Dit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Parkour. Jaren geleden.
[..]
Zeker weten. Was altijd leuk om te doen.
Dan heb je wel wat bereikt.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dit?
Parkour, ook wel le parkour of PK genoemd, is een in Frankrijk ontstane loopdiscipline, waarin de deelnemers proberen hindernissen te overwinnen op een zo vloeiend en snel mogelijke manier. Parkour kan vrijwel overal worden beoefend, maar dit gebeurt voornamelijk in steden in de buitenlucht.
Ja. Maar de Engelse Wikipedia pagina is een stuk beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dit?
Parkour, ook wel le parkour of PK genoemd, is een in Frankrijk ontstane loopdiscipline, waarin de deelnemers proberen hindernissen te overwinnen op een zo vloeiend en snel mogelijke manier. Parkour kan vrijwel overal worden beoefend, maar dit gebeurt voornamelijk in steden in de buitenlucht.
Mag niet van wossie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar de Engelse Wikipedia pagina is een stuk beter.
Nee braaf geweest..quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al vuurwerk afgestoken?
Lekker boeiend joh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee braaf geweest..
Wilde wel doen...
Maar dan hebben die mensen weer meer hinder.
Niks mis mee, alleen hele pagina met een hele lap tekst vind ik wel man man man kansloosquote:
Wat waren de kernwoorden van je speech ook alweer?quote:
Dat had een reden en die heb ik geschreven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen hele pagina met een hele lap tekst vind ik wel man man man kansloos
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat waren de kernwoorden van je speech ook alweer?
Klaarblijkelijk wel bij mijn overweging.quote:
Jij durftquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk wel bij mijn overweging.
Zoveel stuks klein spul heb ik ook nog niet, dinsdags nog wat halen, dan wellicht wel iets schieten.
Heb ik niks mee te maken.quote:
Wie wel?quote:
Ik laat me toch niet door zo'n snotneus vertellen ...quote:
Hij is nog wel echt een jonkie hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet door zo'n snotneus vertellen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |