lekker met pils op draaien, lekker man.quote:
Ja, wel handig om dingen mee kapot te slaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij houdt wel van knuppels?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef MTheBassman het volgende:
Zoals Oscar een keertje zei, Blof als het Engelstalig was. Deze hoeft van mij dus niet zo.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Vorig jaar ofzo wist zei iemand tegen mij: Ik hoorde laatst dat Janis Joplin is overleden..
Ik: ja dat klopt (even stil) . in 1971![]()
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Vorig jaar ofzo wist zei iemand tegen mij: Ik hoorde laatst dat Janis Joplin is overleden..
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
Soooowww onder welke steen kwam die vandaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
Oei, das ook een uitglijder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
Yesssssssquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hierna komt Aqua met Dr. Jones
Dat is normaal met deze band. Alle nummers duren minimaal 2 minuten te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef djenneke het volgende:
Okay, ik vind het nu wel genoeg geweest met dit nummer.
en iets erger ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, das ook een uitglijder.
quote:
quote:
quote:
Pineapple Head mag ook wel in de lijstquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Poppejans het volgende:
Counting crows ooit live gezien op Pinkpop. Slaapverwekkend...
die stomme dreadlocks in vorm van een ananas op de kop van de zanger is me alleen nog bijgebleven
Eigenlijk mis ik wel heel veel eurodance zoals Aqua en Toy Box, Eiffel 65 etc in de lijst. Dikke jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hierna komt Aqua met Dr. Jones
ik ook niet, maar live zijn ze wel saaiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Snap de haat op deze plaat echt niet.
Poëtischer kan niet tochquote:
Beetje muzikaal behang, maar wel met een vrolijk kleurtje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb geen haat. Ik heb niks. Ik weet niet wat erger is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi dat er zelfs geen goed plaatje past bij miljoenen bijbedoelingen!quote:
Mijn moeder kan niet lachen om die plaatjes.quote:
Het kibbelt een beetje door, echt haten vind ik een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Dat vrolijke in combinatie met de toch wel wat zware lyrics vind ik goed werken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje muzikaal behang, maar wel met een vrolijk kleurtje.
omdat het niet live isquote:
Leegte. Bel 113.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb geen haat. Ik heb niks. Ik weet niet wat erger is.
Jezus Christus leeft ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef Zorro het volgende:
Het schijnt overigens, maar dat is nog een gerucht, dat ook eeeehhh Mozart... nou ja... dood is. Ongelogen waar!.
Oh is dat hetquote:
Bron?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus Christus leeft ook niet meer.
Wel in ieders hart, mien jong.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig komen Charlie & Theo morgenavond nog wel langsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik wel heel veel eurodance zoals Aqua en Toy Box, Eiffel 65 etc. Dikke jeugdsentiment.
Ik had anders al snel die bijnaam op mijn nieuwe school.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Poppejans het volgende:
Counting crows ooit live gezien op Pinkpop. Slaapverwekkend...
die stomme dreadlocks in vorm van een ananas op de kop van de zanger zijn me alleen nog bijgebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |