SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Of Immigrant Song.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of Rock and Roll? Of Since I;ve Been Loving You.
Ik heb het vast gehoord maar ben het dan snel weer vergeten. Het spreekt me gewoon niet aan, ik kan er weinig aan doen.quote:
Begin nou niet over Pau tegen die arme jongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je ook teringveel hebt gezopen toen je weer de zoveelste ellendige voorbeschouwing voor een Pau-etappe moest schrijven.
Gewoon, tegen het verdriet.
van dat nummer ben ik niet zo heel erg fan.quote:
quote:
Rot op met je plafond/quotum shit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een quotum. Elke artiest maximaal 15x in de lijst, zou ervoor tekenen.
Dat ging snel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, dat was mijn glas bier alweer.
Ik heb genoteerd: Alie (vanwege de boeren), Naor t Zuuje (die stond op 1200 vorig jaar en ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten, die kan volgend uur komen maar ook op 150 staan) en Let there Be Rock (AC/DC fanclub stemt altijd trouw)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`t zal die wel niet zijn geweest anders hadden ze dat wel gezegd. Op basis van de V500 zou ik gaan voor Time to Give van de White Lies maar als die zoveel gestegen was als de vorige dan was ie geloof ik in de top 10 gekomen en dat is niet gebeurd.
Dus: iets van Elton John?
mee eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beste track van die plaat Don't Panic staat er niet in
Waarheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat is wel ongelofelijk ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Begin nou niet over Pau tegen die arme jongen
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.quote:
Piano. Melodietje. Gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nou beter zijn dan ander Coldplay numemrs? Het nog steeds dezelfde irritante zanger.
Dan zal ie waarschijnlijk nooit aan de keuzelijst zijn toegevoegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik denk aan China In Your Hand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.
Dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
Hoe kan dit nou beter zijn dan ander Coldplay numemrs? Het nog steeds dezelfde irritante zanger.
Ik heb een imperial porter (Jõulöö). Niet heul zwaar, maar daar doe je wel even meequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.
oh bah!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat concert waar Paul aan refereerde, weet ik nog goed. Ik was op Pukkelpop bij dat concert van Skunk Anansie. Ik vluchtte toen t begon te stormen naar - toevallig genoeg - Panic! At the Disco. Dat bleek de veiligste tent van t hele festival te zijn achteraf maar zelfs daar gingen ze lampen en alle elektronisch van de ene kant van t podium naar de andere en terug. Zelden zulke apocalyptische omstandigheden meegemaakt en letterlijk mensen zonder ledematen gezien
Sow, hallo. Die Affligemtrip ken ik ook jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Affligem Tripel drinkt ook als water. En dan later denk je, fuck, 9%.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Strani het volgende:
Zoals Abba ons verenigt, doet Coldplay dat ook.
Tis een beetje vergelijkbaar met het tweejaarlijks terugkeren van The Script op Pinkpopquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat een stuk of 20 mensen de rest van hun leven aan een debiel op een of ander forum moeten denken als de Tour naar Pau gaat.
Ja maar ik erger me in de eerste plaats aan die ongelogfelijk vervelende stem.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel netjes alle stikstof achter je weer opgeruimd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
Zo sneeuwscooteren was vetwat een bazenactiviteit zeg
Daarna nog Finse sauna gedaan, niet echt iets voor mij
En jullie hier je nog nuttig gemaakt
quote:
Ik was niet geheel serieusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef jrwl het volgende:
[..]
Rot op met je plafond/quotum shit.
Dat zou het einde van de Top2000 betekenen.
Maximaal 5 Beatles nummers, maximaal 100 mannen, minimum 10 transgenders, maximaal 400 gitaren in de lijst.
Met dat soort regels maak je elke lijst kapot.
Hoax, jij denkt nooit.quote:
Klopt, bij band als Coldplay staat zo'n beetje alles wat in de keuzelijst is opgenomen wel in de topquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan zal ie waarschijnlijk nooit aan de keuzelijst zijn toegevoegd![]()
Ik hoor Don't Panic ook liever dan Trouble, Yellow of In My Place
Omdat het ook niet beter is. Zelfde zeikstem, zelfde nikszeggende melodie, etc. etc.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet heel goed waarom deze nou zoveel beter is.
40-45 topics volgepost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
Deze voel je IN JE ZIELLLL.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet heel goed waarom deze nou zoveel beter is.
Oh ja dat vreselijke Noa t zuuje. Ik heb al wat gehoord over de Normaal-noteringen en dat is niet mals. Let there be rock zit nog wel rek is, maar welke reden dat die specifiek zo hard zou stijgen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb genoteerd: Alie (vanwege de boeren), Naor t Zuuje (die stond op 1200 vorig jaar en ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten, die kan volgend uur komen maar ook op 150 staan) en Let there Be Rock (AC/DC fanclub stemt altijd trouw)
Dat scheen allemaal nogal shockerende beelden te hebben gegeven ja, ik ken iemand die jaren in therapie heeft gezeten vanwege PTSS daarvan, pas vorig jaar uit therapie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat concert waar Paul aan refereerde, weet ik nog goed. Ik was op Pukkelpop bij dat concert van Skunk Anansie. Ik vluchtte toen t begon te stormen naar - toevallig genoeg - Panic! At the Disco. Dat bleek de veiligste tent van t hele festival te zijn achteraf maar zelfs daar gingen ze lampen en alle elektronisch van de ene kant van t podium naar de andere en terug. Zelden zulke apocalyptische omstandigheden meegemaakt en letterlijk mensen zonder ledematen gezien
dan verklaar ik mezelf hierbij zielloos met plezier.quote:
Ik denk dat jij je brutale mond even moet houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoax, jij denkt nooit.
Vind ik niet. Vind vooral dat de meeste nummers zo saai zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik erger me in de eerste plaats aan die ongelogfelijk vervelende stem.
Dat klinkt inderdaad wel vetquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
vuurwerk gehaald, auto gekocht, beetje fokken.. mwah niet echt nuttig neequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef alopio het volgende:
Ik heb het even opgezocht, klinkt pijnlijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Tris het volgende:
Volgevreten bij de wok. Was gezellig. Kreeg weer pijn bij mijn ribben. (syndroom van Tietze, hihihhiih, ik weet, doet nogal zeer)
Nu thuis, pijnstiller en een lekker bakkie thee![]()
En uiteraard muziek luisteren.
Ik compenseer de stikstof door minder scheten te latenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel netjes alle stikstof achter je weer opgeruimd?
Was echt een enorme chaos herinner ik me van de nieuwsbeelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je brutale mond even moet houden.
Dit!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan verklaar ik mezelf hierbij zielloos met plezier.
Whoo-hoo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Viel je toch even BIJNA van je voetstuk
Dit nummer ken jij niet.quote:
Eeuwige nostalgie inderdaad haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |