Wie denk je dat wint, Bart, Ruud of Willem?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, ik haal de mierenlokdoos tegen de milleniumbug
Dacht ook van niet, maar Radio 2 heeft gewoon het intro er vanaf geknipt.quote:
wat een vreugdevolle dag zal dat zijn..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien hoef ik straks niet meer mijn ID te laten zien als ik een flesje wijn wil kopen bij de supermarkt
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo'n opmerking had ik kunnen verwachten
Kutkip, Sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie denk je dat wint, Bart, Ruud of Willem?
Nah, was 2 weken geleden nog bij de tandarts, verstandskiezen zijn nog nergens te bekennenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De wijsheid zal je vanaf dan om de oren vliegen!
Klopt, maar ze zijn zo lekker mellow.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Al die nummers van deze band klinken wel hetzelfde.
Ben die van me al jaren kwijtquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, was 2 weken geleden nog bij de tandarts, verstandskiezen zijn nog nergens te bekennen
Hoeft van mij eigenlijk niet per se.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zou mooi zijn als volgend jaar An Ocean In Between The Waves of Nothing to Find er ook in staan
Nou ja, dat is dan maar jammer hoor, die moeten daar dan maar (niet) mee leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar wat is terug? Terug naar de 80's lijkt me prima, maar daar zijn de mensen uit de 90's het vast niet mee eens want die doen dan nog niet mee.
En dan is dit de geknipte versie. Moet je nagaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |