Oooh Bassie, can't do this to me Bassiequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik nog wel geinig zou vinden is dat mensen als protest tegen t eeuwig Bohrhap op 1 volgend jaar stemmen op de versie van Paul de Leeuw met Bassie en Adriaan
of een snuifje poederquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
twee mooie liedjes? Wouter, heb je wat van Ruudje's pilsjes gehad voor jouw dienst?
persen op de maat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Isorden het volgende:
Het land van maas en waal luisteren tijdens je bevalling.....
Bassie worst!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oooh Bassie, can't do this to me Bassie
Hoop voor die tijd toch wel het loodje te hebben gelegd eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ons verleden, onze toekomst.
puf puf puf pufquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Isorden het volgende:
Het land van maas en waal luisteren tijdens je bevalling.....
lekker tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is wel semi genot want ik ben geboren en getogen in het land van Maas en Waal en woon er inmiddels ook weer.
Boudewijn gaat stoppen met optredenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
Dit is gewoon gestegen... hoe dan?!?!
Ja dit is echt een van de matigste uren tot dus verquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
Jezus, wat is dit toch een kutuur tot nu toe. Nu dit erachteraan.
Alles van Boudewijn en Rob de Nijs is fiks gestegen, dan zou deze eigenlijk op 1 moeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
Dit is gewoon gestegen... hoe dan?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |