Kom ik zo ff op terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet goed moet ik bekennen. Welk album moet ik luisteren?
Die hond heeft een harde piemel.quote:
Gewoon alle oudejaarsafspraken afzeggen en doorposten tot nummer 1.quote:
Britse humor toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben getourd met Slowdive in hun voorprogramma om vervolgens die band en het hele dream pop/shoegaze genre compleet af te maken in de Britse media.
Ik blijf waarschijnlijk tot One van Metallica, mijn favoriete nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle oudejaarsafspraken afzeggen en doorposten tot nummer 1.
Telt hero - toen ik je zag (ook van enrique iglesias?) heeft er eens ingestaan.quote:
Ow, dat is niet zo netjes iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben getourd met Slowdive in hun voorprogramma om vervolgens die band en het hele dream pop/shoegaze genre compleet af te maken in de Britse media.
Als de Brexit ook een vorm van Britse humor is, dan zeker.quote:
Ow balen is dat zeg. Afzien is dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook al. En dan ook nog enorme spierpijn in mijn buikspieren van al het gehoest de laatste dagen dus als ik (op de bank liggend) overind wil komen dan kan ik dat ook nog nauwelijks....
Die telt zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Telt hero - toen ik je zag (ook van enrique iglesias?) heeft er eens ingestaan.
Het zijn dan ook predikers, zo gek is het nog niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Mariah misschien?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Telt hero - toen ik je zag (ook van enrique iglesias?) heeft er eens ingestaan.
Ik trek mijn oordeel van vanmiddag in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als (oud) VPRO luisteraar, die de shoegazehype nogal uitkotste, heb ik dan weer niet zoveel met Slowdive en wel met de Manics.
Dit benne zware daaghen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen is dat zeg. Afzien is dit.
Generation Terrorists (1992)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet goed moet ik bekennen. Welk album moet ik luisteren?
Zal bij mij wel ergens een uur of 10 11 's avonds worden die dag, tenzij ik nog andere plannen maakquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijf waarschijnlijk tot One van Metallica, mijn favoriete nummer.
* voegt toequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Generation Terrorists (1992)
Everything Must Go (1996)
Know Your Enemy (2001)
Journal for Plague Lovers (2009)![]()
Postcards from a Young Man (2010)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |