yvonne had zichzelf gisteren geband.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tot het nieuwe jaar?
Maar welke ban bedoel je?
Handig, en dit is ook al modloos subforum.. laat de anargie maar losbarsten dan..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
yvonne had zichzelf gisteren geband.
is Deisyy hier een Mod hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Laysa het volgende:
We hebben Lavenderr en gisteren Deisyy
Oh.........quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Handig, en dit is ook al modloos subforum..
½doodquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.........
Niet dat er veel te modden hiero jullie zijn braaf toch?
Aha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker dapper als je jezelf ook kunt unbannenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ze ook maar ze had wat voor mij aangepastquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is Deisyy hier een Mod hier?![]()
Ik dacht dat ze Mod was van 40 plus?
ach so..........quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ze ook maar ze had wat voor mij aangepast
Zal niet veel anders opzitten er "lived" niet veel meer, en Servisch is tyfuslastigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, ik denk na over een "walk about"
you too!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal niet veel anders opzitten er "lived" niet veel meer, en Servisch is tyfuslastig
Have a nice day...
[ afbeelding ]
thanks.. gaat wel loslopen..quote:
Droge was ophangen is vrij zinloos.quote:
Heel verstandig.quote:
Het gaat ook om verkopers.quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Weinig last van kopers aan de deur
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.quote:
Verstandig besluit..quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja jammer hoor.Ik vond het juist zo'n leuk topic met droge humor.
Gewoon meteen op het oog stompen!quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verstandig besluit..
Net zoals mensen die op straat aan spreken over domme actie's of een krant willen aansmeren etc
En MENquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is Deisyy hier een Mod hier?![]()
Ik dacht dat ze Mod was van 40 plus?
Nou zoiets zou bijna doen ja, maar loop meestal gewoon snel doorquote:Op zondag 29 december 2019 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon meteen op het oog stompen!
een van mn zoons ook,bij gebrek aan beter, toch maar weer snel van de straat afgehaaldquote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.
True.quote:Op zondag 29 december 2019 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.
Gestompt?quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer is dat, wel leuke plannen voor oudejaarsavond?quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True.
Fijne Kerstdagen gehad? Geldt voor iedereen die hier nog post hoor![]()
Ik zit in een soort 'tussen de feestdagen in' dipje.
ik ben dan weer te nieuwsgierigquote:Op zondag 29 december 2019 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Of van die Christenen aan de deur, met een enveloppe. Echt hoor, houd op met mij.
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor die verkopers.quote:
Ja, dat zal vast wel weer leuk worden, maar nu met dit troosteloze miezerige weer vind ik er niks aanquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer is dat, wel leuke plannen voor oudejaarsavond?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor die verkopers.
We brengen kindje Jezus mee, `ja leg maar onder aan de trap`quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg vrachtladingen en de jehova getuigen...Nu niet meer..tenzij ze niet kunnen lezen.
Welke smaak?quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
We brengen kindje Jezus mee, `ja leg maar onder aan de trap`
Ook al doe ik niet aan vuurwerk, het is wel wenselijk dat het droog is op oudejaarsavond. Hier is het vandaag droog, beetje zonnetje ook af en toe.quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast wel weer leuk worden, maar nu met dit troosteloze miezerige weer vind ik er niks aan
Ik heb in mijn vorige woning een keer halfnaakt open gedaan toen er weer zo’n bejaarde kerkwashand stond, hielp ook.quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg vrachtladingen en de jehova getuigen...Nu niet meer..tenzij ze niet kunnen lezen.
Ik vier geen kerst, maar mijn Joelfeest was geslaagd.quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True.
Fijne Kerstdagen gehad? Geldt voor iedereen die hier nog post hoor![]()
Ik zit in een soort 'tussen de feestdagen in' dipje.
Ik haal gelijk de sticker afquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vorige woning een keer halfnaakt open gedaan toen er weer zo’n bejaarde kerkwashand stond, hielp ook.
was dat zo schrikken????quote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vorige woning een keer halfnaakt open gedaan toen er weer zo’n bejaarde kerkwashand stond, hielp ook.
Wees blij dat ze je niet gelijk terug naar binnen duwde en zich in de hal aan je vergreepquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Ze mocht van mij best vertellen over de heer, maar dan moest ze wel mee douchen.quote:
Samen een kindeke Jesus makenquote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je niet gelijk terug naar binnen duwde en zich in de hal aan je vergreep
Ik las broekje.quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze mocht van mij best vertellen over de heer, maar dan moest ze wel mee douchen.
Wou ze niet![]()
Wel een boekje gekregen.
quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die uitwerking heb ik vaker op mensen
Zagen ze je bramenstruikje?quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ooit met st maarten, snoepjes, voor kinderen, ochtenjas, die vloog open door de wind, nooit geen last meer van gehad
Hey, sommige mensen vinden dat hartstikke leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
st maarten st maarten de struiken hebben staarten
nah ik schaamde me best welquote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, sommige mensen vinden dat hartstikke leuk.
Als je bramenstruikje eruit hangt?quote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef Laysa het volgende:
Ik doe gewoon de deur niet open in zulke omstandigheden.
Uit wat? Mn buik?quote:Op zondag 29 december 2019 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je bramenstruikje eruit hangt?
quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ooit met st maarten, snoepjes, voor kinderen, ochtenjas, die vloog open door de wind, nooit geen last meer van gehad
Detail,niemand valt het op.quote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef Bramenstruik het volgende:
trouwens grootste misvatting, ben geen braam, maar een framboos. had me vergist zoveel jaar geleden
Jij begon.quote:
Jij hebt een opwindend leven achter de rug.quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
ik met mijn eigen kinderen ook st maarten gedaan, langs de deuren, op een gegeven moment aanbellen, volgens mij verstoorden we daar een drugsdeal ofzo , was in de rivierenbuurt, dat was echt eng!
quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt een opwindend leven achter de rug.
Tuurlijk niet,hier blijven.quote:
Jij ziet het ook.quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bejaarde hoofd van die Jeff erachter ook
Dat verbeten smoeltje,die mag je toch een corrigerende tik geven?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verbeten smoeltje,die mag je toch een corrigerende tik geven?
Even knijpen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]nee soms moet je je inhouden
serieus ff hier, ik geloof dat ze niet eens die facings er stuk voor stuk heeft laten zetten, ts echt zo een goedkoop gebitje dat je over je eigen lelijke tanden heenzetquote:
ach je ziet ook dingen samen, maar niet veel nee, samen bij hun ouders wonen, schijnt iig geen goed idee te zijn geweestquote:
Het resultaat is anders prima, prachtig gebit als je zo kijkt.quote:Op zondag 29 december 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus ff hier, ik geloof dat ze niet eens die facings er stuk voor stuk heeft laten zetten, ts echt zo een goedkoop gebitje dat je over je eigen lelijke tanden heenzet
quote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het resultaat is anders prima, prachtig gebit als je zo kijkt.
dat ze facings heeft trouwens heeft ze zelf al 100 keer gezegd, dus laat dat ook duidelijk zijnquote:Op zondag 29 december 2019 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het resultaat is anders prima, prachtig gebit als je zo kijkt.
Vind je dat echt? Ik vind haar gebit echt heel mooiquote:Op zondag 29 december 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus ff hier, ik geloof dat ze niet eens die facings er stuk voor stuk heeft laten zetten, ts echt zo een goedkoop gebitje dat je over je eigen lelijke tanden heenzet
ik heb zo het vermoeden dat het niet helemaal haar eigen tanden zijn..quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Merel heeft prachtige tanden.
Dat kan heel goed, maar ze zijn toch mooi? Of ben ik nou gek?quote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat het niet helemaal haar eigen tanden zijn..
ja, eng hoofdquote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verbeten smoeltje,die mag je toch een corrigerende tik geven?
Prachtig. Snap ook niet waarom het afgekat moet worden.quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar ze zijn toch mooi? Of ben ik nou gek?
Uiteraard!quote:Op zondag 29 december 2019 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.
Ik denk het ook dat het haar eigen tanden niet zijnquote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat het niet helemaal haar eigen tanden zijn..
Ik heb haar ooit over een maagverkleining gehoord,alsof het niks was.quote:
Zeker als ze vals zijn blijft het een mooi gebit .quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan mij wel zoiets herinneren ja, maar ze was op zich best goed bezig met sporten.. Jammer dat ze er mee gestopt wasquote:Op zondag 29 december 2019 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit over een maagverkleining gehoord,alsof het niks was.
Ik zou willen dat mijn tanden er ook zo uitzagen hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar had ze het nog over in haar laatste filmpje,geen zin meer.quote:Op zondag 29 december 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan mij wel zoiets herinneren ja, maar ze was op zich best goed bezig met sporten.. Jammer dat ze er mee gestopt was
Ik heb ook weleens geen zin in sporten, maar dankzij het sporten heb ik nu wel een goddelijk figuur.quote:Op zondag 29 december 2019 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar had ze het nog over in haar laatste filmpje,geen zin meer.
Ik heb van mezelf al een goddelijk lichaam.quote:Op zondag 29 december 2019 17:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens geen zin in sporten, maar dankzij het sporten heb ik nu wel een goddelijk figuur.![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb van mezelf al een goddelijk lichaam.
Netflix?quote:Op zondag 29 december 2019 17:54 schreef Braindead2000 het volgende:
The Deuce is wel een goeie serie. Gisteren het eerste seizoen gekeken.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan die serie via Ziggo zien. Een HBO-serie volgens mij maar weet het niet zeker.
Goeie serie, ik twijfelde even om er aan te beginnen, eerst even de cijfers op IMBD en Rotten Tomatoes gekeken, die cijfers waren veelbelovend.quote:
huh gaan ze je slaan, toeter ff ram ik ze in mekaarquote:
Nee hij sloeg Ianquote:Op zondag 29 december 2019 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh gaan ze je slaan, toeter ff ram ik ze in mekaar
Na de zesde aflevering van het eerste seizoen ben ik daarmee gestopt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben net klaar met Vwars, maar het was matig.
Mean streets ken ik niet, ook dan maar even kijkenquote:Op zondag 29 december 2019 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deed me aan Mean Streets denken. Beetje dezelfde sfeer.
Ja, die film heeft hetzelfde tempo, dezelfde sfeer, in hetzelfde decennium als The Deuce.quote:Op zondag 29 december 2019 18:17 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mean streets ken ik niet, ook dan maar even kijken
Deze?
Mean Streets (1973) - IMDb
De 'vrouwonvriendelijkheid' is wel even wennen (al went dat nooit) , maar klopt wel voor die tijd naar mijn idee.
Ik ben er mopquote:Op zondag 29 december 2019 14:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja jammer hoor.Ik vond het juist zo'n leuk topic met droge humor.
dan Toeter Babe maar kom ik alsnog met mijn honkbalknuppelquote:
Staat op de lijst.quote:Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef Toverheks het volgende:
Goeie serie ook voor Laysa spannend en beetje geesten enzo ff inkomen maar dan blijf je plakken
Requiem
quote:Op zondag 29 december 2019 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh gaan ze je slaan, toeter ff ram ik ze in mekaar
Laterzzz ik zit op de ban k kleindochter legt een spelletje uit op haar i pad snap de ballen niet van maar ik zeg wel steeds ja ik snap hetquote:Op zondag 29 december 2019 18:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jaaaaa, gezellig...... alleen nu moet ik even koken en eten......
Hopelijk tot later weer.
Haha, ach zolang je het niet hoeft te spelen kun je doen alsof. Ik kijk ondertussen HHB met koffie erbij.quote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laterzzz ik zit op de ban k kleindochter legt een spelletje uit op haar i pad snap de ballen niet van maar ik zeg wel steeds ja ik snap het
ik zie dat ik 10 topics moet bijlezel in 40+ heb je geen samenvatting?quote:Op zondag 29 december 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de viking nog niet horen klagen
quote:Op zondag 29 december 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie dat ik 10 topics moet bijlezel in 40+ heb je geen samenvatting?![]()
kelere..........
Gejank over taalfouten ,gejank om valse aandacht....dawastquote:Op zondag 29 december 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere..........
Dank! dat scheelt!quote:Op zondag 29 december 2019 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Gejank over taalfoute, gejank om valse aandacht....dawast
quote:Op zondag 29 december 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 29 december 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]nu kan ik weer rustig slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk Fann, ik lig niet huilend opgerold in een hoekje van de bank hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
wéér.... ik slaap in delen ofzo
[..]
[..]
Grapje Dees...
Teer is zwartquote:Op zondag 29 december 2019 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn zieltje is niet teer moppie, maar gitzwart
die foto staat er toch nog?quote:Op zondag 29 december 2019 22:05 schreef Laysa het volgende:
Plaats je panda nog eens. Ian was er vandaag. Mooi ook voor een nwe op
zo érg al?quote:Op zondag 29 december 2019 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn zieltje is niet teer moppie, maar gitzwart
Maar die quote was op een post hier van jou ouwequote:Op zondag 29 december 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dooie dat kwam door die kwoot van jou!![]()
Ik wilde even in 40+ lezen
Dik en lelijk, ook!quote:Op zondag 29 december 2019 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
die foto staat er toch nog?
dat ding ligt allang op de schroothoop denk ik![]()
Ondankbare Hond die Ian
ea ...... Heaumeauquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was even wat aan het regelen. Ik heb die feauteaux natuurlijk geweaun gezien, eauk. Heaumeaux.
Hier is het ook gezellig.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik gewoon af en toe naar hier
Haha ja, vergeleken met 40+ gaat het hier wel heel langzaam ja. Er was eens een tijd dat het hier ook drukker was.....quote:
Heb je hem nou gezien of niet?quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ímoun apascholiménos me tin ergasía.
Ik kom elke keer even gluren of er al iets smeultquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Laysa het volgende:
Deisyy komt hier als user...die kan me toch rellen.
Seauxwieseaux.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je hem nou gezien of niet?
[ afbeelding ]
Koester het!quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha ja, vergeleken met 40+ gaat het hier wel heel langzaam ja. Er was eens een tijd dat het hier ook drukker was.....
Ja, nou, ik ga slapenquote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom elke keer even gluren of er al iets smeult
Ja, toen heeft Bob me maar naar mijn auto gebrachtquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Deis kwam ook alleen maar naar meets om te vechten. Werd ze zeaux de Stairway to Heaven uitgetieft door Henk himself.
En ik daarquote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom elke keer even gluren of er al iets smeult
Tof Fann!quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je hem nou gezien of niet?
[ afbeelding ]
Goede beslissing en ik heb je inmiddels bijgepraat.quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zo maar laat, véél teveel topics man, is niet bij te benen
was lang geleden hoorquote:
Het is momenteel Mindera.quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
was lang geleden hoorjáren... ik weet niet eens meer wanneer.... iets met Mera ofzo..
voorde rest weet ik niet meer
Minderaquote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is momenteel Mindera.![]()
Maar goed. Slapen.
Die was ook op die knokmeet jaquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
was lang geleden hoorjáren... ik weet niet eens meer wanneer.... iets met Mera ofzo..
voorde rest weet ik niet meer
Ik mijn hoofd ben je nog steeds een jonkie en iets met een koequote:
Zeker weten, jullie woonden toen volgens mij in K.quote:
Ik, met iedereen, omdat Ian het zegt.quote:Op zondag 29 december 2019 22:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Knokmeet? Met wie werd er geknokt en waarom?
quote:Op zondag 29 december 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik, met iedereen, omdat Ian het zegt.
Ja echt wel! De drukke tijden zijn voorbij.quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha ja, vergeleken met 40+ gaat het hier wel heel langzaam ja. Er was eens een tijd dat het hier ook drukker was.....
Dat weet ik ook nog. Die koe die Ian bedreigdequote:Op zondag 29 december 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mijn hoofd ben je nog steeds een jonkie en iets met een koe
quote:Op zondag 29 december 2019 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt wel! De drukke tijden zijn voorbij.
Maar het is wel heel erg fijn dat we hier de kans krijgen om nog wat na te praten over UTO en ook over allerlei andere dingen.
En ja, Deissy is een topper
True!quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef Laysa het volgende:
Dat komt omdat het geen uto meer is maar good old RLS
De koe wilde niet knuffelen?quote:Op zondag 29 december 2019 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog. Die koe die Ian bedreigde![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 00:06 schreef Cheja het volgende:
[..]
Jawel, juist wel. Maar Ian was bang van haar.
Nee klopt.quote:Op maandag 30 december 2019 06:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg toch een beetje de indruk dat er nog nooit een bronstige koe achter jullie aan heeft gezeten
Wij lopen dan ook niet dronken door een weiland...quote:Op maandag 30 december 2019 06:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg toch een beetje de indruk dat er nog nooit een bronstige koe achter jullie aan heeft gezeten
Dronken? Wat is dit voor laster?quote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij lopen dan ook niet dronken door een weiland...
Nee, wij krijgen echte mannen achter ons aan i.p.vp hitsige stierenquote:
O, das balen. Maar gelukkig kwam je er nu achter en niet al je klaar bent om onder de douche te stappenquote:Op maandag 30 december 2019 10:24 schreef Laysa het volgende:
Meh![]()
Ketel was uitgevallen, kom ik na een uur op pas achter.
Voel me mwah en ik had het koud en had niet in de gaten dat dat terecht was.
nu gereset dus hoplijk gaat het goed warm worden want anders: A moet ik naar mn moeder rijden om te douchen en: B ik heb een afspraak die ik niet kan afzeggen.
Te weinig op gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Freebird niet in de top 10 van de top 2000 zetten
Het zal je gebeuren als je net onder de douche staat bbbrrrrquote:Op maandag 30 december 2019 10:24 schreef Laysa het volgende:
Meh![]()
nu gereset dus hoplijk gaat het goed warm worden want anders: A moet ik naar mn moeder rijden om te douchen en: B ik heb een afspraak die ik niet kan afzeggen.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon koud douchen als een echte vent.
Ik was net een half uur slimmer dan datquote:Op maandag 30 december 2019 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren als je net onder de douche staat bbbrrrr
zelfde probleem hier, alleen ik kwam erachter onder de douche terwijl mn haar al in de shampoo zat, tot 2x aan toe, ook 2 keer bijgevuld, met een handdoek om, maar er zit ergens een lekquote:Op maandag 30 december 2019 10:24 schreef Laysa het volgende:
Meh![]()
Ahhh dat is echt zuur zeg...klote gedoequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zelfde probleem hier, alleen ik kwam erachter onder de douche terwijl mn haar al in de shampoo zat, tot 2x aan toe, ook 2 keer bijgevuld, met een handdoek om, maar er zit ergens een lek
Lynyrd Skynyrdquote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Freebird niet in de top 10 van de top 2000 zetten
echt hoor, rare redenatie van die burgermeesterquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:49 schreef Laysa het volgende:
Je zult maar in Australie wonen nu.
Echt doodeng die branden en dan het vuurwerk door laten gaan, want heel de wereld kijkt naar Sydney
Kan niet dus, en iteejer mocht me niet unbannen. Ik vond het wel lekker rustig,quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker dapper als je jezelf ook kunt unbannen
Welkom terugquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan niet dus, en iteejer mocht me niet unbannen. Ik vond het wel lekker rustig,
Als je wist wat voor hatelijkheden, scheldpartijen verpakt als discussie en 7878766 dingen meer je over je heen krijgt ben je er eens in de zoveel tijd wel klaar mee.
Ik heb alles volledig onder controle.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:56 schreef yvonne het volgende:
Zijn jullie nog een beetje braaf? Andere mods mogen best helpen hier hoor.
Hartstikke goed!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb alles volledig onder controle.
Ik ook...er werden op 3 plekken in het mini winkelcentrumpje oliebollen aangeboden en de bakker had er ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was meteen aan de beurt bij de goede bakker, oliebollen
Zag net de flip van m'n moeder 3 van die dingen achter elkaar in z'n melis schuiven. Gadverdamme, tis sowieso een lul, maar hoe krijgt ie het voor elkaar om 3 van die druipdingen achter elkaar weg te malen .......quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef Laysa het volgende:
ik heb er ook maar 2...Waarvan ik 1 vanavond eet en ws de 2e morgen als ontbijt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zag net de flip van m'n moeder 3 van die dingen achter elkaar in z'n melis schuiven. Gadverdamme, tis sowieso een lul, maar hoe krijgt ie het voor elkaar om 3 van die druipdingen achter elkaar weg te malen .......
Vind je het heel erg als ik die zeikerd vanavond even oversla?! Ik ga vanavond met mijn zusje, haar vriend en .....2 vriendinnen van mijn zusje lekker de stad in. Ik zie nu al de potentie tot een leuke avond en nacht en een goed begin van 2020quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:17 schreef Laysa het volgende:
Jij ook Bloes en veel plezier met die flip van je moeder.
Dat klinkt idd een stuk beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik die zeikerd vanavond even oversla?! Ik ga vanavond met mijn zusje, haar vriend en .....2 vriendinnen van mijn zusje lekker de stad in. Ik zie nu al de potentie tot een leuke avond en nacht en een goed begin van 2020
Dat kan ik me voorstellen dat je er dan wel even klaar mee bent. Maar fijn dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan niet dus, en iteejer mocht me niet unbannen. Ik vond het wel lekker rustig,
Als je wist wat voor hatelijkheden, scheldpartijen verpakt als discussie en 7878766 dingen meer je over je heen krijgt ben je er eens in de zoveel tijd wel klaar mee.
Ok boomerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:20 schreef Laysa het volgende:
Godfertyfuskutvuurwerk...Schrik me de pleuris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |