lekker met pils op draaien, lekker man.quote:
Ja, wel handig om dingen mee kapot te slaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij houdt wel van knuppels?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef MTheBassman het volgende:
Zoals Oscar een keertje zei, Blof als het Engelstalig was. Deze hoeft van mij dus niet zo.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Vorig jaar ofzo wist zei iemand tegen mij: Ik hoorde laatst dat Janis Joplin is overleden..
Ik: ja dat klopt (even stil) . in 1971![]()
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Vorig jaar ofzo wist zei iemand tegen mij: Ik hoorde laatst dat Janis Joplin is overleden..
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
Soooowww onder welke steen kwam die vandaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
Oei, das ook een uitglijder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dus het kan erger Mex
Yesssssssquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hierna komt Aqua met Dr. Jones
Dat is normaal met deze band. Alle nummers duren minimaal 2 minuten te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef djenneke het volgende:
Okay, ik vind het nu wel genoeg geweest met dit nummer.
en iets erger ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, das ook een uitglijder.
quote:
quote:
quote:
Pineapple Head mag ook wel in de lijstquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef Poppejans het volgende:
Counting crows ooit live gezien op Pinkpop. Slaapverwekkend...
die stomme dreadlocks in vorm van een ananas op de kop van de zanger is me alleen nog bijgebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |