Eigenlijk mis ik wel heel veel eurodance zoals Aqua en Toy Box, Eiffel 65 etc in de lijst. Dikke jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hierna komt Aqua met Dr. Jones
ik ook niet, maar live zijn ze wel saaiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Snap de haat op deze plaat echt niet.
Poëtischer kan niet tochquote:
Beetje muzikaal behang, maar wel met een vrolijk kleurtje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb geen haat. Ik heb niks. Ik weet niet wat erger is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi dat er zelfs geen goed plaatje past bij miljoenen bijbedoelingen!quote:
Mijn moeder kan niet lachen om die plaatjes.quote:
Het kibbelt een beetje door, echt haten vind ik een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Dat vrolijke in combinatie met de toch wel wat zware lyrics vind ik goed werken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje muzikaal behang, maar wel met een vrolijk kleurtje.
omdat het niet live isquote:
Leegte. Bel 113.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb geen haat. Ik heb niks. Ik weet niet wat erger is.
Jezus Christus leeft ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Zorro het volgende:
Het schijnt overigens, maar dat is nog een gerucht, dat ook eeeehhh Mozart... nou ja... dood is. Ongelogen waar!.
Oh is dat hetquote:
Bron?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus Christus leeft ook niet meer.
Wel in ieders hart, mien jong.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig komen Charlie & Theo morgenavond nog wel langsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik wel heel veel eurodance zoals Aqua en Toy Box, Eiffel 65 etc. Dikke jeugdsentiment.
Ik had anders al snel die bijnaam op mijn nieuwe school.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Poppejans het volgende:
Counting crows ooit live gezien op Pinkpop. Slaapverwekkend...
die stomme dreadlocks in vorm van een ananas op de kop van de zanger zijn me alleen nog bijgebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |