Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Sander in de ochtend. Mark en Ramon heb ik ook wel aan staan. En Jorien en Eva vind ik ook prima.
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het over ging zodra die klaar is.quote:
Emmylou is voor mij hun absolute evergreen, en daarna Fireworks. Maar alles van de eerste albums is sowieso fantastischquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
First Aid Kit
Hun eerste twee albums zijn zó mooi.
Daarna gingen ze dit soort simplistische kermisnummers maken en werden ze plotseling bekend. Ik snap de wereld niet.
Angelique boycot ik. Zij had gewoon bij een urban zender moeten gaan werken met dr boutmuziek. En rotstemquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jorien en Angelique heel irritant, geen idee waarom precies... maar t is zo
Was dat voor of na het drama in Parijs??quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik een keer NIET gezien op Werchter. Toen stond ik bij Eagles of Death Metal.
Autoreclames die totaal niet over de auto gaan. Heerlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt zo'n nummer voor onder een reclame waarvan je alweer vergeten bent waar het overging zodra die klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |