Binnen ook. Is de wind gedraaid ofzo? Verwarming staat aan maar ik zit te bibberen.quote:
Kort pittig dekentje?quote:
Het was vannacht ook al vies koud.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnen ook. Is de wind gedraaid ofzo? Verwarming staat aan maar ik zit te bibberen.
Ramen beslagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was vannacht ook al vies koud.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef aeque het volgende:
Maar om jullie gerust te stellen, konijn gaat niet weg naar iemand met een slang hoor.
Gewoon het asiel na oud en nieuw.
Hebben ze nog steeds die behoefte zonder teelballen dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Collega van m'n zus heeft ook een konijn, een mannetje of hoe dat bij konijnen ook heet. Eentje. Beestje sloopte de boel. Heeft ze hem laten castreren in de hoop dat hij dan rustiger werd. Nee kut die moet z'n kwakje kwijt. In een ander konijn.
Cavia's wel, konijnen weet ik niet. Maar sowieso een maatje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die behoefte zonder teelballen dan?
Zielig man, sla hem dan tussen de oren als je man bent.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef aeque het volgende:
Maar om jullie gerust te stellen, konijn gaat niet weg naar iemand met een slang hoor.
Komt het niet door het vuurwerk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef aeque het volgende:
Lot heeft al genoeg dieren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Collega van m'n zus heeft ook een konijn, een mannetje of hoe dat bij konijnen ook heet. Eentje. Beestje sloopte de boel. Heeft ze hem laten castreren in de hoop dat hij dan rustiger werd. Nee kut die moet z'n kwakje kwijt. In een ander konijn.
M'n oom had als kind ook een konijn. Maar die hebben ze opgegeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zielig man, sla hem dan tussen de oren als je man bent.
Ze heeft nergens pijn ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Lot heeft al genoeg dieren.
Hij hoeft zijn kwakje niet kwijt hoor, maar wel een maatje inderdaad. Dat is meer tegen verveling dan drang om te paren. Castreren kan wel helpen tegen andere gedragsproblemen. Heet overigens een rammelaar/ram.
Ze was heel lief, goed aangeleerd om in dr bak haar behoefte te doen, waar ze eten kreeg, waar ze wel en niet aan mocht knagen en was goed gekoppeld aan mijn andere 2.
Maar sinds enkele maanden kan ze niet meer overweg met de andere voedster, heeft steeds meer mot met de ram, knaagt meubels kapot (waaronder een gat in de bank) en doet haar behoefte steeds vaker buiten de bak.
Het vervelendste is nog dat de andere twee het overnemen als het op keutels aankomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft nergens pijn ofzo?
Ik wou dat die van mij op dezelfde plek scheten. Zou ik een moord voor doen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het vervelendste is nog dat de andere twee het overnemen als het op keutels aankomt.
Plassen doen die twee wel op hun bak. De derde dus niet en dat was net ook even de druppel. Hoor ik ineens iets kletteren, zat ze op het klimmeubel en daar vanaf te zeiken.
Maar nee geen pijn, ze eet goed en schijt en pist ook genoeg.Ze moet gewoon haar eigen partner krijgen en daar heb ik de ruimte niet voor.
Gelukkig is het niet zo erg en ruim ik het direct op. Scheelt ook dat ze al een maand lang als ik weg ben in haar hok (met ren) gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]halve huis onder de zeik
Ik heb er eentje die een beetje obsessief aan het drinken is. Beestje door laten lichten, mankeert niks. Zou nog bloed kunnen laten afnemen of de schildklier kunnen laten onderzoeken, maar dat is geen doen en hij is verder kerngezond. Maar zuipt zich wel te pletter. Dus nu wordt de kooi om de drie a vier dagen schoongemaakt
Maar jammer dat je konijnen dan niet in groepjes kunt houden?
Soms hoop je toch dat er een god is die je gebeden hoort.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een caaf op schoot en ze is onder m'n dekentje gekropen en loopt nu over m'n benen naar m'n voeten. En beet net in m'n knie.
Als ze nu gaat pissen zit echt alles onder
Morguh!quote:
quote:Splinter Chabot werd uitgeroepen tot best geklede man van 2019. "Als kind droeg ik vaak prinsessenjurken, vanwege de kleur en de glamour, liever dan een prinsenpak. Ik zat op paardrijden en vioolles. En toen ik dit pak moest passen, zag de ontwerper dat mijn ene schouder hoger is dan de andere - door dat vele viool spelen."
De hyperactieve en aandachtsgeile zoon van Bart Chabot die bij de JOVD rondloopt. Nog meer goede redenen om niet op de VVD te stemmen.quote:
Oh je haalt gelijk de hele vvd erbij?quote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hyperactieve en aandachtsgeile zoon van Bart Chabot die bij de JOVD rondloopt. Nog meer goede redenen om niet op de VVD te stemmen.
Als je daar even naar luistert, ben je echt bek af.quote:Op zondag 29 december 2019 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hyperactieve en aandachtsgeile zoon van Bart Chabot die bij de JOVD rondloopt. Nog meer goede redenen om niet op de VVD te stemmen.
Bij mij door scoliosequote:Op zondag 29 december 2019 11:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook een schouder die hoger zit dan de ander. Komt door de stress.
AITA is sowieso wel leuk om te lezenquote:Op zondag 29 december 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Man man man
Nee mijn zus heeft gelukkig geen kinderen. En dan zou ze die sowieso niet met mijn dure shit laten spelen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AITA is sowieso wel leuk om te lezen![]()
Is dit je overkomen tijdens de kerstdagen?
Dramatische persoonlijkheid.quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een dra-ma-tische outfit.
Ken hem gelukkig niet.quote:Op zondag 29 december 2019 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dramatische persoonlijkheid.
Dan ben je maar verwend. Je weet iig hoe je kinderen op moet voeden.quote:Op zondag 29 december 2019 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had er dus op gereageerd met NTA en nu ben ik verwend. Want baybeeees mogen alles en het was een ongelukje en OP moet zich niet aanstellen en hij had de iPad moeten verzekeren. Ja klopt maar als ze dat ding niet expres aan die kinderen had gegeven was er geen probleem geweest. Zij moet haar kinderen verzekeren.
Ik zou ook not amused zijn in een dergelijk geval. Sowieso moet je van persoonlijke spullen afblijven; en als je kind iets sloopt dan vergoed je dat gewoon.quote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee mijn zus heeft gelukkig geen kinderen. En dan zou ze die sowieso niet met mijn dure shit laten spelen.
Het is wel de VS. Daar is verzekeren natuurlijk wel allemaal lastig.quote:Op zondag 29 december 2019 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had er dus op gereageerd met NTA en nu ben ik verwend. Want baybeeees mogen alles en het was een ongelukje en OP moet zich niet aanstellen en hij had de iPad moeten verzekeren. Ja klopt maar als ze dat ding niet expres aan die kinderen had gegeven was er geen probleem geweest. Zij moet haar kinderen verzekeren.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
"OP geeft niet om z'n familie en is egoïstisch en verwend!"
Ik: "z'n zus geeft ook niet om haar familie, alleen om haar eigen kinderen."
-10
Moet je voor de grap eens posten: Ik ben Republikein.quote:Op zondag 29 december 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
"OP geeft niet om z'n familie en is egoïstisch en verwend!"
Ik: "z'n zus geeft ook niet om haar familie, alleen om haar eigen kinderen."
-10
Iets zeggen over hoe belachelijk hun gezondheidszorg is geregeld. Hoewel ze er zelf ook voortdurend over zeuren, willen ze er blijkbaar niet aan herinnerd worden. Of dulden ze geen kritiek op hun land. Ze weten ook niet beter.quote:Op zondag 29 december 2019 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens posten: Ik ben Republikein.
-350miljoen
Zo zijn er ook genoeg Nederlanders die vinden dat buitenlanders zich niet moeten bemoeien met de zwarte piet-discussie.quote:Op zondag 29 december 2019 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets zeggen over hoe belachelijk hun gezondheidszorg is geregeld. Hoewel ze er zelf ook voortdurend over zeuren, willen ze er blijkbaar niet aan herinnerd worden. Of dulden ze geen kritiek op hun land. Ze weten ook niet beter.
Al lekker gesport, kickboksen nu.quote:Op zondag 29 december 2019 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet echt van mijn luie reet afkomen en iets gaan doen.
Van mij mogen ze dat best. Een verfrissende blik van buitenaf. Bij mij kwam het keerpunt tijdens die hele discussie toen een programma in het buitenland zwarte piet ging uitleggen en hoe enorm iedereen daarvan schrok. Toen dacht ik "ja eigenlijk is dit niet normaal".quote:Op zondag 29 december 2019 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn er ook genoeg Nederlanders die vinden dat buitenlanders zich niet moeten bemoeien met de zwarte piet-discussie.
Vind ik ook. Maar groepen mensen kunnen daar blijkbaar slecht mee om gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat best. Een verfrissende blik van buitenaf. Bij mij kwam het keerpunt tijdens die hele discussie toen een programma in het buitenland zwarte piet ging uitleggen en hoe enorm iedereen daarvan schrok. Toen dacht ik "ja eigenlijk is dit niet normaal".
Net zoals wij een mening mogen hebben over stierenvechten.
Black Pete is dressed up like a average Afro blackman, and the dutchies makes fun of him and hitting the poor blackface with wooden shoes”quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat best. Een verfrissende blik van buitenaf. Bij mij kwam het keerpunt tijdens die hele discussie toen een programma in het buitenland zwarte piet ging uitleggen en hoe enorm iedereen daarvan schrok. Toen dacht ik "ja eigenlijk is dit niet normaal".
Dit is echt de minst vreemde naam die ik ben tegengekomen.quote:
Het is ook een achterhaalde traditie. In het buitenland, met name de VS, wordt alleen vergeten dat het hier totaal niets met racisme te maken heeft maar gewoon een domme traditie. Maar nee, wij zijn allemaal racisten.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen er best iets van vinden, alleen doet hun mening er totaal niet toe.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie niemand een discussie over god/allah/whatever voeren hoor?quote:Op zondag 29 december 2019 12:43 schreef Groepfunder het volgende:
Zijn jullie nu al die discussie over een sprookjesfiguur aan het voeren? Jullie zijn 6 maanden te vroeg! Daarmee beginnen we traditiegetrouw in de zomer. Gewoon ... om de aandacht af te leiden van het echte probleem.
Jij denkt hetzelfde als ik.quote:Op zondag 29 december 2019 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze mogen er best iets van vinden, alleen doet hun mening er totaal niet toe.
Waarom is de mening van Kim kardashian van enig belang in zo'n discussie?
Het is nooit het juiste moment, en goed argument trouwens "het is geen echt probleem".quote:Op zondag 29 december 2019 12:43 schreef Groepfunder het volgende:
Zijn jullie nu al die discussie over een sprookjesfiguur aan het voeren? Jullie zijn 6 maanden te vroeg! Daarmee beginnen we traditiegetrouw in de zomer. Gewoon ... om de aandacht af te leiden van het echte probleem.
Hoor sowieso de laatste tijd niet zoveel van de Kardashians/Jenners.quote:Op zondag 29 december 2019 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je niet meer op de koffie?quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor sowieso de laatste tijd niet zoveel van de Kardashians/Jenners.
Als ik de naam Jenner zie schiet ik altijd meteen in de lach door Ricky Gervais.quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belachelijke hypochonders dat het zijn daar.quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij denkt hetzelfde als ik.
Je haalt gewoon een verziekte Amerikaanse discussie die al jaren speelt naar NL. Nee dat maakt het allemaal veel gezelliger.
Komt m.i. puur door platforms als Twitter waar iedereen zijn mening maar verkondigd over de hele wereld.
Mooi, houden zo.quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O die van haar. Nee die boeit me niet zo specifiek.quote:Op zondag 29 december 2019 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Humor doet het niet goed op internet. Het valt mij gewoon op dat we de discussie over het uiterlijk van een sprookjesfiguur de laatste vijf jaar vanaf de zomer voerden en nu kennelijk al voor de jaarwisseling. That's all.quote:Op zondag 29 december 2019 12:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is nooit het juiste moment, en goed argument trouwens "het is geen echt probleem".
Misschien voor een ton.quote:Op zondag 29 december 2019 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou je haar doen als je een man was?[ afbeelding ]
Vooral Sinterklaas-feestjes.quote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Je bent vast heel gezellig op feestjes.
Kylie Minogue misschien.quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kendall en Kylie zouden mijn voorkeur hebben, maar Kim was ook geen probleem geweest.
Haha. Nou, dat hangt van het feestje af, nietwaar?quote:Op zondag 29 december 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Je bent vast heel gezellig op feestjes.
Kan ook de alcohol geweest zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 13:31 schreef Groepfunder het volgende:
Weet je zeker dat het de schuld van je moeder is?
Ik had je hoger ingeschat dan dit.quote:Op zondag 29 december 2019 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kendall en Kylie zouden mijn voorkeur hebben, maar Kim was ook geen probleem geweest.
Als je gaat figureren in de Efteling wel.quote:Op zondag 29 december 2019 13:53 schreef Elvi het volgende:
Zijn deze schoenen leuk: https://www.hotter.com/eu(...)lour=Claret%20Brogue
Neequote:Op zondag 29 december 2019 13:53 schreef Elvi het volgende:
Zijn deze schoenen leuk: https://www.hotter.com/eu(...)lour=Claret%20Brogue
Ja, wat zal ik daar eens op zeggen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe kom je dat soort ranzigheid tegen Kaneel.
18 uur per dag in 4 banen werken om enigszins rond te komen, tenzij je hebt gestudeerd maar dan heb je een ton studieschuld waar je na 20 jaar nog geen cent van hebt afgelost door de rente. Tegelijkertijd ga je failliet als je ziek wordt, BUT SO MUCH FREEDOM!!!!!!!quote:Op zondag 29 december 2019 14:18 schreef Californium het volgende:
Een paar keer in Amerika geweest en het is een fake-moralistisch land en “land of the free” maar is echt een verschrikkelijk rascistisch land. Bijna cringy. Een blinde zou het nog zien.
Laat Kim eerst daar naar kijken. Ik laat mij verder buiten alle Sinterklaas discussies.
Zo kun je Nederland toch ook typeren? Kinderen met rijke ouders kunnen hier nog studeren; kinderen uit arme gezinnen blijven dom en arm. Allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op zondag 29 december 2019 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
18 uur per dag in 4 banen werken om enigszins rond te komen, tenzij je hebt gestudeerd maar dan heb je een ton studieschuld waar je na 20 jaar nog geen cent van hebt afgelost door de rente. Tegelijkertijd ga je failliet als je ziek wordt, BUT SO MUCH FREEDOM!!!!!!!
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 december 2019 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Rabobank!
Vlg mij kun je in NL wel studeren als je wil en een schuldje wil accepteren.quote:Op zondag 29 december 2019 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je Nederland toch ook typeren? Kinderen met rijke ouders kunnen hier nog studeren; kinderen uit arme gezinnen blijven dom en arm. Allemaal de schuld van de Rabobank!
Waarom zou je zo spelen?quote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef Elvi het volgende:
Deze gast
Dit is het soort gameplay dat ik zoek
Klopt! En echt zoveel “verborgen werkeloosheid”quote:Op zondag 29 december 2019 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
18 uur per dag in 4 banen werken om enigszins rond te komen, tenzij je hebt gestudeerd maar dan heb je een ton studieschuld waar je na 20 jaar nog geen cent van hebt afgelost door de rente. Tegelijkertijd ga je failliet als je ziek wordt, BUT SO MUCH FREEDOM!!!!!!!
Die willen ook allemaal fooi hebben trouwens.quote:Op zondag 29 december 2019 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt! En echt zoveel “verborgen werkeloosheid”
In een restaurant werken 4-5 keer zoveel mensen die 1/10 van het werk doen als iemand in een gemiddeld restaurant in NL.
1 persoon voor de ontvangst, 1 voor de jassen, 1 voor de drankjes, 1 het menu, 1 om het eten te serveren, weer een ander alleen voor de betalingen etc etc.
Ook nog jaquote:Op zondag 29 december 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die willen ook allemaal fooi hebben trouwens.
Joshquote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef Elvi het volgende:
Deze gast
Dit is het soort gameplay dat ik zoek
Zo'n programma als Dr Pimplepopper is ook een mooi voorbeeld van de waanzin daar. Loopt er een vrouw al tig jaar met een knobbel rond die nu eindelijk, doordat het gesponsord wordt door het tv-programma, geholpen wordt. Waarom ze het dan niet eerder weg had laten halen? "They told me I needed general anaesthetic and I can not afford that."quote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook nog ja
Mooi land verder enzo, maar dit zo is in mijn ogen toch niet zo “the greatest nation on earth” hoor.
Hoe standaard is dat, plak er nog een tripje Dubai aan vast en je hebt leuke fotooos.quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef DrMarten het volgende:
Maar toch wil ik er heen op vakantie. New York en een rondreis door het westen staan op het wensenlijstje
Ja hier ook hoor! Absoluut. Prachtig land, mooie natuur etc. Maar daarna weer lekker naar huis enzoquote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef DrMarten het volgende:
Maar toch wil ik er heen op vakantie. New York en een rondreis door het westen staan op het wensenlijstje
Ja onze buitenlandse mtb trip.quote:Op zondag 29 december 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook maar eens rondkijken voor mijn volgende vakantie.
Voor volgend jaar heb ik alleen nog maar plannen, sommige wat concreter dan anderen:quote:Op zondag 29 december 2019 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja onze buitenlandse mtb trip.
En ook de hiking vakantie met m’n pa.
En nog met de fam even de zon opzoeken, waar haal ik de dagen weg, denk dat ik vlg maar vast alles plan op het werk.
Moet je wel een van hier meenemen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of misschien maar gaan backpacken en mezelf ontdekken.
Weet niet of die het zo lang vol zouden houden met mij.quote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je wel een van hier meenemen.
Jij lijkt me geen lastig persoon, denk eerder dat je moe wordt van de fratsen van die wijven hierquote:Op zondag 29 december 2019 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of die het zo lang vol zouden houden met mij.
Onder de vaste gasten zitten geen probleemgevallen volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij lijkt me geen lastig persoon, denk eerder dat je moe wordt van de fratsen van die wijven hier
Denk t ook niet, allemaal een baan en een iPhone dan ben je al redelijk stabiel.quote:Op zondag 29 december 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder de vaste gasten zitten geen probleemgevallen volgens mij.
Altijd!quote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je meegaan op vakantie?
Ja, allemaal een optiequote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kopenhagen; Milaan; Bilbao?
Fokmeet vakantiequote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kopenhagen; Milaan; Bilbao?
Jij bent toch ook heul niet stabiel.quote:
Blijft een slap aftreksel maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste seizoenen van Great British Bake-Off heb ik altijd gekeken. Maar Heel Holland Bakt heeft me nooit echt kunnen grijpen.
Hihihihiquote:Op zondag 29 december 2019 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Blijft een slap aftreksel maar wel vermakelijk.
* Wuift met een zak chipsquote:
Dat klinkt ook best lekker. Ik moet nog iets gezonds voor morgen bedenkenquote:Op zondag 29 december 2019 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net curry met zoete aardappel en bloemkool op aar lust ook nog wel chips denk ik.
Hij heeft maar 5 minuten hoeven vegen, zal niet veel soeps zijn geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Het was gezellig in het datingtopic zie ik?
Zolang je maar blijft onthouden dat chocolade geen avondeten is.quote:Op zondag 29 december 2019 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best lekker. Ik moet nog iets gezonds voor morgen bedenken
Dit is één van de raarste dingen die je ooit gepost hebt.quote:Op zondag 29 december 2019 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang je maar blijft onthouden dat chocolade geen avondeten is.
Paprika chips. Heb ook nog naturel liggen als je dat liever hebt.quote:
Doe jij niet actief mee in het dating topic?quote:Op zondag 29 december 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Het was gezellig in het datingtopic zie ik?
Ik lurk. Maar vandaag was ik sociaalquote:Op zondag 29 december 2019 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe jij niet actief mee in het dating topic?
ziet er ook wel uit als tuig van de richel.quote:Op zondag 29 december 2019 19:53 schreef aeque het volgende:
@:cherrylips Hier trouwens nog een foto van oa het vervelende konijn (de bruine).
[ afbeelding ]
Omdat het een bruin konijn is? Jij vuile racistquote:Op zondag 29 december 2019 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ziet er ook wel uit als tuig van de richel.
Moet je bij die andere het haar bijhouden?
quote:Op zondag 29 december 2019 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat het een bruin konijn is? Jij vuile racist
Het zijn altijd die donkere!quote:Op zondag 29 december 2019 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ziet er ook wel uit als tuig van de richel.
Moet je bij die andere het haar bijhouden?
Gadverdamme niet weer doen hè!quote:Op zondag 29 december 2019 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lurk. Maar vandaag was ik sociaal
en wat heeft ze tijdens de kerstdagen aangehad.quote:Op zondag 29 december 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over kledinglinks dumpen gesproken, leeft Allures nog?
Heb je geen snaps gehad van haar outfits?quote:Op zondag 29 december 2019 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wat heeft ze tijdens de kerstdagen aangehad.
Ik kon er echt niet fijn door slapen, de onzekerheid.quote:Op zondag 29 december 2019 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wat heeft ze tijdens de kerstdagen aangehad.
Nee, kan er alleen maar over fantaseren.quote:Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je geen snaps gehad van haar outfits?
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:29 schreef Allures het volgende:
[..]
'ik wil mijn beeld alleen bevestigd zien door mensen die precies in mijn beeld passen en zeggen wat ik bedoel. Duh natuurlijk bedoelde ik dat'
quote:Op zondag 29 december 2019 19:53 schreef aeque het volgende:
@:cherrylips Hier trouwens nog een foto van oa het vervelende konijn (de bruine).
[ afbeelding ]
Gewoon vragen via de app. Voor jou doet ze dat.quote:Op zondag 29 december 2019 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, kan er alleen maar over fantaseren.
Denk dat het door @Citizen.Erased komt, hij deed z'n broekje niet voor haar openquote:Op zondag 29 december 2019 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is haar laatste post, een vrij boze en zure.
Zou ze door incells zijn weggepest?
[..]
Terecht, ziedend.quote:Op zondag 29 december 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk dat het door @:Citizen.Erased komt, hij deed z'n broekje niet voor haar open
Wie is Nina?quote:Op zondag 29 december 2019 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond Nina vorige week al niet zo leuk maar geen idee waarom precies.
Ow ik dacht aan een anderquote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
https://heelhollandbakt.o(...)n/seizoen-2019/nina/
Te verquote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij wilt daar je slagroom wel op kwijt?
Mooie meid, oostblokkertje?quote:Op zondag 29 december 2019 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
https://heelhollandbakt.o(...)n/seizoen-2019/nina/
quote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij wilt daar je slagroom wel op kwijt?
Sting, wat heb je met haar gedaan.quote:
Wellichtquote:Op zondag 29 december 2019 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke Nina wil jij dan?![]()
Kennen we die?
Gaat dit over mij?quote:Op zondag 29 december 2019 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat accent was even wennen maar ze is zo schattig
Die merken het niet eens.quote:Op zondag 29 december 2019 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vinden mannen toch fijn? Die luisteren toch niet.
Zijn allemaal huisvrouwtjes he?quote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die merken het niet eens.
Blijft trouwens wel achterlijk dat ze dit altijd in de zomer doen. Altijd flikkert de boel in elkaar door warmte
Ja dat is wel raar, zou wel fijn zijn een keer in de winter, dan vast ineens meer met chocoladequote:Op zondag 29 december 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die merken het niet eens.
Blijft trouwens wel achterlijk dat ze dit altijd in de zomer doen. Altijd flikkert de boel in elkaar door warmte
quote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is wel raar, zou wel fijn zijn een keer in de winter, dan vast ineens meer met chocolade
Dat was sws een leuk seizoen qua deelnemersquote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is nog een van mijn favoriete momenten uit GBBO
actie van 1:28
Ja inderdaad. Nu zeggen ze alleen maar dat ze de chocolade laten zittenquote:Op zondag 29 december 2019 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is wel raar, zou wel fijn zijn een keer in de winter, dan vast ineens meer met chocolade
Richard vond ik toen helemaal top. En gelachen met Norman.quote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was sws een leuk seizoen qua deelnemers
Geen wonder dat je reageerde toen er 'ze' werd gezegd.quote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
actie vanaf 1:28
quote:Op zondag 29 december 2019 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was sws een leuk seizoen qua deelnemers
Iew gelukkig is dat me nog niet opgevallenquote:Op zondag 29 december 2019 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Veel vliegjes ook bij die inzoommomenten. Vorige keer al veel wespen.
#gcjoelforzendercoordinator
Die was wel erg knap ja.quote:Op zondag 29 december 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nog steeds een beetje verliefd op Candice
In Nederland nietquote:Op zondag 29 december 2019 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die was wel erg knap ja.
Sws zijn veel mensen die meedoen bovengemiddeld knap.
Voorgaande jaren best wel. dit jaar niet echt inderdaad.quote:
Wacht, heeft die oude vrouw het ijs van die gast eruit gehaald?quote:Op zondag 29 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
actie vanaf 1:28
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 21:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht, heeft die oude vrouw het ijs van die gast eruit gehaald?
Weg Britse beleefdheid. Competitie. Zij had vast ook voor de Brexit gestemdquote:Op zondag 29 december 2019 21:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht, heeft die oude vrouw het ijs van die gast eruit gehaald?
Aflevering daarna deed ze ook niet meer mee vanwege "persoonlijke/medische redenen". Die kreeg ook nogal wat over haar heen op Twitter.quote:Op zondag 29 december 2019 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wow. Wat een heks. Ik had haar taart mooi van het aanrecht gemept.
Doe mij Nigella Lawson maar in haar goede jaren.quote:Op zondag 29 december 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor de betere gerechten moet je chef Jenn volgen.
Zag haar laatst bij Masterchef, ziet er gelukkig weer helemaal fit/vrolijk uit.quote:Op zondag 29 december 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe mij Nigella Lawson maar in haar goede jaren.
Zou niet weten waarom?quote:Op zondag 29 december 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe mij Nigella Lawson maar in haar goede jaren.
Misschien is het een rat; dan kan het wel het Chinees jaar zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een grietje zeggen "2020 is mijn jaar".
Staat je naam er godverdomme op dan?
Ik heb haar in het echt gezien. Wil je me aanraken?quote:Op zondag 29 december 2019 21:31 schreef gcjoel het volgende:
Ik zie nu stukjes Martine uit hhbze deed dat zo leuk.
Dat roep ik al sinds 2005 en het is het nog steeds nietquote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een grietje zeggen "2020 is mijn jaar".
Hermes House Band?quote:Op zondag 29 december 2019 21:31 schreef gcjoel het volgende:
Ik zie nu stukjes Martine uit hhbze deed dat zo leuk.
The Year of the Metal Rat 2020 will be a year of new beginnings!quote:Op zondag 29 december 2019 21:44 schreef Elvi het volgende:
middag een grietje zeggen "2020 is mijn jaar".
Dat roep ik al sinds 2005 en het is het nog steeds niet
Ben groot en boos genoeg, maar helaas geen wolf.quote:Op zondag 29 december 2019 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je gedreigd hun huisjes omver te blazen?
Nee nog erger, nagels geknipt en geborsteld.quote:
Je was okay.quote:Op zondag 29 december 2019 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee nog erger, nagels geknipt en geborsteld.
Straks krijg je nog allemaal DM'squote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb haar in het echt gezien. Wil je me aanraken?
Ja als iemand het moet doenquote:Op zondag 29 december 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Q![]()
Wel een goede keuze om door betast te worden.
Daarover lopen de meningen erg uiteen.quote:
Oh, gelukkig. Ik ben niet de enige die 'm krijgt aangeraden. In mijn geval door iTunes.quote:Op zondag 29 december 2019 22:11 schreef Elvi het volgende:
Spotify Podcast aanrader: My dad wrote a porno
Ohquote:Op zondag 29 december 2019 22:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
We zijn al over de 30 dus wij krijgen geen dm's meer
Maar het is echt heel grappig. Ik luister het nu.quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik ben niet de enige die 'm krijgt aangeraden. In mijn geval door iTunes.
Het jaar van de rat.quote:
Ja moet je bij de Chinezen zijn, ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Dan heb je nog 2 dagen, 1 uur en 40 minuten.quote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voor het jaar van het varken.
#hardgaanquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan heb je nog 2 dagen, 1 uur en 40 minuten.
Ik ga ervoor. En neem nog een koekje.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan heb je nog 2 dagen, 1 uur en 40 minuten.
Gewoon wachten tot er een vuurwerkbrandje komt op je balkon en dan vallen voor de knappe brandweerman op oudejaarsavond. Net nog op tijdquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ervoor. En neem nog een koekje.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ervoor. En neem nog een koekje.
Knappe dierenarts voor je cavia kan ookquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot er een vuurwerkbrandje komt op je balkon en dan vallen voor de knappe brandweerman op oudejaarsavond. Net nog op tijd
Kun je als vrouw trouwens geen wit-Rus of iets in die contreien op de markt kopen om te trouwen en je huishouding te laten doen?quote:
De enige capabele woont/werkt in Belgie toch? Ik vind niet dat we van CL een tweede Faxie moeten maken met z'n 'te ver'.quote:Op zondag 29 december 2019 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knappe dierenarts voor je cavia kan ook
En dan per ongeluk je hele huis af laten fikken en Barry van 58 met een bierpens die je komt reddenquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot er een vuurwerkbrandje komt op je balkon en dan vallen voor de knappe brandweerman op oudejaarsavond. Net nog op tijd
*Berryquote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan per ongeluk je hele huis af laten fikken en Barry van 58 met een bierpens die je komt redden
Al die hints die ik je ooit heb gegeven maar die je nooit hebt opgevangen.quote:
Dan is het wel een doorzetter dus ook wat waard wat volgens mij woont CL best wel hoogquote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan per ongeluk je hele huis af laten fikken en Barry van 58 met een bierpens die je komt redden
Dan moet ik 'm misschien ook een kans geven. Ik heb inmiddels de eerste 4 afleveirngen van seizoen 1 gedownload.quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar het is echt heel grappig. Ik luister het nu.
Soort penthouse als in pretty woman zie ik voor me.quote:Op zondag 29 december 2019 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is het wel een doorzetter dus ook wat waard wat volgens mij woont CL best wel hoog
quote:Op zondag 29 december 2019 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De enige capabele woont/werkt in Belgie toch? Ik vind niet dat we van CL een tweede Faxie moeten maken met z'n 'te ver'.
Die drinken toch alleen maar.quote:Op zondag 29 december 2019 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je als vrouw trouwens geen wit-Rus of iets in die contreien op de markt kopen om te trouwen en je huishouding te laten doen?
Ik kom af en toe wel binnen waaien hoorquote:Op zondag 29 december 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier, ben je aan de man ofzo
Zoiets?quote:Op zondag 29 december 2019 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel binnen waaien hoor
Dit klinkt als een verdenking?quote:Op zondag 29 december 2019 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze die jongen bij jou uit de buurt nu al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |