Topscorer met Jos van Nieuwstadt met 45 goals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eeuwige nostalgie inderdaad haha.
Auto gekocht, wat de oude stuk, een kerstcadeau of gewoon toe aan een nieuwe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
vuurwerk gehaald, auto gekocht, beetje fokken.. mwah niet echt nuttig nee
Ja dat snap ik. Gelukkig bij mij niet zover gekomen maar wel een herinnering die ik altijd zal meedragen. Wat de kracht van natuur allemaal kan doen, zelfs in een land als Belgiequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat scheen allemaal nogal shockerende beelden te hebben gegeven ja, ik ken iemand die jaren in therapie heeft gezeten vanwege PTSS daarvan, pas vorig jaar uit therapie.
Dit is gewoon groot geworden door FIFA ook, pure nostalgie ditquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ook Blur heeft zoveel betere nummers gemaakt.... maar ze staan er in elk geval in.
quote:
quote:
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaarquote:
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ook Blur heeft zoveel betere nummers gemaakt.... maar ze staan er in elk geval in.
Ah, je stemt wel.quote:
quote:
Snap nog steeds niet dat Shoot To Thrill er niet in staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaar
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja dat vreselijke Noa t zuuje. Ik heb al wat gehoord over de Normaal-noteringen en dat is niet mals. Let there be rock zit nog wel rek is, maar welke reden dat die specifiek zo hard zou stijgen?
Ja die vent was echt 230 miljoen ofzo. Dus verkopen en allemaal veel toffere en bekendere voetballers weer kopen en een dreamteam samenstellenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Georghe Weah als beste speler in het spel
Bezig baasje wel, heeft echt veel gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
Briljant muzikaal figuur die Damonsolowerk ook erg mooi.
oude niet super meer, dus andere gehaald met minder kilometers en iets luxer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Auto gekocht, wat de oude stuk, een kerstcadeau of gewoon toe aan een nieuwe?
Vuurwerk voor de kids of voor Mr Peace himself
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westwayquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vet
Everyday Robot (de single)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bezig baasje wel, heeft echt veel gedaan.
Tender, You're so great, Death of a partyquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind je het beste? Ik vind The Universal ook altijd wel vet
Beetlebum zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westway
En ik heb Blur een jaar of 7 geleden nog gezien. Was helemaal niet slecht!
Common People staat pas sinds een paar jaar in de keuzelijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Gretzl het volgende:
Maar 1 nummer van Blur in de lijst![]()
(en nul van Pulp, nog schandaliger)
Een nummer als The Universal zou er áltijd in moeten staan
Helaas is Common People er al 2 jaar uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Gretzl het volgende:
Maar 1 nummer van Blur in de lijst![]()
(en nul van Pulp, nog schandaliger)
Een nummer als The Universal zou er áltijd in moeten staan
Ja, dat is lekker. Zet ik nu maar even op.quote:
Mooi, lekker hoor weer een nieuwe wagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
oude niet super meer, dus andere gehaald met minder kilometers en iets luxer.
vuurwerk is natuurlijk voor de kids![]()
![]()
tja ik ken minstens 10 nummers van Pulp die beter zijn...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helaas is Common People er al 2 jaar uit.
Ik ook! Was op Werchter 2013 geloof ik. Een van de beste optredens destijdsquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Universal is mijn favoriet, maar misschien wat a-typisch Blur. Boys and Girls, Country house en Parklife zouden ook niet misstaan. En van redelijk recent: Under the Westway
En ik heb Blur een jaar of 7 geleden nog gezien. Was helemaal niet slecht!
Was live mwoah.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even over Gorillaz, ik wilde ze wel live zien, maar toen kwamen ze met dat nieuwe album een paar jaar terug en dacht ik mehh, laat ook maar, niet mijn ding.
Mja als ie nu komt is ie een plek of 300 gestegen (De Bestemming) dat kan gewoon gebeuren in een jaar dat mensen veel op marco stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.
De Elton John en Talk Talk nummers die zijn geweest stegen zo'n 500/600 plaatsen, dus ik verwacht vergelijkbare stijgingen voor die nummers. Andere nummers die misschien nog kunnen zijn Both Sides Now en The Less I Know The Better, maar die staan al in de buurt van de 1100.
Oh, en De Bestemming (1200 ofzo vorig jaar) is nog niet geweest. Dat vind ik echt de raarste stijger van allemaal.
Das wel schandaligquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het apart met het invullen van de stemlijst dat hij Civil war van Guns n Roses niet kende.
andere, niet nieuwquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi, lekker hoor weer een nieuwe wagen
En “voor de kids” jaja
Ik wil ook meedoen in je GMTAquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef essnhills het volgende:
Is de eerste zin van dit liedje ook het doel van dit liedje?
Razzmatazzquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik ken minstens 10 nummers van Pulp die beter zijn...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen in je GMTA
[..]
quote:
Die stond er vorig jaar nieuw in. Back to Black had een vergelijkbaar effect bij debuut. AC/DC scoort nu eenmaal erg goed bij de doelgroep, hoe waardeloos jij (en matig ik) dat ook moge vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Let There Be Rock vind de raarste megastijger in jaren. Die populariteit van AC/DC is toch al jaren stabiel? En ze scoren ook geen DAB+ dit jaar
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het een nummer van AC/DC is wat vorig jaar (te) laag debuteerde. Het feit dat die nog niet is geweest zegt mij dat dat klopt, dus dan is meer de vraag wanneer ie komt.
De Elton John en Talk Talk nummers die zijn geweest stegen zo'n 500/600 plaatsen, dus ik verwacht vergelijkbare stijgingen voor die nummers. Andere nummers die misschien nog kunnen zijn Both Sides Now en The Less I Know The Better, maar die staan al in de buurt van de 1100.
Oh, en De Bestemming (1200 ofzo vorig jaar) is nog niet geweest. Dat vind ik echt de raarste stijger van allemaal.
Voor jullie is de wagen nieuw toch, dat is wat teltquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
andere, niet nieuw
ja voor de kids
Was ook exact mijn enige Blur-optreden tot op heden!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ook! Was op Werchter 2013 geloof ik. Een van de beste optredens destijds
Hier had Ede staal zelfs nog beter kunnen staan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Isorden het volgende:
Hier had Civil War van GnR ook prima kunnen staan
Deed JC dat ook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen in je GMTA
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Kyran het volgende:
Wat zijn de beste 35 nummers allertijden?
"Marco Borsato met Mooi"
Echt WIE zegt dat nou? Ik snap het serieus niet ....
OptreedBonusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.
Feeling called lovequote:
What we got here today, is failure to communicate...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Isorden het volgende:
Hier had Civil War van GnR ook prima kunnen staan
Ik heb geen hekel aan Marco maar deze vind ik ook niks nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Kyran het volgende:
Wat zijn de beste 35 nummers allertijden?
"Marco Borsato met Mooi"
Echt WIE zegt dat nou? Ik snap het serieus niet ....
Goed zo, een betere wereld begint bij jezelf!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik compenseer de stikstof door minder scheten te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |