Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een keertje zo'n trollpost en dan denk je dat ik dat dagelijks doe?
Dat is totaal niet logisch. Waarom zou er een kut in m'n aars zitten? Weet je überhaupt hoe eentje er uit ziet en waar die zitquote:
Komt mij bekend voor, tot dat iemand aan je kinderen komtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool was ik de baas.
Daarna eerder op de vlucht.
En later weer diegene die de boel met gepaste agressie op deed lossen.
Nooit een compleet gevecht of duel meegemaakt.
Via Facebook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is een live stream via Scheveningen vreugdevuur
Is een vakquote:
Ja dan kunnen de stoppen wel doorslaan lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:22 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor, tot dat iemand aan je kinderen komt
twitter:DeScheveninger twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 19:23:13De dj heeft een toepasselijke setlist samengesteld #ringoffire #fakkeloptocht #Scheveningen https://t.co/ITh1Dyg0UX reageer retweet
Ik heb geen FB.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de weg naar Scheveningen
Burn burn burn
Man man man.
Ga weg met die shitquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben wel humortwitter:DeScheveninger twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 19:23:13De dj heeft een toepasselijke setlist samengesteld #ringoffire #fakkeloptocht #Scheveningen https://t.co/ITh1Dyg0UX reageer retweet
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben wel humortwitter:DeScheveninger twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 19:23:13De dj heeft een toepasselijke setlist samengesteld #ringoffire #fakkeloptocht #Scheveningen https://t.co/ITh1Dyg0UX reageer retweet
Je kan er wel voor betaald krijgen. Kreeg ik vroeger ook met workshops geven enzo.quote:
Ik heb dit draadje niet gevolgd. Wat voor workshops heb jij gegeven?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan er wel voor betaald krijgen. Kreeg ik vroeger ook met workshops geven enzo.
Toffe shitquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan er wel voor betaald krijgen. Kreeg ik vroeger ook met workshops geven enzo.
Parkour. Jaren geleden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb dit draadje niet gevolgd. Wat voor workshops heb jij gegeven?
Zeker weten. Was altijd leuk om te doen.quote:
Dit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Parkour. Jaren geleden.
[..]
Zeker weten. Was altijd leuk om te doen.
Dan heb je wel wat bereikt.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dit?
Parkour, ook wel le parkour of PK genoemd, is een in Frankrijk ontstane loopdiscipline, waarin de deelnemers proberen hindernissen te overwinnen op een zo vloeiend en snel mogelijke manier. Parkour kan vrijwel overal worden beoefend, maar dit gebeurt voornamelijk in steden in de buitenlucht.
Ja. Maar de Engelse Wikipedia pagina is een stuk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dit?
Parkour, ook wel le parkour of PK genoemd, is een in Frankrijk ontstane loopdiscipline, waarin de deelnemers proberen hindernissen te overwinnen op een zo vloeiend en snel mogelijke manier. Parkour kan vrijwel overal worden beoefend, maar dit gebeurt voornamelijk in steden in de buitenlucht.
Mag niet van wossie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar de Engelse Wikipedia pagina is een stuk beter.
Nee braaf geweest..quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al vuurwerk afgestoken?
Lekker boeiend joh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee braaf geweest..
Wilde wel doen...
Maar dan hebben die mensen weer meer hinder.
Niks mis mee, alleen hele pagina met een hele lap tekst vind ik wel man man man kansloosquote:
Wat waren de kernwoorden van je speech ook alweer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |