Geen idee, je kan het niet meer aan Ramses vragen iigquote:
Je verdorie hoe moeten we dan deze inhaalslag volhouden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen in de middag en begin van de avond ben ik er niet trouwens. Even concertje en naar de pizzeria.
Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoog, Patries, kijk omhoog Patries, want dan word je lekker nat
Dat is wel gebruikelijk, maar dan moet die kanshebber er wel zijn. Meestal is dat een plaat die debuteert in de lage regionen die eigenlijk het vaste stembereik heeft van een top 200/300 notering de jaren erna (eg toen Rammstein een keer op 1830 binnenkwam, Fools Ouverture kwam ook op zo'n positie binnen, etc., maar ook Kensington deed het een keer zo, dus kan ook met vrij 'nieuwe' platen), of een plaat van iemand die op het juiste moment stierf (zoals Armand toen)quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hoogste stijger meestal wel zo'n 1000 plaatsen stijgt. Maar dat is eerder een uitzondering dus?
nee, nou zoek het ff voor me uit dan? Jij was toch al lui genoeg geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het niet meer aan Ramses vragen iig
Is toch al gedoemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je verdorie hoe moeten we dan deze inhaalslag volhouden.
Dat is een holle term. We zien over 10-20-30-40 jaar wel hoe tijdloos bepaalde nummers zijn geblekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Stiekem geniet ik wel ervan. Maar of het Top2000 waardig is...
Ja zeg, klagen als ze meedansen op David Guetta en dan weer klagen als ze nog steeds wakker zijn voor Shaffy? Millennials!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
Alle Boomers in het cafe zijn weer wakker hoor.
645quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook 630 plaatsen gestegen ofzo
Ik ken een hele leuke Sammy, maar die is bijna 50.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn hier op Fok ook vast wel Sammy's of niet?
quote:882 Heaven Bryan Adams 6
881 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers 8
880 Spread Your Wings Queen 5
879 Weak Skunk Anansie 8
878 Trouble Coldplay 4
877 Song 2 Blur ?
876 Mooi Marco Borsato ?
875 Wild is the Wind David Bowie ?
874 People Are Strange The Doors 5
873 I Will Survive Gloria Gaynor 6
872 Our House Madness 5
871 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield 5
870 Let Me Entertain You Robbie Williams 4
869 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone 7,5
868 Daar Gaat Ze Clouseau 6
Of de fool on the hill.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar als Sammy omhoog kijkt ziet ie Bryan Adams
Heul niet, ik moet nog zoveel mogelijk lui zijn nu ik nog 20'er benquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, nou zoek het ff voor me uit dan? Jij was toch al lui genoeg geweest dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekker hoor, ik heb door kabels en gedoe ogen in mijn achterhoofd nodig, want daar staat mijn tv.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mijn avond maar beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |