Inderdaad, er zitten een paar prima nummers tussen maar het merendeel is toch echt baggerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
Jezus, wat is dit toch een kutuur tot nu toe. Nu dit erachteraan.
Welk nummer, ik luister niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
Dit is gewoon gestegen... hoe dan?!?!
lolquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
Je kind komt ter wereld op dit nummer. What the fuck.
Die versie is geniaal. Én als single uitgebracht want god knows whyquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oooh Bassie, can't do this to me Bassie
Beter voor iedereenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Boudewijn gaat stoppen met optreden
Dat hoorde ik dus goed. 😂😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
Je kind komt ter wereld op dit nummer. What the fuck.
Within temptation komt ergens na dit uur nog wel, beter?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Kyran het volgende:
Wat een tijdstip uitgekozen om terug te komen Kyran, echt perfect
ZIE-DENDquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Welk nummer, ik luister niet?
Overigens hoorde ik net geen Duran Duran meer? DIT LAND IS GEK! GESTOORD!
pizza spruitjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ruik spruitjes, terwijl ik zou zweren dat ik pizza had besteld
Je kan nu alvast een verklaring opstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoop voor die tijd toch wel het loodje te hebben gelegd eerlijk gezegd.
Bij Muziek moesten we een verslag maken over de film Mozartquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeugdtrauma hier. Muzieklerares op school.
Fuck you, Arja.
Ja die kerel heeft echt zo'n mooie stem en is live zo goed als je die video's zo bekijkt. Nog nooit echt live gezien, dus daar moet wel verandering in komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kende het niet, gelijk even luisteren. Marcel is echt een uitstekend zanger
Vroeger was alles beterquote:
Wist niet dat die ook op single is uitgebrachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die versie is geniaal. Én als single uitgebracht want god knows why
Bij haar opvolger mochten we Tubular Bells en Rock n Roll Suicide ontleden, dat was nogal een upgrade.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Muziek moesten we een verslag maken over de film Mozart
En was er een speciale les over de Beatles (lol).
Met Vader Abraham op gitaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die kerel heeft echt zo'n mooie stem en is live zo goed als je die video's zo bekijkt. Nog nooit echt live gezien, dus daar moet wel verandering in komen.
Op 538 was laatst een versie dat hij het zo mooi klein zong, maar die is nooit online gezet
Luister naar Eva of Verdronken Vlinder en je weet hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand mij de Boudewijn hype uitleggen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelletje graftakken, we hebben helemaal geen oto.
Mijn muzieklerares leerde mij allerlei mooie wazige muziekjes kennen, zoals The Velvet Underground en het halve 4AD label.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij haar opvolger mochten we Tubular Bells en Rock n Roll Suicide ontleden, dat was nogal een upgrade.
Dat kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |