ha ja...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Cos was soms echt bizar![]()
Geweldig genoten
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Erger is echt onmogelijk. Ik heb dat Uto2 Cossen af entoe gevolgd, vooral als er weer zo'n FB fittie was. En man Het niveau kan echt niet lager (toch)
Zij was echt ziek bezigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was ook niet zo handig van je....je weet dat ze naar mensen screenshots rondstuurde met prive info? Ze bewaarde alles.
Blij voor je!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ooit wel
Maar het is zo leuk
Ik weet echt niet wat ik allemaal lees, maar weet nog niet of het ik jammer vind of fijn vind dat ik dat gemist hebquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Cos was soms echt bizar![]()
Geweldig genoten
Wat ergquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was ook niet zo handig van je....je weet dat ze naar mensen screenshots rondstuurde met prive info? Ze bewaarde alles.
Nou dan vergis je je hoor. Er zitten er tussen die nog veel lager kunnen. Breek me de bek niet open.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Erger is echt onmogelijk. Ik heb dat Uto2 Cossen af entoe gevolgd, vooral als er weer zo'n FB fittie was. En man Het niveau kan echt niet lager (toch)
Sociale mediaquote:
Sorry mario. Ik snap er ook niet veel vanquote:
En ik had dat niet door,Soul wel.quote:
Ik vind dat wel heel leuk ja, heb afgelopen zomer ook een zomercursus gedaan met mijn dochter. Oudejaarsavond is hier een feestje en ik zou een karaokeset lenen, maar die was al verleend, dus mijn man heeft er één besteldquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gezellig Deisyy, zing je graag?
Ja dat geloof ik , was ook behoorlijk doorzichtig allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik had dat niet door,Soul wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |