SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Melting, van mij mag die show-aankondiging wel naar het einde van de OP. Het komt nu nogal opdringerig over.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Eind van het vorige deel gemist, zie ik.
Maandag om 19:30 uur weer een show, met veel muziek die geheid niet in de Top 2000 staat. Hoewel... misschien op één nummer na.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elf voor een mooie afwisseling van de top2000
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
En kan die ambu dan meteen door naar Melting?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
En kan die ambu dan meteen door naar Melting?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Tuned22 het volgende:
Diana Ross - ? had ik getypt en weggehaald
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Tuned22 het volgende:
Diana Ross - ? had ik getypt en weggehaald
Ja. En ik weet wel echt zeker dat het Sky on Fire heetquote:
Ik moet zeggen dat dit nummer on-Nederlands goed is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
OS in Londen. Elke avond in de nabeschouwing.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja. En ik weet wel echt zeker dat het Sky on Fire heet
Zo laat nog aan de poets, Tuned?quote:
Niet lullen maar poetsenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo laat nog aan de poets, Tuned?
Zeker wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
Ooit draai je de versie van Elvis vast wel eens.
Nou niet meteen het onderste uit de spreekwoordelijke kan willen hè?quote:
Ik vind deze versie ook gewoon erg fijn.quote:
Het is wel echt een heel mooi nummer.quote:
Nou nee, dat dan weer niet. Maar wel mooi.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind deze versie ook gewoon erg fijn.
Hij wel ja...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef Tuned22 het volgende:
Hij heeft wel goed naar Andrew Blooms geluisterd in elk geval
Ik vind de versie van Ane Brun ook mooier dan die van Elvis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou nee, dat dan weer niet. Maar wel mooi.
Ik begrijp al niet eens wat ze zingtquote:
Ze zingt: voordat we afscheid nemen....quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik begrijp al niet eens wat ze zingt
de ambu komt pas als er echt afscheid genomen gaat wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zingt: voordat we afscheid nemen....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh...
Gouryella, geloof ik. Titel vergeten.
Volgens mij ligt die nog ergens op cd-single hier achter de kastquote:
Die ga ik dan eens opzoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Ane Brun ook mooier dan die van Elvis.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die nog ergens op cd-single hier achter de kast
Hoesje komt me iets te bekend voor.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat ze dit in Brabant al hebben joh
Staat op 'Leave me breathless' uit 2017.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de stream maar eens even ververst. Ik bleek ettelijke seconden achter te liggen.
Niet lullen maar radenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de stream maar eens even ververst. Ik bleek ettelijke seconden achter te liggen.
Dit ja..!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef just me het volgende:
[..]je kon niet hebben dat Tuned eerder was
Ik had net iets getypt en moest 10 seconden wachten voordat ik het volgende bericht kon plaatsen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef just me het volgende:
[..]je kon niet hebben dat Tuned eerder was
oh gossiequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had net iets getypt en moest 10 seconden wachten voordat ik het volgende bericht kon plaatsen.
Nou niks meer typen dan...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had net iets getypt en moest 10 seconden wachten voordat ik het volgende bericht kon plaatsen.
fixedquote:
Breek je stem!quote:
Lekker rustig morgenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Breek je stem!
(vertaling van Casser la voix)
Ik smeer mijn keel welquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef Tuned22 het volgende:
Gaan jullie weer naar de Efteling samen?
Gaat vast wel lukkenquote:
Die gitaar boeide echt helemaal niemand in het publiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef brother52 het volgende:
Ze hadden die gitaar wel even mogen stemmen.
Het is bitter. Dat is makkelijker typen.quote:
Ja, ook dat nog...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is bitter. Dat is makkelijker typen.
wij zijn toch ook mensenquote:
Je bent welkom om mee te gaanquote:
Ja, die kan ik me ook nog herinneren. Jaloersmakend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Dat filmpje van hem bij de Top 2000 a Go Go toen.
Boven op de top van een bergje staat alleen zijn huis...
Dat zullen we morgen zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Is het morgen niet retedruk in de Efteling?
Jij bent ervaringsdeskundige, vandaar dat ik het vraag...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen zien.
Daar kan ik vandaag nog geen uitspraak over doen.
Het zal wel druk zijn, verwacht ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent ervaringsdeskundige, vandaar dat ik het vraag...
Melting doet zijn 7 mijls laarzen aan en strooit wat brood zodat ik kan volgenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent ervaringsdeskundige, vandaar dat ik het vraag...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet helaas afhaken.
Fijne avond allemaal
Fijne avond nog in Acapulco, Tuned.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet helaas afhaken.
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Going Loco In Alcapulco - The Trampps
quote:
Fijne avond nog...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet helaas afhaken.
Fijne avond allemaal
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Melting doet zijn 7 mijls laarzen aan en strooit wat brood zodat ik kan volgen
Als het druk is, ben je dat spoor zo bijster...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Melting doet zijn 7 mijls laarzen aan en strooit wat brood zodat ik kan volgen
Fijne avondquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet helaas afhaken.
Fijne avond allemaal
We doen het gewoon op het gemakje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het druk is, ben je dat spoor zo bijster...
Je had door dat ik het niet weet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Dat stukje Franse tekst is altijd leuk voor een popquiz.
'Wie zingt dit?'
Nee, het waren gewoon de Talking Heads...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had door dat ik het niet weet?
Oh zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het waren gewoon de Talking Heads...
Wat zijn dat voor intieme vragen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
Moet jij morgen nu vanaf Delft naar de Efteling, just me? Of ben je al bij Melting?
Ik pak morgenochtend de trein en dan pikt Melting me in Tilburg opquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
Moet jij morgen nu vanaf Delft naar de Efteling, just me? Of ben je al bij Melting?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor intieme vragen?
#durftevragenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor intieme vragen?
Dat wil ik wel eens zien dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Ach... het ligt op het puntje van m'n tong
Daar hebben Jam & Spoon toch een aardige remix van gemaakt...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Ach... het ligt op het puntje van m'n tong
Dat zegt mij niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben Jam & Spoon toch een aardige remix van gemaakt...
Ooit, heel lang geleden 1x 'n joint gehad...quote:
Het hoesje van Psychokiller heeft veel overeenkomsten met dit hoesje.quote:
Dat had ik mee willen maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit, heel lang geleden 1x 'n joint gehad...
Best wel hè?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hoesje van Psychokiller heeft veel overeenkomsten met dit hoesje.
Hoi moemoe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef moemoe het volgende:
Lastig om te volgen of er gedraaid wordt en wie er draait sinds de site van Radio49 plat ligt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Daft Punk feat. Romanthony - One More Time
Inderdaad... enige optie is om in het topic te komen buurten. Je merkt het vanzelf wel als er iemand draait.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef moemoe het volgende:
Lastig om te volgen of er gedraaid wordt en wie er draait sinds de site van Radio49 plat ligt.
Het had totaal geen invloed op mij. Misschien maar goed ook ! Wie weet was ik dan wel in de goot beland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik mee willen maken.
Heb nog een paar kilo eigen kweek liggen, ooit voor de lol gedaan.
Maar wist uiteindelijk niet wat ik er mee moest. Ligt er dus nog...
Je mag dat spul van mij hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Het had totaal geen invloed op mij. Misschien maar goed ook ! Wie weet was ik dan wel in de goot beland.
Dank voor het aanbod maar ik sla afquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag dat spul van mij hebben.
Kan je het gewoon als shag oproken...
Melting draait bijna standaard elke zaterdag vanaf 21.00quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef moemoe het volgende:
Als stemeffect, inderdaad. De helaas veel te jong overleden Romanthony kon echt wel fatsoenlijk zingen.quote:
Ook als zo'n overheersend effect vind ik het niet om aan te horen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als stemeffect, inderdaad. De helaas veel te jong overleden Romanthony kon echt wel fatsoenlijk zingen.
Dat berust meer op toeval hoor... Eens per twee weken ben ik helemaal niet thuis op zaterdagavond. Vanavond onverwacht wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting draait bijna standaard elke zaterdag vanaf 21.00
En DJ11 draait tegenwoordig ook al bijna standaard het voorprogramma vanaf 19.00/19.30
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef livelink het volgende:
Vaya con Dios - What's a man without a woman
Oh, ik had het idee dat het bijna een traditie was geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat berust meer op toeval hoor... Eens per twee weken ben ik helemaal niet thuis op zaterdagavond. Vanavond onverwacht wel.
Soms moet je de artiesten een handje helpen.quote:
dan maken we er gewoon een traditie vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik had het idee dat het bijna een traditie was geworden.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms moet je de artiesten een handje helpen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
dan maken we er gewoon een traditie van
Die indruk zou je kunnen krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik had het idee dat het bijna een traditie was geworden.
Ik was echt verbaasd dat ze dat niet zongquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik lach je niet uit, Livelink.
Maar ik vind het grappig dat je het precies omdraait...
Dat ga ik niet halen vrees ik. En draait er nog iemand na jou?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi moemoe.
Momenteel draai ik. Tot 23.00 uur.
Zijn er ook nog vaak DJ’s die het leuk vinden om ‘s nachts te draaien? @knokkelsquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad... enige optie is om in het topic te komen buurten. Je merkt het vanzelf wel als er iemand draait.
Ik zal het aan m'n band doorgeven....quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
dan maken we er gewoon een traditie van
knokkels zien we vrijwel niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef moemoe het volgende:
Zijn er ook nog vaak DJ’s die het leuk vinden om ‘s nachts te draaien? @:knokkels
Knokkels, a.k.a. De Verloren Zoon, heeft zich hier helaas al maanden niet meer laten zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ga ik niet halen vrees ik. En draait er nog iemand na jou?
[..]
Zijn er ook nog vaak DJ’s die het leuk vinden om ‘s nachts te draaien? @:knokkels
Nee, 's nachts niet vaak meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ga ik niet halen vrees ik. En draait er nog iemand na jou?
[..]
I Feel Love, uiteraardquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
En waar kennen we die sequencer loop ook al weer van...?
Daft punk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
En waar kennen we die sequencer loop ook al weer van...?
Kijk wel uit dat je nergens tegenaan stuitert.quote:
Dan wordt het een knokkeltjequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk wel uit dat je nergens tegenaan stuitert.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
knokkels zien we vrijwel niet meer
Compleet van de aardbodem verdwenen, zoals een echte tweelingen betaamtquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knokkels, a.k.a. De Verloren Zoon, heeft zich hier helaas al maanden niet meer laten zien.
Dan mag hij wel rekening houden met de andere sterrenbeeldenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef moemoe het volgende:
Compleet van de aardbodem verdwenen, zoals een echte tweelingen betaamt.
Ik dacht dat dit van Chrissie solo was?quote:
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef livelink het volgende:
Deze zouden spijkerbroek en DDM wel geweten hebben.
Ik heb het wel eens eerder gehoord. Daar houdt het wel bij op.quote:
Hier net zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens eerder gehoord. Daar houdt het wel bij op.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Even een gevallen fles druivensap opgeruimd...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ai. Dat blijft zo lekker plakkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Tie A Yellow Tibbon - Toni nogwat...
Dat niet. Maar dit stond wel in de platenkast van mijn ouders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |