Nu al je treinen er nog op en het gras en de huisjes en de mobiele buitenkeuken uit Duitsland wat bergen er bij van papier macheequote:
Het zijn zo 3 banen in 1, zo kan ik 3 treinen tegelijkertijd laten rijden.quote:
En leuke ongelukken veroorzakenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn zo 3 banen in 1, zo kan ik 3 treinen tegelijkertijd laten rijden.
Ja dat is wel leukquote:
Kan je dat filmen als de treinen erop rijden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zoveel bochten erin is het soms lastig om ze goed op elkaar aan te laten sluiten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik in een middag in elkaar
Jeej en dan laten botsen? Nah geintje. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar doe je het voorquote:
Ja ik was ook ooit een kindquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zoveel bochten erin is het soms lastig om ze goed op elkaar aan te laten sluiten.
Daar zijn ze iets te kostbaar voor.quote:
Owquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze iets te kostbaar voor.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul de bahanger wat moet je hier, hoerrrrrrrrrrrrrrrr.........
Je bent blutquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef mario390 het volgende:
nu neemt de npo site mijn creditcard nummer niet, wat is nu weer fout?![]()
je komt uit Oostenrijk ... dat zal het zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef mario390 het volgende:
nu neemt de npo site mijn creditcard nummer niet, wat is nu weer fout?![]()
Oh ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
je komt uit Oostenrijk ... dat zal het zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |