel van duidelijkheid geef je aan.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou je bek nou eens wijsneus. Het moment dat ik zag dat je deze post quotte kon ik hem verder ook wel uittekenen, voorspelbare jandoedel dat je bent.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:31 schreef BB-King het volgende:
Wow, ik kan liplezen en dacht dit te zien.
Whitlock: Congratulations mate, good game.
Price: Fuck off, your hair smells like koala shit.
Dat komt omdat het een goudeerlijk bedrijf is dat naar mijn mening te weinig respect krijgt.quote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef BB-King het volgende:
Hoe flikt RTL7 het toch om altijd maar die topfilms uit te mogen zenden.
Luister nou nog eens 1 keer naar Kom Terug.quote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wist niet da je kwaad werd. Tevens houd je wel van duidelijkheid geef je aan.
Waarom doe je nog een poging, Mani.quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister nou nog eens 1 keer naar Kom Terug.
Volgens mij klopt dat ook. Ziet er heel smerig uit.quote:Op zondag 29 december 2019 00:31 schreef BB-King het volgende:
Wow, ik kan liplezen en dacht dit te zien.
Whitlock: Congratulations mate, good game.
Price: Fuck off, your hair smells like koala shit.
Nee klopt, deze kwam anderhalve week geleden ook volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgens mij was deze laatst ook al een keer op TV.
Of op Netflix gezien. Maar dit komt me bekend voor.
Deze hebben ze al eerder uitgezonden, want ik heb m laatst ook nog op MovieMeter opgezocht!quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgens mij was deze laatst ook al een keer op TV.
Of op Netflix gezien. Maar dit komt me bekend voor.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze hebben ze al eerder uitgezonden, want ik heb m laatst ook nog op MovieMeter opgezocht!
@Szura Huybrechtstwitter:lukeh180 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 23:48:42Very disrespectful comment from Kim. I thought better of him to say something like that. If he thinks he's a thousand times better than me he should of shown it today.... But he didn't 😘👍🏻 https://t.co/fJvcPl8lAW reageer retweet
Typisch Belgisch. Proberen sympathiek over te komen, maar bij de eerste de beste mogelijkheid een mes in iemands rug steken.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:Szura Huybrechtstwitter:lukeh180 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 23:48:42Very disrespectful comment from Kim. I thought better of him to say something like that. If he thinks he's a thousand times better than me he should of shown it today.... But he didn't 😘👍🏻 https://t.co/fJvcPl8lAW reageer retweet
De altijd onsympathieke hamster K Huybrechtsquote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:Szura Huybrechtstwitter:lukeh180 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 23:48:42Very disrespectful comment from Kim. I thought better of him to say something like that. If he thinks he's a thousand times better than me he should of shown it today.... But he didn't 😘👍🏻 https://t.co/fJvcPl8lAW reageer retweet
Ik kan de arrogantie bij die bull-deny in de derde set opeens beter plaatsen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Typisch Belgisch. Proberen sympathiek over te komen, maar bij de eerste de beste mogelijkheid een mes in iemands rug steken.
Op Veronica werd Predator 2 uitgezonden.quote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef BB-King het volgende:
Hoe flikt RTL7 het toch om altijd maar die topfilms uit te mogen zenden.
Godver. Nostalgie. Dat speel ik nog wel eens (Multiplayer), maar dit is volgens mij training ofzo toch?quote:
Maar goed dat hij vandaag verloren heeft.quote:Op zondag 29 december 2019 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is inderdaad de training.quote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Godver. Nostalgie. Dat speel ik nog wel eens (Multiplayer), maar dit is volgens mij training ofzo toch?
Stalingrad
Algiers
Southern France
Destroyed Village
Remagen
Crossroads
Snowy Park
Hahaha ja idd.quote:Op zondag 29 december 2019 00:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de training.
Ben zelf meer into CoD geweest, maar MOHAA was ook wel genot.
Vooral dat totaal overdreven leanen bij rifle only in multiplayer.
Links rechts links rechts links rechts
quote:Peter Wright overcomes illness on stage to win
Peter Wright shook off a bout of dizziness on stage to survive a furious fightback from Jeffrey de Zwaan and reach the quarter-finals of the World Darts Championship along with Gerwyn Price and Glen Durrant on Saturday night.
Wright admitted he was "walking around like a zombie" after winning a tie-break to claim a thrilling 4-3 victory and move into the quarter-finals.
Ja, dat vond ik ook zo heerlijk aan Call of Duty 2. Lekker eenvoudig knallen op Toujane. Liefst rifle only.quote:Op zondag 29 december 2019 00:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hahaha ja idd.
Het mooiste is gewoon de eenvoud. Volgens mij had je maar 5 wapens waar je uit kon kiezen. Niks upgraden etc, zoals dat nu allemaal gaat. Gewoon een simpel wapen kiezen en gaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar is eigenlijk die jonge Belg?
/dagjesmens
Uhmm ik kom nooit in DRT???? Darten boeit me geen hol.quote:
Welquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Belg het volgende:
[..]
[..]
Uhmm ik kom nooit in DRT???? Darten boeit me geen hol.
Het zou ook vrij onzinnig zijn om betere films aan te kopen voor een zender waar bijna niemand naar kijkt, op een variabel aanvangstijdstip, diep in de nacht.quote:Op zondag 29 december 2019 00:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha dat is wel kansloos dan. Maarja, tis ook wel een toppertje he, boys?
Steven schopt het hele zooitje weer kapot
Droom een boor in de windquote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wereldgozer keek met vriendenquote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:Wereldgozer werk aan de winkel jongen.
Carentanquote:Op zondag 29 december 2019 00:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo heerlijk aan Call of Duty 2. Lekker eenvoudig knallen op Toujane. Liefst rifle only.
Geen perks, zoals die in Call of Duty 4 erbij kwamen. CoD4 heb ik dan ook bijna alleen maar gespeeld op ProMod servers.
Noway, bestaat dit nog? Speelde altijd spearhead maar gewoon mohaa is prima! Direct even downloadenquote:Op zondag 29 december 2019 00:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Godver. Nostalgie. Dat speel ik nog wel eens (Multiplayer), maar dit is volgens mij training ofzo toch?
Stalingrad
Algiers
Southern France
Destroyed Village
Remagen
Crossroads
Snowy Park
Maar vdBergh gedraagt zich ook als een smerige debiel.quote:Op zondag 29 december 2019 04:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het niet netjes dat mensen hier het feit dat Huybrechts een smerige debiel is afreageren op de ontzettend lieve vdBergh. Dat is gewoon racisme.
Ik noem jullie toch ook niet allemaal kut omdat jullie toevallig uit het zelfde land komen als vdVoort, Stompie, Dekker, Wattimena, klaasweetalles of Marcel Maijer?
Gezien het tijdstip nog niet zo druk, maar actieve servers zijn er nog zat:quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef mikieu het volgende:
[..]
Noway, bestaat dit nog? Speelde altijd spearhead maar gewoon mohaa is prima! Direct even downloaden
Ook een echte genotsmap inderdaad. Samen met Toujane het beste wat CoD2 in de multiplayer te bieden heeft.quote:
SOWquote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik help hem wel even. Wereldgozer keek met ‘één vriend’.
LEUGENAARquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Belg het volgende:
[..]
[..]
Uhmm ik kom nooit in DRT???? Darten boeit me geen hol.
Vanaf die game was de PPSH mijn favoriete wapen voor alijd.quote:
Oh wow dit is echt hahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Droom een boor in de wind
Bewaar een steen in je tas
Met een normale moeilijke tekst kan ik er nog best inkomen dat er mensen naar zouden willen luisteren, maar met dit soort geneuzel kan ik echt niks.
Leedstwitter:DaveAllen1981 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:59:48Great piece of info I've learned about @lukeh180 this week.Already knew he was an @LUFC supporter, but he was given the Luke name by his dad as the acronym for Leeds United Kings (of) Europe 😃#MOT #lufc https://t.co/ssB2OsqbYA reageer retweet
Nu bij de top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok boomerquote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zitten allemaal hier.
MUZ / Top 2000 editie 2019 #147 Kom terug.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef DKUp het volgende:
De hoogtepunten van Zure Vincent eergisteren nu in een filmpje
COMPILATIE: Vincent van der Voort heeft het onwijs naar zijn zin in de studio van RTL7 DARTS😂😂
Terechte klacht.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
De top 2000Bewust luisteren naar radio en dan erover zeuren dat een schijtlollige dj er doorheen zit te schreeuwen terwijl je het nummer ook gewoon op Spotify/youtube kan luisteren anno 2019.
Dat kan al langer dan dat die lijst bestaat.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
terwijl je het nummer ook gewoon op Spotify/youtube kan luisteren anno 2019.
Wow echt? Misschien moet je dat daar eens gaan vertellen dan, wat een onwetendheid.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
De top 2000Bewust luisteren naar radio en dan erover zeuren dat een schijtlollige dj er doorheen zit te schreeuwen terwijl je het nummer ook gewoon op Spotify/youtube kan luisteren anno 2019.
Er zijn het hele jaar liedjes op de radio.quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje rustig maar jongens, het zijn maar wat liedjes op de radio.
Die mensen kunnen beter gelijk stoppen met posten, doe uit dat licht weg dat topic.quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow echt? Misschien moet je dat daar eens gaan vertellen dan, wat een onwetendheid.
Ga gewoon wegquote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje rustig maar jongens, het zijn maar wat liedjes op de radio.
Maar DRT is mijn leven, ik heb niks anders.quote:
Ben je opgegroeid met de DRT pijl?quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar DRT is mijn leven, ik heb niks anders.
Ik ben nog een van de laatst levenden die Barney live zijn eerste wereldtitel hebben zien winnen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je opgegroeid met de DRT pijl?
Die mensen zoeken het maar uit met hun hele handel.quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow echt? Misschien moet je dat daar eens gaan vertellen dan, wat een onwetendheid.
Fixedquote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:
We juichen allemaal voor Asp, Mvg, Pricegod en Luke Skywalker
Rolandquote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef DKUp het volgende:
COMPILATIE: Vincent van der Voort heeft het onwijs naar zijn zin in de studio van RTL7 DARTS😂😂
Een Chambruh ik ga liever dood in Oost-Europa of een naaktcamping?quote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Szura het volgende:
Jullie hebben nog precies voldoende tijd om even Ik Vertrek terug te gaan kijken
Vertel mij hier meer overquote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Szura het volgende:
Jullie hebben nog precies voldoende tijd om even Ik Vertrek terug te gaan kijken
Ga jij weg?quote:Op zondag 29 december 2019 12:49 schreef Szura het volgende:
Een camping, nee een B&B, nee een slaapkamer, nee een lasergameterrein in Tsjechiëquote:Op zondag 29 december 2019 12:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een Chambruh ik ga liever dood in Oost-Europa of een naaktcamping?
Nee nee, gewoon kijken. Ik garandeer je dat het goed bestede tijd is.quote:
Leenquote:Op zondag 29 december 2019 12:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Lee Towers en de Pokémon Theme maar hoger staan.
Oh en heerlijk ongemakkelijk zeker en alles gaat fout?quote:Op zondag 29 december 2019 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Een camping, nee een B&B, nee een slaapkamer, nee een lasergameterrein in Tsjechië
Maar er gebeurde amper iets.quote:Op zondag 29 december 2019 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon kijken. Ik garandeer je dat het goed bestede tijd is.
Alles gaat foutquote:Op zondag 29 december 2019 12:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh en heerlijk ongemakkelijk zeker en alles gaat fout?
Die moet ik dan maar een keer terugkijken
Dan zet ik hem op het lijstje ouwe reusquote:Op zondag 29 december 2019 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon kijken. Ik garandeer je dat het goed bestede tijd is.
Rolandgodquote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef DKUp het volgende:
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 29-12-2019 om 12:55:211/2 Would like to apologize to luke and his family for my words. It’s no excuse but i was very frustrated after my match playing so poorly ! I used a lot off wrong words in my interview and feel bad for it ! Luke is a topplayer and a world champion and i need to respect that ! reageer retweet
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 29-12-2019 om 12:56:542/2 i’ve done myself and luke no good by my post match interview ! I wish him all the best in the next rounds and once again apologize for my words to everyone who feels offended ! Bit off family time now and thx to the people who understand ! ❤️ reageer retweet
Nette reactie.quote:Op zondag 29 december 2019 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 29-12-2019 om 12:55:211/2 Would like to apologize to luke and his family for my words. It’s no excuse but i was very frustrated after my match playing so poorly ! I used a lot off wrong words in my interview and feel bad for it ! Luke is a topplayer and a world champion and i need to respect that ! reageer retweet
twitter:KimHuybrechts twitterde op zondag 29-12-2019 om 12:56:542/2 i’ve done myself and luke no good by my post match interview ! I wish him all the best in the next rounds and once again apologize for my words to everyone who feels offended ! Bit off family time now and thx to the people who understand ! ❤️ reageer retweet
Klaar.quote:Op zondag 29 december 2019 13:02 schreef Szura het volgende:
MvG zat net bij radio 2 in het journaal: Maggewooneikniegebeure
Ik zie toch ook wel genoeg zelfspot hoorquote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef DKUp het volgende:
Oh jee, heb ik weer wat gemist? Wat zeidie?quote:Op zondag 29 december 2019 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/lukeh180/status/1211056406310391808quote:Op zondag 29 december 2019 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik weer wat gemist? Wat zeidie?
quote:Op zondag 29 december 2019 13:02 schreef Szura het volgende:
MvG zat net bij radio 2 in het journaal: Maggewooneikniegebeure
Ja zulke dingen moet je gewoon niet zeggen als je er net redelijk hard af gegaan bentquote:Op zondag 29 december 2019 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/lukeh180/status/1211056406310391808
A lot off.quote:Op zondag 29 december 2019 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@:JR-Style-93 Het feest is alweer voorbij: https://nos.nl/artikel/23(...)-alweer-voorbij.html
Er mankeert wel meer aan. Maar Luke zelf ook met zijn "should of". Engels schijnt best moeilijk te zijn nog.quote:
Wow hij heeft een keer een punt gebruikt na een zin. Verder wel elke keer spatie + uitroeptekenquote:Op zondag 29 december 2019 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
Zou hij z'n spellingcontrole op Frans hebben staan? Daar gebeurt dat ook.quote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wow hij heeft een keer een punt gebruikt na een zin. Verder wel elke keer spatie + uitroepteken
Ja.quote:Op zondag 29 december 2019 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze dat goddeloos dure Scolia systeem nou al geplugd? Ze hebben het zelf wel hangen zo te zien.
Wat een nutteloos dingquote:
Expected T20quote:Op zondag 29 december 2019 13:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Krijg je ook een heatmap van je gegooide darts, jaja.
Dat is geen sport.quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Grifte het volgende:
Nog even de YNWA meegepikt bij Ziggy, Old Firm genot
Vanavond wordt saai ja.quote:Op zondag 29 december 2019 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Middag programma is beter dan de avond.
gr gr
Huh, maar dat nummer is toch van Feyenoord?quote:Op zondag 29 december 2019 13:25 schreef Grifte het volgende:
Nog even de YNWA meegepikt bij Ziggy, Old Firm genot
Nee van Twentequote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Huh, maar dat nummer is toch van Feyenoord?
Dat dacht ik ook maar het blijkt als eerste gezongen te zijn bij FC Twente.quote:Op zondag 29 december 2019 13:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Huh, maar dat nummer is toch van Feyenoord?
Oke John Troostquote:Op zondag 29 december 2019 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Price funnelt zijn energie meer richting zijn spel nu. Gevaarlijk klantje.
JAAAAAAquote:Op zondag 29 december 2019 13:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bingo. Koffieautomaat, Koert zapte weg.
Liever een milkshakequote:
Ook knap van Feather!!!quote:Op zondag 29 december 2019 13:42 schreef T3hTommay het volgende:
Knap dat Dimitri daar zo kan staan zonder in huilen uit te barsten. Klasse jongen.
Lijkt wel een kippenhok. ff handje zangzaad om de hoek gooienquote:Op zondag 29 december 2019 13:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sfeertje daar aan tafel
Een chav is een vaak laag geschoolde, agressieve jongere (man of vrouw) afkomstig uit een lagere sociale klasse. Chavs zijn herkenbaar aan hun gedrag (brutaal en agressief) en hun manier van kleden. Chavs dragen marginale kledij zoals trainingpakken, veel (meestal grote) juwelen, een honkbalpetje (waarover vaak weer een capuchon) en Burberry-patronen. De vrouwen hebben veelal geblondeerd of juist erg donker geverfd haar, dragen eveneens veel juwelen, trainingspakken of naveltruitjes en zeer korte rokken. Ook het Burberry-patroon of andere (nep) dure merken zijn populair bij vrouwen.quote:Op zondag 29 december 2019 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom noemen jullie Asp Chav?#dtv
Omdat ie zo'n typisch Engels chav-hoofd heeftquote:Op zondag 29 december 2019 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom noemen jullie Asp Chav?#dtv
Wauwquote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een chav is een vaak laag geschoolde, agressieve jongere (man of vrouw) afkomstig uit een lagere sociale klasse. Chavs zijn herkenbaar aan hun gedrag (brutaal en agressief) en hun manier van kleden. Chavs dragen marginale kledij zoals trainingpakken, veel (meestal grote) juwelen, een honkbalpetje (waarover vaak weer een capuchon) en Burberry-patronen. De vrouwen hebben veelal geblondeerd of juist erg donker geverfd haar, dragen eveneens veel juwelen, trainingspakken of naveltruitjes en zeer korte rokken. Ook het Burberry-patroon of andere (nep) dure merken zijn populair bij vrouwen.
Een kwartjequote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef Nober het volgende:
Een kwartje?
Beste jongelui, een kwartje was in de guldentijd 25 cent (omgerekend een ruime 11 eurocent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut EU. Onze kwartjes afpakken.quote:Op zondag 29 december 2019 13:48 schreef Nober het volgende:
Een kwartje?
Beste jongelui, een kwartje was in de guldentijd 25 cent (omgerekend een ruime 11 eurocent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De winnaar van dit WK zou in guldens miljonair zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 13:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kut EU. Onze kwartjes afpakken.
ANNOUNCE KWARTJES
Nee joh goed nummerquote:Op zondag 29 december 2019 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel een beetje jammer van zijn opkomstnummer.
Aspinall moet winnen lulquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een kutmuziek heeft die Aspinall.
Dimitri mag winnen, gisteravond hebben alledrie de verkeerde spelers gewonnen, dat mag nu wel anders. Weer heerlijk genieten van het waardeloze commentaar van Martijn en Teun
Is toch geen kutmuziek johquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een kutmuziek heeft die Aspinall.
Dimitri mag winnen, gisteravond hebben alledrie de verkeerde spelers gewonnen, dat mag nu wel anders. Weer heerlijk genieten van het waardeloze commentaar van Martijn en Teun
Vuurwerkquote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef JanCees het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rs-bij-vuurwerkruzie
Andijkgod
Ja The Asp is geen goede bijnaamquote:Op zondag 29 december 2019 13:52 schreef Szura het volgende:
Eigenlijk is MrBrightside een veel betere bijnaam voor m dan The Asp
Eerste winnaar van Lotto Weekend Miljonairs werd miljonair vlak voordat de guldens eruit gingen (lol).quote:Op zondag 29 december 2019 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
De winnaar van dit WK zou in guldens miljonair zijn.
Ga schaatsen kijken johquote:Op zondag 29 december 2019 13:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De ene kutact na de andere kutact, wat een verschrikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |