yvonne had zichzelf gisteren geband.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tot het nieuwe jaar?
Maar welke ban bedoel je?
Handig, en dit is ook al modloos subforum.. laat de anargie maar losbarsten dan..quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
yvonne had zichzelf gisteren geband.
is Deisyy hier een Mod hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Laysa het volgende:
We hebben Lavenderr en gisteren Deisyy
Oh.........quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Handig, en dit is ook al modloos subforum..
½doodquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.........
Niet dat er veel te modden hiero jullie zijn braaf toch?
Aha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker dapper als je jezelf ook kunt unbannenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ze ook maar ze had wat voor mij aangepastquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is Deisyy hier een Mod hier?![]()
Ik dacht dat ze Mod was van 40 plus?
ach so..........quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ze ook maar ze had wat voor mij aangepast
Zal niet veel anders opzitten er "lived" niet veel meer, en Servisch is tyfuslastigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, ik denk na over een "walk about"
you too!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal niet veel anders opzitten er "lived" niet veel meer, en Servisch is tyfuslastig
Have a nice day...
[ afbeelding ]
thanks.. gaat wel loslopen..quote:
Droge was ophangen is vrij zinloos.quote:
Heel verstandig.quote:
Het gaat ook om verkopers.quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Weinig last van kopers aan de deur
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.quote:
Verstandig besluit..quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 14:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja jammer hoor.Ik vond het juist zo'n leuk topic met droge humor.
Gewoon meteen op het oog stompen!quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verstandig besluit..
Net zoals mensen die op straat aan spreken over domme actie's of een krant willen aansmeren etc
En MENquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is Deisyy hier een Mod hier?![]()
Ik dacht dat ze Mod was van 40 plus?
Nou zoiets zou bijna doen ja, maar loop meestal gewoon snel doorquote:Op zondag 29 december 2019 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon meteen op het oog stompen!
een van mn zoons ook,bij gebrek aan beter, toch maar weer snel van de straat afgehaaldquote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat werk een tijdje gedaan,totdat het me zo tegen mijn principes inging,ben ik gestopt.
True.quote:Op zondag 29 december 2019 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt of staat toch een beetje bij de aanwezigheid van de echte kwaliteitsusers, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |