En bind je moeder vast.quote:
Je gaat ze de volgende dagen nog meer tegenkomen, hou vol, hou vast (en niet je moeder)quote:
War on Drugs, The Killers, dat soort dingenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ah oke. Ik heb je echter ook nog niet enthousiast gezien over een nieuw pop/rock nummer dat nog niet zo heel lang in de lijst staat
Ik heb de Foo Fighters dit nummer live zien spelen.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef peaceman het volgende:
grappig trouwens dat nota bene Bright Eyes nog niet in het lijstje van Mex staat
Het is wel een keer verfrissend, maar dit zie ik eerder een Status Quo doen of zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een a-typisch Queennummer eigenlijk.
Ik ook niet!quote:
Ikweet ikweet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je gaat ze de volgende dagen nog meer tegenkomen, hou vol, hou vast (en niet je moeder)
Het is meer rock dan harmonie ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Valt wel mee hoor. Rond die tijd paste dat prima bij de restquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Schept een band ditquote:
That's Life zou wel een hele logische stijger zijn. White Room is daarentegen ook niet heel veel gestegen, dus heeft de film misschien minder invloed gehad dan je dacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij. Overigens had ik niet verwacht dat ze alle drie harder waren gestegen dan That's Life. Wel dat ze alle drie het beter zouden doen dan elk liedje van Talk Talk, Ramses, The Cure of Elton John dat nog moet komen of flink gestegen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |