SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Issie bang voor vuurwerk ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben 1 van mijn katten ook kwijt sinds vanochtend en maak me daar nu echt druk over
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beetje het topic dichtvullen terwijl ik zit te typen.
Tja, ik ben een fan van vuurwerk, maar hiervan gaat mijn bloed ook een beetje koken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk bij het lezen
KLB / Buurtgenoot zeikt dat ik vuurwerk heb vanwege hond
Dat soort topics ga ik sowieso niet lezen hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk bij het lezen
KLB / Buurtgenoot zeikt dat ik vuurwerk heb vanwege hond
Wel, het zei je vergeven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
En dan ook nog eens geen goede TT kunnen bedenken...
Misschien wel verstandiger. Het lukt me om er niet te reageren, dat is voor mijn doen al heel watquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort topics ga ik sowieso niet lezen hoor.
Zij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, het zei je vergeven.![]()
Kom maar op met die koude champagne.
Zie.quote:
Ze is wel vaker een dagje weg, maar heel vaak komt het ook weer niet voor. Het is vooral de combinatie met vuurwerk waar ik me dan druk om zit te maken.quote:
Ja, dat zijn ze allemaal heel erg. Ik denk dan ook niet dat ze het bewust op gaat zoeken, maar ik zie wel voor me hoe ze nu ergens bang onder een struik zit en niet naar binnen durftquote:
Bij de_boswachter is dat toch ook altijd zo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga er voor mijn gemoedsrust vanuit dat de meeste users trollen in dat topic.
Dat is idd het kutte. Op Twitter is het vuurwerkgebeuren trending en 99 procent ervan zegt dat ze het helemaal niet willen laten verbieden, als mensen zich een beetje aan de tijden houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, ik ben een fan van vuurwerk, maar hiervan gaat mijn bloed ook een beetje koken.
Dat zijn precies het soort idioten wat straks een totaalverbod veroorzaakt.
Morgen vroeg als het vuurwerktuig nog op bed ligt even roepen en rammelen met brokjes. Ik duim.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze allemaal heel erg. Ik denk dan ook niet dat ze het bewust op gaat zoeken, maar ik zie wel voor me hoe ze nu ergens bang onder een struik zit en niet naar binnen durft
Dat kan heel goed jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij passeerde ik vanavond @:Faux. op straat
Hopen maar dat ie snel weer thuis is. Zou me ook zorgen maken ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is wel vaker een dagje weg, maar heel vaak komt het ook weer niet voor. Het is vooral de combinatie met vuurwerk waar ik me dan druk om zit te maken.
Ik gok op straat.quote:
Utrecht heeft een hoop stratenquote:
Ik heb geen flauw idee hahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de_boswachter is dat toch ook altijd zo?
Hopelijk is de brandweer iets sneller in die gemeente...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef Greys het volgende:
Op Facebook heeft onze gemeente een meldpunt vuurwerkoverlast. Ze worden hartelijk uitgelachen eronder want iemand had het kennelijk gebeld en kreeg een call center aan de lijn die zeiden dat de melding binnen 2 dagen (...) in behandeling zou worden genomen. Echt wat de neuk heb je dan aan zo'n meldpunt.
Dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen vroeg als het vuurwerktuig nog op bed ligt even roepen en rammelen met brokjes. Ik duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |