Ben je in een goede bui, KLeppie?quote:
Een kopstoot vind ik maar laag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een kopstoot, hm?
Altijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je in een goede bui, KLeppie?
Highkick zit er bij mij nu nog niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een kopstoot vind ik maar laag.
quote:
Die cobra's geven een heerlijke knalquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat wossie die cobra's en mortieren niet meer heeft.
Jij hebt ze? Gooi die cam eens aan joh. VERMAAK ONS!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die cobra's geven een heerlijke knal
Ik heb een hekel aan die dingen johquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat wossie die cobra's en mortieren niet meer heeft.
Super vrolijk.quote:
Scheetjes laten in een potje dan maar. Meer jouw stijl.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die dingen joh
Nee dit jaar niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt ze? Gooi die cam eens aan joh. VERMAAK ONS!
Volgend jaar is er waarschijnlijk toch een verbod?quote:
Ik heb nooit echt gevochten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Highkick zit er bij mij nu nog niet in.
Low daarentegen ...
Wel uit de buurt van honden en katten svp!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt ze? Gooi die cam eens aan joh. VERMAAK ONS!
Een keertje zo'n trollpost en dan denk je dat ik dat dagelijks doe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Scheetjes laten in een potje dan maar. Meer jouw stijl.
Mag hopen dat ze niet zo dom zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgend jaar is er waarschijnlijk toch een verbod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |