Lul de bahanger wat moet je hier, hoerrrrrrrrrrrrrrrr.........quote:
Heey SBEquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
beeldschermpje erbij..fahrenheit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treinbaantje aangelegd, hele bezig geweest.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treinbaantje aangelegd, hele bezig geweest.
[ afbeelding ]
lekker bezig SBEquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow, dat is een beste spoorbaan of hoe dat ook mag heten, wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3,2x1,7 meter.quote:
Dat had ik in een middag in elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu al je treinen er nog op en het gras en de huisjes en de mobiele buitenkeuken uit Duitsland wat bergen er bij van papier macheequote:
Het zijn zo 3 banen in 1, zo kan ik 3 treinen tegelijkertijd laten rijden.quote:
En leuke ongelukken veroorzakenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn zo 3 banen in 1, zo kan ik 3 treinen tegelijkertijd laten rijden.
Ja dat is wel leukquote:
Kan je dat filmen als de treinen erop rijden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zoveel bochten erin is het soms lastig om ze goed op elkaar aan te laten sluiten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik in een middag in elkaar
Jeej en dan laten botsen? Nah geintje. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar doe je het voorquote:
Ja ik was ook ooit een kindquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zoveel bochten erin is het soms lastig om ze goed op elkaar aan te laten sluiten.
Daar zijn ze iets te kostbaar voor.quote:
Owquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze iets te kostbaar voor.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul de bahanger wat moet je hier, hoerrrrrrrrrrrrrrrr.........
Je bent blutquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef mario390 het volgende:
nu neemt de npo site mijn creditcard nummer niet, wat is nu weer fout?![]()
je komt uit Oostenrijk ... dat zal het zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef mario390 het volgende:
nu neemt de npo site mijn creditcard nummer niet, wat is nu weer fout?![]()
Oh ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
je komt uit Oostenrijk ... dat zal het zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |