yvonne had zichzelf gisteren geband.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tot het nieuwe jaar?
Maar welke ban bedoel je?
Handig, en dit is ook al modloos subforum.. laat de anargie maar losbarsten dan..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
yvonne had zichzelf gisteren geband.
is Deisyy hier een Mod hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Laysa het volgende:
We hebben Lavenderr en gisteren Deisyy
Oh.........quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Handig, en dit is ook al modloos subforum..
½doodquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.........
Niet dat er veel te modden hiero jullie zijn braaf toch?
Aha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker dapper als je jezelf ook kunt unbannenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ze ook maar ze had wat voor mij aangepastquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is Deisyy hier een Mod hier?![]()
Ik dacht dat ze Mod was van 40 plus?
ach so..........quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ze ook maar ze had wat voor mij aangepast
Zal niet veel anders opzitten er "lived" niet veel meer, en Servisch is tyfuslastigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, ik denk na over een "walk about"
you too!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal niet veel anders opzitten er "lived" niet veel meer, en Servisch is tyfuslastig
Have a nice day...
[ afbeelding ]
thanks.. gaat wel loslopen..quote:
Droge was ophangen is vrij zinloos.quote:
Heel verstandig.quote:
Het gaat ook om verkopers.quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Weinig last van kopers aan de deur
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.quote:
Verstandig besluit..quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja jammer hoor.Ik vond het juist zo'n leuk topic met droge humor.
Gewoon meteen op het oog stompen!quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verstandig besluit..
Net zoals mensen die op straat aan spreken over domme actie's of een krant willen aansmeren etc
En MENquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is Deisyy hier een Mod hier?![]()
Ik dacht dat ze Mod was van 40 plus?
Nou zoiets zou bijna doen ja, maar loop meestal gewoon snel doorquote:Op zondag 29 december 2019 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon meteen op het oog stompen!
een van mn zoons ook,bij gebrek aan beter, toch maar weer snel van de straat afgehaaldquote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.
True.quote:Op zondag 29 december 2019 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.
Gestompt?quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer is dat, wel leuke plannen voor oudejaarsavond?quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True.
Fijne Kerstdagen gehad? Geldt voor iedereen die hier nog post hoor![]()
Ik zit in een soort 'tussen de feestdagen in' dipje.
ik ben dan weer te nieuwsgierigquote:Op zondag 29 december 2019 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Of van die Christenen aan de deur, met een enveloppe. Echt hoor, houd op met mij.
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor die verkopers.quote:
Ja, dat zal vast wel weer leuk worden, maar nu met dit troosteloze miezerige weer vind ik er niks aanquote:Op zondag 29 december 2019 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer is dat, wel leuke plannen voor oudejaarsavond?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje zielig voor die verkopers.
We brengen kindje Jezus mee, `ja leg maar onder aan de trap`quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg vrachtladingen en de jehova getuigen...Nu niet meer..tenzij ze niet kunnen lezen.
Welke smaak?quote:Op zondag 29 december 2019 15:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
We brengen kindje Jezus mee, `ja leg maar onder aan de trap`
Ook al doe ik niet aan vuurwerk, het is wel wenselijk dat het droog is op oudejaarsavond. Hier is het vandaag droog, beetje zonnetje ook af en toe.quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast wel weer leuk worden, maar nu met dit troosteloze miezerige weer vind ik er niks aan
Ik heb in mijn vorige woning een keer halfnaakt open gedaan toen er weer zo’n bejaarde kerkwashand stond, hielp ook.quote:Op zondag 29 december 2019 15:53 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg vrachtladingen en de jehova getuigen...Nu niet meer..tenzij ze niet kunnen lezen.
Ik vier geen kerst, maar mijn Joelfeest was geslaagd.quote:Op zondag 29 december 2019 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True.
Fijne Kerstdagen gehad? Geldt voor iedereen die hier nog post hoor![]()
Ik zit in een soort 'tussen de feestdagen in' dipje.
Ik haal gelijk de sticker afquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vorige woning een keer halfnaakt open gedaan toen er weer zo’n bejaarde kerkwashand stond, hielp ook.
was dat zo schrikken????quote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vorige woning een keer halfnaakt open gedaan toen er weer zo’n bejaarde kerkwashand stond, hielp ook.
Wees blij dat ze je niet gelijk terug naar binnen duwde en zich in de hal aan je vergreepquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
Ze mocht van mij best vertellen over de heer, maar dan moest ze wel mee douchen.quote:
Samen een kindeke Jesus makenquote:Op zondag 29 december 2019 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je niet gelijk terug naar binnen duwde en zich in de hal aan je vergreep
Ik las broekje.quote:Op zondag 29 december 2019 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze mocht van mij best vertellen over de heer, maar dan moest ze wel mee douchen.
Wou ze niet![]()
Wel een boekje gekregen.
quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die uitwerking heb ik vaker op mensen
Zagen ze je bramenstruikje?quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ooit met st maarten, snoepjes, voor kinderen, ochtenjas, die vloog open door de wind, nooit geen last meer van gehad
Hey, sommige mensen vinden dat hartstikke leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
st maarten st maarten de struiken hebben staarten
nah ik schaamde me best welquote:Op zondag 29 december 2019 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, sommige mensen vinden dat hartstikke leuk.
Als je bramenstruikje eruit hangt?quote:Op zondag 29 december 2019 16:07 schreef Laysa het volgende:
Ik doe gewoon de deur niet open in zulke omstandigheden.
Uit wat? Mn buik?quote:Op zondag 29 december 2019 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je bramenstruikje eruit hangt?
quote:Op zondag 29 december 2019 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ooit met st maarten, snoepjes, voor kinderen, ochtenjas, die vloog open door de wind, nooit geen last meer van gehad
Detail,niemand valt het op.quote:Op zondag 29 december 2019 16:12 schreef Bramenstruik het volgende:
trouwens grootste misvatting, ben geen braam, maar een framboos. had me vergist zoveel jaar geleden
Jij begon.quote:
Jij hebt een opwindend leven achter de rug.quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
ik met mijn eigen kinderen ook st maarten gedaan, langs de deuren, op een gegeven moment aanbellen, volgens mij verstoorden we daar een drugsdeal ofzo , was in de rivierenbuurt, dat was echt eng!
quote:Op zondag 29 december 2019 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt een opwindend leven achter de rug.
Tuurlijk niet,hier blijven.quote:
Jij ziet het ook.quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bejaarde hoofd van die Jeff erachter ook
Dat verbeten smoeltje,die mag je toch een corrigerende tik geven?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verbeten smoeltje,die mag je toch een corrigerende tik geven?
Even knijpen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]nee soms moet je je inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |