Bij haar opvolger mochten we Tubular Bells en Rock n Roll Suicide ontleden, dat was nogal een upgrade.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Muziek moesten we een verslag maken over de film Mozart
En was er een speciale les over de Beatles (lol).
Met Vader Abraham op gitaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die kerel heeft echt zo'n mooie stem en is live zo goed als je die video's zo bekijkt. Nog nooit echt live gezien, dus daar moet wel verandering in komen.
Op 538 was laatst een versie dat hij het zo mooi klein zong, maar die is nooit online gezet
Luister naar Eva of Verdronken Vlinder en je weet hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand mij de Boudewijn hype uitleggen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelletje graftakken, we hebben helemaal geen oto.
Mijn muzieklerares leerde mij allerlei mooie wazige muziekjes kennen, zoals The Velvet Underground en het halve 4AD label.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij haar opvolger mochten we Tubular Bells en Rock n Roll Suicide ontleden, dat was nogal een upgrade.
Dat kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |