Maar vdBergh gedraagt zich ook als een smerige debiel.quote:Op zondag 29 december 2019 04:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het niet netjes dat mensen hier het feit dat Huybrechts een smerige debiel is afreageren op de ontzettend lieve vdBergh. Dat is gewoon racisme.
Ik noem jullie toch ook niet allemaal kut omdat jullie toevallig uit het zelfde land komen als vdVoort, Stompie, Dekker, Wattimena, klaasweetalles of Marcel Maijer?
Gezien het tijdstip nog niet zo druk, maar actieve servers zijn er nog zat:quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef mikieu het volgende:
[..]
Noway, bestaat dit nog? Speelde altijd spearhead maar gewoon mohaa is prima! Direct even downloaden
Ook een echte genotsmap inderdaad. Samen met Toujane het beste wat CoD2 in de multiplayer te bieden heeft.quote:
SOWquote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik help hem wel even. Wereldgozer keek met ‘één vriend’.
LEUGENAARquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Belg het volgende:
[..]
[..]
Uhmm ik kom nooit in DRT???? Darten boeit me geen hol.
Vanaf die game was de PPSH mijn favoriete wapen voor alijd.quote:
Oh wow dit is echt hahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Droom een boor in de wind
Bewaar een steen in je tas
Met een normale moeilijke tekst kan ik er nog best inkomen dat er mensen naar zouden willen luisteren, maar met dit soort geneuzel kan ik echt niks.
Leedstwitter:DaveAllen1981 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:59:48Great piece of info I've learned about @lukeh180 this week.Already knew he was an @LUFC supporter, but he was given the Luke name by his dad as the acronym for Leeds United Kings (of) Europe 😃#MOT #lufc https://t.co/ssB2OsqbYA reageer retweet
Nu bij de top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister nou nog eens 1 keer naar Kom Terug.
Ok boomerquote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zitten allemaal hier.
MUZ / Top 2000 editie 2019 #147 Kom terug.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef DKUp het volgende:
De hoogtepunten van Zure Vincent eergisteren nu in een filmpje
COMPILATIE: Vincent van der Voort heeft het onwijs naar zijn zin in de studio van RTL7 DARTS😂😂
Terechte klacht.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
De top 2000Bewust luisteren naar radio en dan erover zeuren dat een schijtlollige dj er doorheen zit te schreeuwen terwijl je het nummer ook gewoon op Spotify/youtube kan luisteren anno 2019.
Dat kan al langer dan dat die lijst bestaat.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
terwijl je het nummer ook gewoon op Spotify/youtube kan luisteren anno 2019.
Wow echt? Misschien moet je dat daar eens gaan vertellen dan, wat een onwetendheid.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
De top 2000Bewust luisteren naar radio en dan erover zeuren dat een schijtlollige dj er doorheen zit te schreeuwen terwijl je het nummer ook gewoon op Spotify/youtube kan luisteren anno 2019.
Er zijn het hele jaar liedjes op de radio.quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje rustig maar jongens, het zijn maar wat liedjes op de radio.
Die mensen kunnen beter gelijk stoppen met posten, doe uit dat licht weg dat topic.quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow echt? Misschien moet je dat daar eens gaan vertellen dan, wat een onwetendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |